HomeHL-9«Υποτονικό» το ξεκίνημα των θερινών εκπτώσεων

«Υποτονικό» το ξεκίνημα των θερινών εκπτώσεων

Ελπίζουν σε άνοδο από αυτή την εβδομάδα

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Σε καμία περίπτωση, η πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων δεν κινήθηκε στο ρυθμό που θα ήθελε ο εμπορικός κόσμος του Ηρακλείου.

Η κίνηση τόσο την πρεμιέρα των εκπτώσεων, στις 5 Ιούλη, όσο και τις επόμενες ημέρες ήταν μάλλον υποτονική στην αγορά του Ηρακλείου, αλλά και στις εμπορικές αγορές της Κρήτης γενικότερα.

Όπως επισημαίνει μιλώντας στο cretapost, ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου Αλέξανδρος Χουστουλάκης, η αγοραστική κίνηση ήταν μέτρια με τον κόσμο που κατήλθε στο κέντρο να έκανε περισσότερο μια διερευνητική βόλτα.

Ελπίδα των εμπόρων είναι από σήμερα να ξεκινήσει μια σταδιακή αύξηση στην κίνηση, με τους καταναλωτές να εκμεταλλεύονται τις πολύ καλές εκπτώσεις, στις οποίες έχουν προχωρήσει τα καταστήματα.

Οι έμποροι, που πασχίζουν να επιβιώσουν μετά από το πολύμηνο αναγκαστικό λουκέτο των καταστημάτων τους, έχουν ρίξει τις τιμές, αφενός για να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό, αφετέρου για να διαθέσουν τα εμπορεύματα τους και να μην παραμείνουν άλλο στις αποθήκες των επιχειρήσεων τους.

Σημειώνεται ότι και χθες, ημέρα Κυριακή, τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, όμως και πάλι η κίνηση δεν ήταν η αναμενόμενη…

Έως τις 15 Σεπτεμβρίου οι εκπτώσεις στο Ηράκλειο

Να υπενθυμίσουμε ότι στο Ηράκλειο, μετά από σχετική απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου Ηρακλείου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, με βάση τις δυνατότητες που δίνει ο νόμος, οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν έως και τις 15 Σεπτεμβρίου, μέσα σε μία δύσκολη συγκυρία λόγω κορωναϊού και πανδημίας.

Η αγορά προσπαθεί να ορθοποδήσει στη δύσκολη αυτή κατάσταση και προσδοκά σε ανάσες ρευστότητας την ώρα βέβαια που και οι καταναλωτές είναι αμφίβολο αν μπορούν να προχωρήσουν σε αγορές με την αγοραστική τους δυνατότητα να έχει συρρικνωθεί κατά πολύ λόγω της γενικότερης «ρευστής» κατάστασης σε όλα τα επίπεδα.

Οι συμβουλές

Υπενθυμίζεται ότι ο Εμπορικός Σύλλογος Ηρακλείου δίνει με ανακοίνωσή του κάποιες συμβουλές στα μέλη του για την περίοδο των εκπτώσεων.
Ειδικότερα, οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:

Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.

Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Η χρήση μάσκας στα μικρά καταστήματα παραμένει προαιρετική, αλλά συνιστάται στους καταστηματάρχες να προτρέπουν τους πελάτες τους και τους εργαζόμενους τους, ώστε να φορούν μάσκες και να απολυμαίνουν τακτικά τα χέρια τους.

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική μόνο για το προσωπικό των καταστημάτων που βρίσκονται εντός εμπορικών κέντρων, εκπτωτικών χωριών και εκπτωτικών καταστημάτων.

Διαφήμιση
Διαφήμιση