HomeΕΛΛΑΔΑΟι 8 «χρυσές» οδηγίες προς τους καταναλωτές για τον Δεκαπενταύγουστο

Οι 8 «χρυσές» οδηγίες προς τους καταναλωτές για τον Δεκαπενταύγουστο

Για εστιατόρια και ξενοδοχεία

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ο Δεκαπενταύγουστος… καταφθάνει και χιλιάδες πολίτες ετοιμάζονται για την τελευταία έξοδο των φετινών καλοκαιρινών διακοπών και για επισκέψεις σε ταβέρνες και εστιατόρια.

Σύμφωνα με το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), ο Δεκαπενταύγουστος αποτελεί μια τελευταία «ανάσα» πριν τον χειμώνα. Παρά ταύτα, όπως αναφέρει το ΚΕΠΚΑ, λόγω της σημαντικής αύξησης της τουριστικής κίνησης τον Δεκαπενταύγουστο, οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί «για να μη γίνουμε θύματα κάποιων “αετονύχηδων”».

Το ΚΕΠΚΑ, ιδιαίτερα τις ημέρες πέριξ του Δεκαπενταύγουστου, δέχεται σωρεία καταγγελιών και παραπόνων για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Οι οδηγίες του ΚΕΠΚΑ για τον Δεκαπενταύγουστο

Γι’ αυτόν τον λόγο δημοσιοποίησε έναν οδηγό με 8 «χρυσές» οδηγίες για τον Δεκαπενταύγουστο και όχι μόνο. Οι οδηγίες του ΚΕΠΚΑ είναι οι εξής:

  1. Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.
  2. Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά – κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.
  3. Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.
  4. Δεν πληρώνουμε κουβέρ, που έχει καταργηθεί ή οτιδήποτε άλλο φαγητό ή ποτό μας προσφέρεται, χωρίς να το έχουμε παραγγείλει.
  5. Σε περίπτωση, που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση, που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε, από άλλη επιχείρηση.
  6. Σε περίπτωση, που το κατάλυμα, στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός, στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος, αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.
  7. Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα, στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.
  8. Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας την καταγγέλλουμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, Βασ. Ηρακλείου 32, 54624, τηλ.: 2310233333, ώρες 09:00 – 14:30.

Εν όψει του Δεκαπενταύγουστου, το ΚΕΠΚΑ προειδοποιεί ότι «έχει τη δυνατότητα να αποκαλύψει τους “κακούς” επαγγελματίες και όλους αυτούς, που βλέπουν τη θερινή περίοδο, ως μια χρυσή ευκαιρία, για να τα “οικονομήσουν” και που δεν σέβονται τους Καταναλωτές – Πελάτες. Η συλλογική δράση φέρνει καλύτερα αποτελέσματα» καταλήγει η ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ.

iefimerida.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση