HomeΚΡΗΤΗΗ Κρήτη «ταξίδεψε» σε Στοκχόλμη και Πράγα

Η Κρήτη «ταξίδεψε» σε Στοκχόλμη και Πράγα

Συμμετείχε σε εκδηλώσεις τουρισμού

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε σε εκδηλώσεις τουρισμού (Greek Tourism & Gastronomy Workshop) σε Στοκχόλμη και Πράγα στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης των τουριστικών αγορών της Σουηδίας και της Τσεχίας.

Κατά τη διεξαγωγή των Workshop, η Περιφέρεια Κρήτης πραγματοποίησε επαγγελματικές συναντήσεις (Β2Β) με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, ενώ ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Δρ. Κυριάκος Κώτσογλου παρουσίασε στους συμμετέχοντες το τουριστικό προϊόν της Κρήτης με έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τη βιωσιμότητα και τον τουρισμό 365 ημερών.
1-21
Η Κρήτη αποτελεί αγαπημένο προορισμό των Σουηδών, οι οποίοι ενδιαφέρονται κυρίως για το «προϊόν» ήλιος – θάλασσα, ωστόσο οι επαγγελματίες που παρευρέθηκαν έδειξαν ειδικό ενδιαφέρον και για την διοργάνωση ταξιδίων που άπτονται του τουρισμού κινήτρων (incentive), καθώς επίσης για περιπατητικό και τουρισμό παρατήρησης πουλιών (birdwatching). Η αγορά δε της Τσεχίας έχει ανακάμψει δυναμικά μετά την πανδημία, παρουσιάζοντας αύξηση 4,4% και φθάνοντας κοντά στους 120.000 επισκέπτες στην Κρήτη τη σαιζόν 2023, με προοπτική για περαιτέρω ενδυνάμωση των ροών των Τσέχων τουριστών στο νησί μας.
Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου και η Αν. Προϊσταμένη Τμήματος Τουρισμού Π.Ε. Ηρακλείου Ελένη Βουγιουκαλάκη.
1-4
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Κώτσογλου δήλωσε σχετικά: «Οι Σκανδιναβοί, αποτελούσαν πάντα την βασική αγορά της Δυτικής Κρήτης. Τώρα επεκτείνονται και στην Ανατολική και αυτό μας χαροποιεί. Οι 635.000 επισκέπτες τους το 2023, είναι ένας αριθμός που προκαλεί σεβασμό και τον ανταποδίδουμε πάντοτε. Οι Τσέχοι από την άλλη, είναι μια αγορά που συνεχώς ανεβαίνει και “ψηφίζει” Κρήτη. Προχωράμε, στον πιο ενεργό μήνα από πλευράς προβολής, με Αμβούργο, Μόναχο & Βιέννη, γιατί η Κρήτη, είναι παντού!!»

Διαφήμιση
Διαφήμιση