HomeΕΛΛΑΔΑΣπίρτζης: Στόχος να προχωρήσουν έργα άνω των 4 δισ. ευρώ την επόμενη διετία

Σπίρτζης: Στόχος να προχωρήσουν έργα άνω των 4 δισ. ευρώ την επόμενη διετία

Έτοιμος ο νέος αυτοκινητόδρομος Καλαμάτας

Διαφήμιση

Ως ένα δρόμο υψηλών προδιαγραφών χαρακτήρισε το νέο αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας, ο οποίος παραδίδεται σήμερα Παρασκευή στην κυκλοφορία, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9Fm».

«Άλλαξαν αρκετοί όροι από την αρχική σύμβαση» είπε ο κ. Σπίρτζης και συμπλήρωσε: «Είναι ένας δρόμος με υψηλές προδιαγραφές, μειώνει πολύ το χρόνο να μετακινηθεί κάποιος από την Κόρινθο στην Καλαμάτα και στη Σπάρτη, και να μετακινηθεί ασφαλώς» τόνισε.

Υπογράμμισε, επίσης, πως στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι μέσα στην επόμενη διετία (2017-2018) να προχωρήσουν έργα που θα ξεπερνούν τα 4 δισ. ευρώ. «Αυτή είναι η προσπάθειά μας και παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με σειρά θεμάτων (…) αναζητούμε πηγές χρηματοδότησης» είπε.

Αναφερόμενος στο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων, σημείωσε ότι οι συμβάσεις που παρέλαβαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν προέβλεπαν την εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά το πώς θα πληρώσουν οι αυτοκινητόδρομοι τα δάνεια τους. Όπως υποστήριξε, το υπουργείο έχει ζητήσει από τις εταιρείες και θα έχει μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς τις μελέτες που αφορούν στις τιμές των διοδίων και αμέσως μετά θα προχωρήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού διοδίου.

Υπογράμμισε πάντως ότι η μείωση των τιμών δεν είναι απλή υπόθεση, καθώς πέραν των κατασκευαστικών εταιρειών και του υπουργείου, εμπλέκονται και δεκάδες τράπεζες που έχουν παραχωρήσει τα δάνεια στις εταιρείες.

Καταλήγοντας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι δεν θα υπάρξει καμία καθυστέρηση στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς βρέθηκε η τεχνική λύση ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τα αρχαία που εντοπίστηκαν, και έτσι -όπως είπε- το 2019 θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία και το 2020 το Μετρό θα παραδοθεί στο σύνολό του στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαφήμιση