HomeHL-TOPΝαυάγιο στην Κρήτη: Νέες κατηγορίες για τον καπετάνιο και τον α’ μηχανικό

Ναυάγιο στην Κρήτη: Νέες κατηγορίες για τον καπετάνιο και τον α’ μηχανικό

Πότε απολογούνται

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Νέες κατηγορίες βαρύνουν τον καπετάνιο και τον α’ μηχανικό που συνελήφθησαν την περασμένη Πέμπτη για την υπόθεση του ναυαγίου του «Manasa Rose M» στον κόλπο της Κισσάμου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, ο εισαγγελέας άσκησες αρχικά ποινικές διώξεις – σε βαθμό κακουργήματος – για πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια και ρύπανση. Ωστόσο, μετά από νέα κλήση που έλαβαν από τον εισαγγελέα βαρύνονται πλέον και για λαθρεμπόριο καπνικών προϊόντων εξαιτίας ποσότητας τσιγάρων που εντοπίστηκαν στο πλοίο.

Οι δύο άνδρες οδηγήθηκαν χθες στον ανακριτή ωστόσο ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία και έτσι σήμερα αναμένεται να απολογηθούν.

ploio-nayagio-kissamos1

Όπως αναφέρει το hantiotika-nea.gr, οι κατηγορούμενοι φέρεται να υποστηρίζουν ότι το ατύχημα προκλήθηκε λόγω των θυελλωδών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή τη συγκεκριμένη ημέρα, όπως επίσης κι ότι δεν σημειώθηκε ρύπανση καθώς είχαν σφραγίσει τις δεξαμενές καυσίμων. Σε ό,τι αφορά δε την κατηγορία για λαθρεμπόριο, ο καπετάνιος φέρεται να υποστηρίζει ότι επρόκειτο για τσιγάρα που προορίζονταν αποκλειστικά για το πλήρωμα.

Υπενθυμίζεται ότι το φορτηγό πλοίο – με σημαία Κομόρες – κόπηκε στα… δύο εξαιτίας της κακοκαιρίας που έπνεε στην περιοχή με τον καπετάνιο να διατάζει για εγκατάλειψη του πλοίου την περασμένη Δευτέρα.

ploio-nayagio-kissamos2

Όπως ήδη έχει γράψει το cretapost, αμέσως στήθηκε μία μεγάλη επιχείρηση με το 10μελές πλήρωμα να επιβιβάζονται σε σωσίβια σχεδία και με τη συνδρομή ομάδας διάσωσης να οδηγούνται με ασφάλεια στην ξηρά.

Αυτοψία στο πλοίο

Στο πλοίο το απόγευμα της Τετάρτης άνδρες του λιμενικού σώματος προσέγγισαν το πλοίο με φουσκωτό σκάφος για να πραγματοποιήσουν αυτοψία.

Εκεί, σύμφωνα με την ανακοίνωση του λιμενικού, διαπίστωσαν «την ύπαρξη λεπτού φιλμ αυτοδιαλυόμενων πετρελαιοειδών, ιριδίζουσας μορφής, έκτασης εμβαδού επιφάνειας πεντακοσίων τετραγωνικών μέτρων (500τ.μ.) περίπου, περιμετρικά του πλοίου».

Οι αρχές τοποθέτησαν απορροφητικό φράγμα – μήκους 150 μ. – για την αποφυγή θαλάσσιας ρύπανσης ενώ αναμένεται να ποντιστεί πλωτό φράγμα, περιμετρικά του πλοίου.

Διαφήμιση
Διαφήμιση