HomeHL-9Συμβουλές της Ένωσης Προστασίας των Καταναλωτών για τις χειμερινές εκπτώσεις

Συμβουλές της Ένωσης Προστασίας των Καταναλωτών για τις χειμερινές εκπτώσεις

Οδηγίες

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Πρεμιέρα κάνουν τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου οι εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν έως τις 29 Φεβρουαρίου. Τα καταστήματα ήδη ετοιμάζονται να υποδεχτούν τους καταναλωτές με προσφορές στα προϊόντα τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), τα καταστήματα θα είναι ανοικτά τις Κυριακές 14 και 21 Ιανουαρίου, με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας από τις 11:00 έως τις 20:00.

H Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ενόψει των εκπτώσεων με ανακοίνωσή της δίνει τις συμβουλές της, εφιστώντας την προσοχή στους καταναλωτές.

Αναλυτικά αναφέρει:

1) Έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων και συγκρίνουμε  πάντα όμοια προϊόντα

Επειδή ζούμε σε διαδικτυακή εποχή, και οι επιχειρήσεις, θα φροντίσουν να μας γεμίσουν τα μυαλά, με τα προϊόντα τους, εδώ χρειάζεται η δέουσα προσοχή, δεν επηρεαζόμαστε από την φθηνή τιμή του προϊόντος , ιδιαίτερα, όταν δεν γνωρίζουμε τι πρακτικές χρησιμοποιεί η ιντερνετική επιχείρηση.

2) Ψωνίζουμε προϊόντα που τα έχουμε ανάγκη, εμείς και τα μέλη της οικογένειας μας και όχι επειδή συναντήσαμε κάποιο εκπτωτικό προϊόν, που μπορεί να μην το χρησιμοποιήσουμε και πότε

στην ζωή μας.

3)Να ξέρουμε ότι ,στις εκπτώσεις επιτρέπονται οι αλλαγές. Μόνο στην εκπτωτική περίοδο, στις προσφορές δεν γίνονται αλλαγές

4) Αποφεύγουμε να αγοράζουμε προϊόντα με πιστωτική κάρτα, εκτός εάν η έκπτωση είναι τόσο μεγάλη που οι επιβαρύνσεις του πιστωτή είναι ελάχιστες

Πχ αγοράζω ένα προϊόν με έκπτωση 20% και μου χρεώσει ο πιστωτής μου 20%και άλλες επιβαρύνσεις, δεν έχω να επωφεληθώ τίποτα, επί της συγκεκριμένης αγοράς, ουσίας δεν ωφελούμε

5) Ζητάμε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουμε αγοράσει, διότι σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουμε να το επιστρέψουμε ή να το αντικαταστήσουμε η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη

Την ίδια ώρα τονίζει ότι σε περίπτωση  που πέσετε θύμα απάτης και παραπλάνησης τηλεφωνήστε άμεσα στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και σε κάθε Εθνική Ένωση Καταναλωτών και για την Κρήτη, στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, τηλέφωνο 2821092666

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση