HomeHL-9Αποζημιώθηκε για το… χαμένο δέμα έπειτα από δημοσίευμα του cretapost

Αποζημιώθηκε για το… χαμένο δέμα έπειτα από δημοσίευμα του cretapost

Έληξε με τον καλύτερο τρόπο η 27ήμερη ταλαιπωρία της Ηρακλειώτισσας

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Με τον καλύτερο τρόπο έληξε η 27ήμερη ταλαιπωρία της Ηρακλειώτισσας που έψαχνε να βρει απαντήσεις για ένα δέμα της που χάθηκε κατά τη διαδρομή Ηρακλείου – Βόρειας Ελλάδος.

Μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος από το cretapost τελικά όλα διορθώθηκαν και μάλιστα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η Γ.Ε. που είχε προχωρήσει στην καταγγελία τώρα επανέρχεται για να διηγηθεί το τέλος αυτής της ιστορίας που – όπως τονίζει – πέραν των αρνητικών εμπειριών στο τέλος η διοίκηση του ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου έδειξε πολύ θετικά στοιχεία.

Δείτε αναλυτικά την επιστολή που έστειλε στο cretapost:

«Επανέρχομαι μια εβδομάδα έπειτα από το αρχικό μου σχολιασμό αναφορικά με την ταλαιπωρία που είχα έπειτα από την απώλεια του δέματός μου από την 1η Δεκεμβρίου, καθώς θέλω για άλλη μια φορά να μοιραστώ δημόσια την έκβαση και την κατάληξη όλης αυτής της πολυήμερης ταλαιπωρίας. Κυρίως όμως, διότι θέλω και δημόσια να αναφέρω, πέρα των αρνητικών που εμπειριών, αυτήν την φορά τα θετικά στοιχεία που επέδειξε η διοίκηση του ΚΤΕΛ Ηρακλείου Λασιθίου. Χτες, ημέρα Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου κατάφερα να έχω άμεση και προσωπική επικοινωνία με τον Διευθυντή του ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου, ο οποίος με δέχτηκε στο γραφείο του με μεγάλη προθυμία, ζητώντας μου συγγνώμη για όλη αυτή την ταλαιπωρία και εκφράζοντας έμπρακτα την επιθυμία του να με βοηθήσει και να αποκαταστήσει όλη αυτή την δυσλειτουργία που δυστυχώς αντιμετώπισα τις προηγούμενες ημέρες. Η «φιλοξενία» του ήταν ενεργητική, δείχνοντάς μου διάθεση να με ακούσει και να πράξει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να με βοηθήσει και να με αποζημιώσει για την απώλεια που είχα. Και πράγματι μέσα σε λίγες ώρες, την ίδια κιόλας ημέρα έλαβα στον λογαριασμό μου τα χρήματα της αποζημίωσης από το ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου. Κατά την σύντομη συζήτησή μας, μου είπε ότι φυσικά οφείλουν να επιδεικνύουν και πάντοτε επιδιώκουν να επιδεικνύουν επαγγελματισμό και την δέουσα προσοχή στις ενέργειές τους όπως επιτάσσει το κύρος μιας τέτοιας επιχείρησης.

Προσωπικά οφείλω να πω, ότι έπειτα από 27 ημέρες καθυστέρηση, με όλη την ταλαιπωρία, ασυνεννοησία και την ανυπαρξία επικοινωνίας, την 28η ημέρα και έπειτα από την συζήτησή μου με τον Διευθυντή η επικοινωνία, η συνεννόηση και η ανταπόκριση ήταν άμεση και αποτελεσματική. Η κεφαλή της κεντρικής διεύθυνσης του ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου, μέσα σε λίγες ώρες ενήργησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προς αποκατάσταση των 27 χαμένων ημερών σε λάθη και παραλείψεις. Οι ενέργειές ήταν ριζικές, σύντομες και ουσιώδεις. Όπως ανέφερα όταν εξέφρασα εξαρχής την δυσαρέσκειά μου, τα λάθη είναι ανθρώπινα και οι απώλειες εξίσου. Το ζητούμενο είναι υπάρχει η καλή διάθεση, η γνώση και η θέληση ώστε αυτά να διορθώνονται και κανείς να μην μένει παραπονεμένος. Ο Διευθυντής έδειξε, ότι όχι μόνο έχει την καλή διάθεση αλλά και θέληση. Συγχρόνως,  γνωρίζει με ποιο τρόπο να κινηθεί άμεσα και να αποκαταστήσει όποιες δυσκολίες προκύψουν. Άμεσα, Ενεργά και αποτελεσματικά. Αυτός είναι άλλωστε και ο τρόπος που πρέπει να συμπεριφέρονται όλες οι επιχειρήσεις που λειτουργούν με τους πολίτες και για τους πολίτες… Προς βελτίωση όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών, προλαμβάνοντας τέτοια ατυχή γεγονότα και εξασφαλίζοντας την αποφυγή μελλοντικών αντίστοιχων συμβάντων!»

Διαφήμιση
Διαφήμιση