HomeHL-EconomyΚασσελάκης σε νέους επιχειρηματίες: Κουζουλή η προκαταβολή φόρου 

Κασσελάκης σε νέους επιχειρηματίες: Κουζουλή η προκαταβολή φόρου 

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να στηρίξει την οικονομία», τόνισε ο Στέφανος Κασσελάκης μιλώντας σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο «Κύκλος Νέων Επιχειρηματιών» το βράδυ της Τετάρτης, υπογραμμίζοντας πως δεν είναι αυτοσκοπός του να γίνει πρωθυπουργός.

Χαρακτήρισε, μάλιστα, «κουζουλή» και παγκόσμια πρωτοτυπία την προκαταβολή φόρου, υπογραμμίζοντας πως οι συχνές αλλαγές του φορολογικού συστήματος βοηθά τους πολιτικούς να έχουν ομήρους τους επιχειρηματίες.

Σε αυτό το πλαίσιο μίλησε για ένα σταθερό φορολογικό κώδικα δεκαετίας με ενιαία φορολόγηση για όλα τα εισοδήματα, προσθέτοντας πόσο σημαντική είναι η καινοτομία.

«Είμαστε με την κοινωνία. Θέλουμε δικαιοσύνη παντού, ένα Δημόσιο με διαύγεια, να καθαρίσει η χώρα από την πολιτική. Δεν θέλουμε να χωρίζουμε τους Έλληνες ταξικά. Ας φτιάξουμε μια νέα οικονομία μαζί».

Ο ίδιος αναφέρθηκε στον επιχειρηματικό τομέα της ναυτιλίας στον οποίο δραστηριοποιήθηκε και τον οποίο χαρακτήρισε παραδοσιακό για την Ελλάδα.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης στηλίτευσε το ότι η κυβέρνηση δεν έχει επενδύσει στο Δημόσιο.

«Από τα βασικά πράγματα που χρειάζεται η υγιής επιχειρηματικότητα δεν είναι μόνο το κεφάλαιο για να ξεκινήσει την επιχείρησή της, αλλά και η καλή εκπαίδευση, το κοινωνικό κράτος πρόνοιας, ένα καλό ΕΣΥ κι απονομή δικαιοσύνης με ισοτιμία. Αν δεν ισχύουν όλα αυτά κάποιος ξεκινά από μειονεκτική θέση», είπε ο κ. Κασσελάκης, προσθέτοντας πως πρέπει να μην είναι η τράπουλα στημένη για μερικούς.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εστίασε και στο ζήτημα της στέγασης, αλλά και στο τείχος που είναι το δημογραφικό, καθώς και στο επενδυτικό κενό 18 δισ. ευρώ για να έχουμε σύγκλιση με την υπόλοιπη ΕΕ: «Το real estate είναι ευπρόσδεκτο, αλλά όχι αρκετό. Θα απελευθερωθούν πολλές δυνάμεις του ελληνισμού αν αλλάξουμε νοοτροπία και υπάρξουν θεσμικές δικλείδες ασφαλείας».

Τον κ. Κασσελάκη συνόδευε η συντονίστρια των think tanks του ΣΥΡΙΖΑ, Διάνα Βουτυράκου, η οποία υποστήριξε πως στόχος είναι η συνδιαμόρφωση του προγράμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και με τους νέους επιχειρηματίες.

Η ίδια, εξάλλου, σημείωσε πως δεν αρκούν τα φορολογικά κίνητρα για την ανακοπή του «brain drain».

Γι’ αυτό και ζήτησε να αντιμετωπιστεί η εργασιακή επισφάλεια και να δοθούν ευκαιρίες στην έρευνα, στην καινοτομία και στην επιχειρηματικότητα: «Ο Μπιλ Γκέιτς μιλά για τριήμερη εργασία και στην Ελλάδα ζούμε τη 13ωρη εργασία την ημέρα».

Απαντώντας στις ερωτήσεις των επιχειρηματιών, ο κ. Κασσελάκης ζήτησε στελέχωση των δικαστηρίων, εμφανιζόμενος υπέρμαχος της ψηφιακής ακρόασης, καθώς και της πραγματικής ανεξαρτησίας των Ανεξάρτητων Αρχών με ιδιαίτερη αναφορά στην ΑΔΑΕ και στον επικεφαλής της Χρήστο Ράμμο.

Όσον αφορά την τεκμαρτή φορολόγηση των ελεύθερων επαγγελματιών μίλησε για παράλογο και τιμωρητικό μέτρο που προκαλεί συμπίεση και στους μισθούς, επισημαίνοντας πως θα είναι εντελώς διαφορετική η οικονομική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ τώρα από αυτή που ακολούθησε ως κυβέρνηση: «Πιστεύουμε σε μια προοδευτική κλίμακα και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Να πέσει στο 17% η φορολόγηση στις επιχειρήσεις με εισόδημα ως 220.000 ευρώ και 24% για μεγαλύτερα εισοδήματα.

Η πολιτική που εφάρμοσε ο ΣΥΡΙΖΑ επί μνημονίων ήταν τιμωρητική προς τους ελεύθερους επαγγελματίες και τη μεσαία τάξη. Έπρεπε, όμως, να στηρίξει τις πιο ευπαθείς ομάδες λόγω της χρεοκοπίας της χώρας. Οι κυβερνήσεις Σημίτη και Καραμανλή εκτροχίασαν τη χώρα. Είχαμε δύο μνημόνια πριν το ΣΥΡΙΖΑ που απέτυχαν».

Την ίδια ώρα, υπενθύμισε πως το Δημόσιο μόλις την Παρασκευή απώλεσε την καταστατική πλειοψηφία στα ΕΛΠΕ, ενώ στηλίτευσε και την έλλειψη χρηματοδότησης από το τραπεζικό σύστημα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Σε αυτό το πλαίσιο πρόκρινε τη λύση της Αναπτυξιακής Τράπεζας και υπογράμμισε την αναγκαιότητα ανακατανομής των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης υπέρ των μικρομεσαίων.

Ως προς τη στεγαστική πολιτική τη συνδύασε με την αποκέντρωση και στην ανάγκη αξιοποίησης του στεγαστικού αποθέματος.

cnn.gr

 

 

 

 

 

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση