HomeΚΡΗΤΗO τρόπος εξυπηρέτησης του κοινού στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Ηρακλείου

O τρόπος εξυπηρέτησης του κοινού στο Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Ηρακλείου

Γίνεται μετά από τηλεφωνικά ραντεβού

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ο Δήμος Ηρακλείου ενημερώνει τους δημότες ότι η εξυπηρέτηση του κοινού στο Κέντρο Κοινότητας συνεχίζει να γίνεται μετά από τηλεφωνικά ραντεβού (τηλ. 2813-409-545 και 2813-409-548) , αλλά όχι αποκλειστικά.
Συγκεκριμένα, από την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020, στο Κέντρο Κοινότητας εξυπηρετεί κατά αλφαβητική σειρά τους πολίτες που έχουν Ελληνική Ταυτότητα ή Κάρτα Ομογενούς αναφορικά με τα επιδόματα ΚΕΑ (Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα), Επίδομα Στέγασης, Επίδομα Γέννας και Προνοιακά Επιδόματα Αναπηρίας, ως εξής:

Δευτέρα: Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από:

Α, Β, Γ, Δ, Ε, Ζ, Η, Θ και Ι

Τρίτη: Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από:

Κ, Λ και Μ

 

Τετάρτη: Μόνο ενημερώσεις

 

Πέμπτη: Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από:

Ν,Ξ,Ο,Π και Ρ

 

Παρασκευή: Οι δημότες και κάτοικοι των οποίων το επίθετο αρχίζει από:

Σ, Τ, Υ, Φ, Χ,Ψ και Ω

 

Για τους δημότες και κατοίκους που εξυπηρετούνται στο Παράρτημα Ρομά και το Κέντρο Ένταξης Μεταναστών, θα τηρηθεί η ίδια διαδικασία που ισχύει μέχρι και σήμερα, και όχι αυτή που αναφέρεται παραπάνω.
Ώρες εξυπηρέτησης – Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-13:00.

Υπενθυμίζουμε ότι θα πρέπει να τηρούνται τα προβλεπόμενα μέτρα ασφάλειας.

Διαφήμιση
Διαφήμιση