HomeΚΡΗΤΗ"Κρητικά Χέρια": Η κρητική χειροτεχνία αποκτά πλέον τη δική της σφραγίδα

"Κρητικά Χέρια": Η κρητική χειροτεχνία αποκτά πλέον τη δική της σφραγίδα

Διαφήμιση

Μετά από δύο χρόνια μεθοδικής προσπάθειας από το Επιμελητήριο Ηρακλείου με τη συμβολή των τοπικών παραγωγών αναμνηστικών αντικειμένων, το σήμα «Κρητικά Χέρια» είναι πλέον γεγονός. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή -σε πανελλήνιο επίπεδο- προσπάθεια η οποία διασφαλίζει την απόδοση προστιθέμενης αξίας και τη διαφοροποίηση των τοπικών προϊόντων έναντι των αντίστοιχων εισαγόμενων. Το σήμα αποτελεί δράση που ξεκίνησε ως επιτακτικό αίτημα για να κατοχυρωθεί η δουλειά των επιχειρηματιών της Κρητικής Χειροτεχνίας και να διαχωριστεί η Κρητική παραγωγή από τις εισαγόμενες απομιμήσεις.

Το σήμα Κρητικά χέρια αποτελεί πλέον ένα διεθνώς κατοχυρωμένο σήμα και παράλληλα έχει δημιουργηθεί η διαδικασία απόδοσής και ελέγχου του, ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιούν επιλεγμένοι δημιουργοί. Μέσα από την δράση αυτή επιχειρείται η υλοποίηση μιας διαδικασίας clusterbranding με στόχο την συσπείρωση υγειών δυνάμεων της αγοράς γύρω από ένα κοινό σήμα με ποιοτικές προδιαγραφές, ισχυρή προώθηση και συγκεκριμένα κριτήρια.

Τα τέσσερα επιμελητήρια της Κρήτης αγκάλιασαν ήδη την προσπάθεια και είναι αρωγοί στην υλοποίηση και απόδοση του σήματος στους τέσσερις νομούς. Εχθές, Τρίτη 14 Απριλίου,  ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, κ. Μανώλης Αλιφιεράκης ενημέρωσε τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη, ενώ ζητήθηκε η Περιφέρεια να σταθεί αρωγός στην προσπάθεια και το σήμα να λάβει παγκρήτιες διαστάσεις. Ο κ. Αρναουτάκης  εξέφρασε την πλήρη στήριξή του στις προσπάθειες του Επιμελητηρίου ενώ παράλληλα συζητήθηκαν οι επόμενες δράσεις για την δημιουργία εταιρείας διαχείρισης του σήματος με καθαρά επιχειρηματικά κριτήρια ώστε να αποκομισθούν τα περισσότερα δυνατά οφέλη για τις επιχειρήσεις και τους δημιουργούς της Κρήτης.

Άμεσα θα παρουσιαστεί το δημιουργικό του σήματος που έχει φιλοτεχνήσει η επικοινωνιολόγος, ειδικευμένη στην ανάπτυξη εταιρικής ταυτότητας (branding), κα  Αντωνία Σκαράκη, όσο και οι βασικές προϋποθέσεις απόδοσης του σήματος μετά από σχετική μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό του Επιμελητηρίου για τη λειτουργία, διαχείριση και απόδοση του σήματος.

Διαφήμιση