HomeΚΡΗΤΗΚαταγγελίες για επιθετική πολιτική από τους προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος

Καταγγελίες για επιθετική πολιτική από τους προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος

Τι αναφέρει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Πολλές είναι οι καταγγελίες που φτάνουν στα γραφεία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για επιθετικές πολιτικές από τους εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος.

Εξαιτίας των καταγγελιών η Ένωση με ανακοίνωσή της εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές δίνοντάς τους  κατάλληλες οδηγίες.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Πολλές είναι οι καταγγελίες και τα παράπονα  των καταναλωτών , που φθάνουν στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για τους εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος, όπως  ότι δέχονται συνεχείς τηλεφωνικές οχλήσεις και δελεαστικές προτάσεις, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να αναρωτιούνται ποιο είναι το συμφέρον τους.

Επ΄αυτού η  ΄Ενωση Προστασία Καταναλωτών Κρήτης , συμβουλεύει:

Προσοχή , οφείλουμε να γνωρίζουμε τα παρακάτω, γιατί πολλοί καταναλωτές  υπό την πίεση της οφειλής  σπεύδουν να αλλάξουν πάροχο:

– Η αλλαγή  προμηθευτή ρεύματος, δεν επιτρέπεται, εφόσον δεν έχουν εξοφληθεί, ή δεν έχουν διακανονιστεί οι οφειλές προς τον υφιστάμενο προμηθευτή.

– Οι «Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις» (ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ, ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ) και οι χρεώσεις υπέρ τρίτων Δημοτικά Τέλη, ΕΡΤ, λοιπές χρεώσεις κλπ. είναι ίδιες ανεξαρτήτως προμηθευτή και επομένως, οι μειώσεις που διαφημίζουν οι εταιρείες είναι πολύ μικρότερες, στον τελικό λογαριασμό.

– Αν και επιτρέπεται να συνάψουμε σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος στο σπίτι μας ή ηλεκτρονικά ή με τηλεφωνική συγκατάθεσή μας, καλό είναι να το αποφεύγουμε.

Ωστόσο, έχουμε δικαίωμα να αλλάξουμε γνώμη και να υπαναχωρήσουμε χωρίς αιτιολογία εντός 14 ημερών.

– Δεν υπερβαίνουμε τις 1600 και κυρίως τις 2000 kWh το 4μηνο, διότι οι χρεώσεις ΥΚΩ εκτοξεύονται!

Ουσίας,έχουμε το δικαίωμα ,να αλλάξουμε πάροχο , ηλεκτρικής ενέργειας, αφού μελετήσουμε  με προσοχή όλα  τα παρακάτω:

– Κάνουμε έρευνα αγοράς ,Δεν αλλάζουμε προμηθευτή υπό πίεση,

– Υπολογίζουμε, αθροίζοντας τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, τις kWh που καταναλώνουμε σε ετήσια αλλά και 4μηνιαία βάση. Αν έχουμε νυχτερινό τα αθροίζουμε ξεχωριστά.

– Ζητάμε έγγραφες προσφορές, από τις εταιρείες με βάση τα kWh, για σταθερές τιμές χωρίς ΦΠΑ σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης.

– Προσοχή, δεν «τσιμπάμε» από τις δελεαστικές άπαξ προσφορές, ολιγόμηνες εκπτώσεις, δωρεάν συνδέσεις, ασφάλιση, μπόνους, χωρίς πάγια κλπ. που ελάχιστα επηρεάζουν το τελικό κόστος.

– Στην «προσφορά «πρέπει να αναφέρεται η τιμή του παγίου, για το ημερήσιο ή και το νυχτερινό ρεύμα, το μονοφασικό ή το τριφασικό, της αρχικής εγγύησης και αν υπάρχει έκπτωση συνέπειας.

– Σε πολλές περιπτώσεις, δεν πληρώνουμε εγγύηση, αν καταθέσουμε πάγια εντολή πληρωμής σε τράπεζα.

Αφού λάβουμε και συγκρίνουμε 3 τουλάχιστον προσφορές αποφασίζουμε λαμβάνοντας υπόψη και τα εξής:

– Δεν υπογράφουμε τη σύμβαση ,για αλλαγή προμηθευτή πριν την μελετήσουμε προσεκτικά.

– Ενημερωνόμαστε για την ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης π.χ. δύο έτη και αν υπάρχει πρόστιμο (ποινή) πρόωρης διακοπής της σύμβασης πριν τη λήξη.

– αν υπάρχουν κριτήρια αναπροσαρμογής (αύξησης) της χρέωσης.

– τη συχνότητα έκδοσης των λογαριασμών (μηνιαίος κτλ.) και τους τρόπους εξόφλησης.

– τη διαδικασία και το χρόνο διακοπής της σύνδεσης λόγω οφειλής.

Για πληροφορίες. και ενημέρωση ,στην ΄Ενωση  Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στα τηλ.2821092306 και 2821092666

Διαφήμιση
Διαφήμιση