HomeΚΡΗΤΗΕγκρίθηκαν τα χρήματα για τον κόμβο του Πολυτεχνείου Κρήτης

Εγκρίθηκαν τα χρήματα για τον κόμβο του Πολυτεχνείου Κρήτης

Χρηματικό ποσό ύψους 20.000 ευρώ

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Το ποσό των 20.000 ευρώ εγκρίθηκε για την μίσθωση για τη μίσθωση μηχανημάτων, προκειμένου να εκτελεστούν οι εργασίες διαμόρφωσης του κόμβου του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Δ/νση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων αναφέρει:

•Με την 175336/24-8-2017 (ΑΔΑ: 6Θ1Ε7ΛΚ-Φ0Δ) Απόφαση Περιφερειάρχη Κρήτης εγκρίθηκε άμεσα διάθεση πίστωσης 20.000€, για την μίσθωση μηχανημάτων προκείμενου να εκτελεστούν οι «Επείγουσες Εργασίες Διαμόρφωσης Κόμβου Πολυτεχνείου» σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Χανίων, που προβλέπονται στην εγκεκριμένη μελέτη εγκατάστασης φωτεινής σηματοδότησης στο κόμβο Εισόδου-Εξόδου του Πολυτεχνείου Κρήτης και του Κολυμβητηρίου Δ. Χανίων που έχει χορηγηθεί από την Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων στο Δήμο Χανίων.

Συγκεκριμένα από την Υπηρεσία μας εκτελούνται όλες οι απαιτούμενες εργασίες διαμόρφωσης του κόμβου προκειμένου να τοποθετηθούν από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου οι φωτεινοί σηματοδότες.

•Έχει ανατεθεί από την Περιφέρεια, σε ιδιώτη μηχανικό, διερεύνηση ολοκληρωμένης αντιμετώπισης του προβλήματος, από το Πολυκλαδικό ως τα όρια του οικισμού, που θα περιλαμβάνει την κατασκευή πεζοδρομίων σε συνδυασμό με την νόμιμη χωροθέτηση στάσεων λεωφορείων και την κατασκευή υπογείων διαβάσεων για την κίνηση των πεζών, όπως και σύνταξη σχετικής μελέτης, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.

•Η κατασκευή κυκλικού κυκλοφοριακού κόμβου εξωτερικά της πύλης εισόδου του Πολυτεχνείου, προτάθηκε μόνο για τη ρύθμιση κυκλοφορίας των οχημάτων προς το Πολυτεχνείο και το Κολυμβητήριο (όταν τεθεί σε λειτουργία και εφ’ όσον μεταφερθεί η είσοδός του νοτιότερα της εγκεκριμένης), σε αντικατάσταση των εγκεκριμένων ισόπεδων κυκλοφοριακών συνδέσεων και απαιτεί σοβαρές διορθώσεις και σύνταξη ολοκληρωμένης μελέτης σύμφωνα με τις προδιαγραφές, προκειμένου να χορηγηθούν οι απαιτούμενες εγκρίσεις για την υλοποίηση του.

Πέρα των παραπάνω δεν δίνει λύσεις για τη διάβαση πεζών, ούτε επιλύει το πρόβλημα κατασκευής των πεζοδρομίων και στάσεων λεωφορείων, ενώ δημιουργεί προβλήματα πρόσβασης στης παρόδιες ιδιοκτησίες.

Διαφήμιση
Διαφήμιση