HomePost ItΣτο 5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για το Βιώσιμο Σχολείο ο Φραγκίσκος Παρασύρης

Στο 5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για το Βιώσιμο Σχολείο ο Φραγκίσκος Παρασύρης

Διαφήμιση
Διαφήμιση

 

Στην Τελετή Έναρξης του 5ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου, παραβρέθηκε και απηύθυνε χαιρετισμό, ο Βουλευτής Ηρακλείου και Υπεύθυνος του Κοινοβουλευτικού Τομέα Ενέργειας του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Φραγκίσκος Παρασύρης.

Στο χαιρετισμό του, αφού πρώτα εξέφρασε τα συγχαρητήριά του, στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης για τη διοργάνωση και αφού ευχήθηκε καλή επιτυχία σε όλες και όλους τους επιστήμονες και εκπαιδευτικούς, οι οποίοι συμμετέχουν στο Συνέδριο «Μορφές ανάπτυξης του Σχολείου για ένα Βιώσιμο Μέλλον», υπογράμμισε « για το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, το οποίο εκπροσωπώ, κάθε προσπάθεια μεταρρύθμισης της εκπαίδευσης προδικάζει θετικά ή αρνητικά την πορεία της χώρας, ανάλογα με τις πολιτικές που αυτή προωθεί.

Πάνω σε αυτό το δεδομένο, τονίζω πως οι Μορφές Ανάπτυξης του Σχολείου για ένα Βιώσιμο Μέλλον, θα πρέπει να ανακτούν το χαμένο έδαφος και το χαμένο χρόνο. Κάθε προσπάθεια επαπειλούμενης οπισθοχώρησης θα πρέπει να δίνει τη θέση της σε μια προωθητική ορμή, στραμμένη στο μέλλον.

Σε αυτή την κατεύθυνση και με δεδομένο ότι έχουμε εισέλθει στην εποχή της κλιματικής αλλαγής, της ενεργειακής και επισιτιστικής κρίσης, ο ρόλος της εκπαίδευσης, εκ των συνθηκών λαμβάνει νέα χαρακτηριστικά, ώστε να συμμετέχει στη βιώσιμη ανάπτυξη. Τον Ιούνιο του 2022 το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξέδωσε σύσταση σχετικά με τη μάθηση για την πράσινη μετάβαση και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Καθορίστηκε τότε το πλαίσιο πολιτικής, με το οποίο η βιωσιμότητα μπορεί να ενσωματωθεί σε όλες τις πτυχές της εκπαίδευσης και της κατάρτισης.

Από τα μαθήματα για την πράσινη μετάβαση, μέχρι την παροχή στους εκπαιδευτικούς της ενημέρωσης σχετικά με την κλιματική αλλαγή και την κινητοποίηση εθνικών και ενωσιακών κονδυλίων, για επενδύσεις σε πράσινες και βιώσιμες υποδομές και βεβαίως για τη στήριξη των εκπαιδευτικών, ώστε να μπορούν να διδάξουν σχετικά με την κλιματική κρίση και τη βιωσιμότητα και να χειριστούν, μεταξύ άλλων, το οικολογικό άγχος των μαθητών τους, συνιστά ένα πλαίσιο πολιτικών, τις οποίες η χώρα, έπρεπε να είχε υιοθετήσει χθες.

Γιατί, το μέλλον είναι η χώρα αυτών που το χτίζουν, δεν μας περιμένει. Και τα χρόνια που έχουμε μπροστά μας το «αυτά δεν γίνονται στην Ελλάδα» και η ταυτόχρονη αντιμετώπιση των αιτημάτων του «τώρα» για τις ανάγκες του «αύριο», μας επιβάλλει συν-αντίληψη και συμπόρευση».

Διαφήμιση
Διαφήμιση