HomeHL-GreeceΕπεισόδια και χημικά στην πορεία κατά του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Επεισόδια και χημικά στην πορεία κατά του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Η πορεία πραγματοποιήθηκε αφότου κρίθηκε παράνομη η αποχή εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δακρυγόνα και χημικά έπεσαν στη διαδήλωση που πραγματοποιήθηκε από μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, ενάντια στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

Το συλλαλητήριο ξεκίνησε από τα Προπύλαια, ενώ το κλίμα οξύνθηκε όταν οι αστυνομικοί επιχείρησαν να εμποδίσουν τους συμμετέχοντες στην πορεία να κινηθούν προς την Αμαλίας και να αποκλείσουν την κυκλοφορία.

Δείτε βίντεο:

Έγινε ρίψη χημικών και δακρυγόνων, κατά το συλλαλητήριο, ενώ η αστυνομία χρησιμοποίησε αντλίες νερού για να διαλύσει το πλήθος.

Η αστυνομία έκανε, επίσης, φραγμό στην Οθωνος και δεν επέτρεψε στους διαδηλωτές (περίπου 2.000) να βγουν στην Αμαλίας. Παράλληλα, ξέσπασαν επεισόδια μικρής έκτασης.

Στην πορεία συμμετείχαν περίπου 2.000 εκπαιδευτικοί.

Υπενθυμίζεται ότι κρίθηκε παράνομη η απεργία-αποχή της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών (ΔΟΕ), της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) από κάθε αξιολόγηση.

Την ανακοίνωση της δικαστικής απόφασης ανακοίνωσε στο Twitter η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, γράφοντας «προχωράμε στην αξιολόγηση που αποτελεί σημαντική παράμετρο για τη συνολική αναβάθμιση της εκπαίδευσης».

Κατεπείγουσα αγωγή είχε καταθέσει η υπουργός Παιδείας κατά των Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών (ΔΟΕ), Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, ζητώντας να κριθεί παράνομη και καταχρηστική η «απεργία-αποχή» που στοχεύει στη μη εφαρμογή του ψηφισμένου από τη Βουλή των Ελλήνων νόμου για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

Όπως είπε το υπουργείο, «Οι Ομοσπονδίες τάχθηκαν έναντι κάθε έννοιας αξιολόγησης εξ αρχής, πριν ακόμη την ψήφιση του νόμου 4692/2020 για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου, αλλά και του νόμου 4823/2021 για αξιολόγηση των στελεχών της εκπαίδευσης, των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού. Και μετά την ψήφιση των σχετικών νόμων, η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών καλεί τους συναδέλφους τους να τους παραβούν και μάλιστα σε απεργία-αποχή αόριστης διάρκειας, από κάθε ενέργεια που σχετίζεται με μία βελτιωτική διαδικασία αξιολόγησης, που στοχεύει στη συνολική αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Συνιστά δε πλέον πάγια πρακτική των οργανώσεων αυτών να κηρύσσουν «απεργία-αποχή» από κάθε νομοθετημένη – από το Ελληνικό Κοινοβούλιο – διαδικασία που απλά δεν είναι της αρεσκείας τους, όπως π.χ. η μόλις χθεσινή εξαγγελία της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή και από την τηλεκπαίδευση σε περιπτώσεις όπου για αντικειμενικούς λόγους δεν είναι δυνατή η δια ζώσης εκπαίδευση (π.χ. σε περίπτωση παρεμπόδισης της πρόσβασης μαθητών στο χώρο του σχολείου). Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι αποφάσεις αυτές της συνδικαλιστικής ηγεσίας των εκπαιδευτικών δεν εκπροσωπούν το σώμα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι στην συντριπτική τους πλειονότητα επιτελούν το λειτούργημά τους με συνέπεια και ειλικρινή επιθυμία διαρκούς βελτίωσης, προς όφελος ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας».

protothema.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση