HomeΚΡΗΤΗΣτην… Βουλή η καθυστέρηση στο έργο Πάνορμος – Εξάντης

Στην… Βουλή η καθυστέρηση στο έργο Πάνορμος – Εξάντης

Τρία χρόνια και ακόμα να δοθεί το "πράσινο" φως

Διαφήμιση

Στην τριετή καθυστέρηση του έργου Πάνορμος-Εξάντη, αναφέρεται ο Γραμματέας ΠΕ της ΝΔ και Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης με κοινοβουλευτική του παρέμβαση, προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη.

Στην ερώτηση επισημαίνεται ότι: «Είναι δεδομένο ότι τα έργα υποδομής αποτελούν σημαντικό μοχλό για την ανάπτυξη και την ευημερία ενός τόπου. Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) αποτελεί ένα κομβικό έργο για την Κρήτη τόσο για την ασφάλεια των μετακινήσεων και μεταφορών όσο και για την στήριξη της αειφόρου ανάπτυξης του νησιού.

Δυστυχώς, η πορεία υλοποίησης του έργου ακολουθεί τα …πάθη που είχε τραβήξει και ο κάθετος οδικός άξονας Ηράκλειο-Μεσαρά. Η ιστορία επαναλαμβάνεται και ο αρμόδιος Υπουργός φαίνεται πως δεν μαθαίνει από τα πρόσφατα λάθη του. Η ολιγωρία του και η αναποφασιστικότητά του κόστισε όχι μόνο δύο και πλέον χρόνια καθυστέρησης στο έργο Ηράκλειο-Μεσαρά, αλλά και την απένταξή του από το ΕΣΠΑ με αποτέλεσμα να πρέπει τώρα να χρηματοδοτηθεί από εθνικούς πόρους επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο τους Έλληνες φορολογούμενους. Ίδια «μοίρα» φαίνεται πως ακολουθεί και το οδικό τμήμα Πάνορμος-Εξάντη του ΒΟΑΚ.

Το εν λόγω έργο, συνολικού μήκους 10 χλμ, έχει δημοπρατηθεί από το Μάρτιο του 2014 και ακόμη δεν έχει υπογραφεί σύμβαση ώστε να υλοποιηθεί το έργο. Καθυστερήσεις, γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και η αναποφασιστικότητα του κ. Σπίρτζη στέλνουν το έργο στις καλένδες. Προς ακύρωση του διαγωνισμού φαίνεται ότι οδεύει το έργο, αφού η ολιγωρία του αρμόδιου Υπουργού είχε, κι εδώ, «φοβερά» αποτελέσματα, με το έργο να έχει καθυστερήσει σημαντικά και να είναι άγνωστη η ημερομηνία έναρξης των εργασιών.

Κι ενώ το έργο μπορεί να προχωρήσει, μετά την εμπλοκή που έχει υπάρξει με τον πρώτο μειοδότη, με την υπογραφή σύμβασης με το δεύτερο μειοδότη, ο κ. Σπίρτζης … σφυρίζει αδιάφορα. Ίδια «τακτική» με το έργο του οδικού άξονα Ηράκλειο – Μεσαρά, όπου ο κ. Σπίρτζης αποφάσισε μετά από δύο χρόνια να υπογράψει το έργο με το δεύτερο μειοδότη. Ίδια τακτική καθυστέρησης, που οδηγεί σε χάσιμο σημαντικού χρόνου, σε απώλεια κοινοτικών πόρων, σε διατήρηση της επικινδυνότητας των δρόμων και σε περιορισμό των αναπτυξιακών προοπτικών της Κρήτης.

Ο κ. Σπίρτζης αρνείται να εκτελέσει τα καθήκοντά του και να λάβει μια απόφαση, αναφορικά με το πρόβλημα που έχει υπάρξει με τον ανάδοχο του έργου με αποτέλεσμα όχι μόνο την τριετή καθυστέρηση του έργου, αλλά και τον κίνδυνο απένταξης του από το ΕΣΠΑ. Η ιστορία επαναλαμβάνεται για τους οδικούς άξονες της Κρήτης και ο αρμόδιος Υπουργός συνεχίζει να «…σφυρίζει αδιάφορα» εις βάρος του Κρητικού λαού και των Ελλήνων φορολογούμενων.

Με την κοινοβουλευτική παρέμβαση τίθενται τα ακόλουθα ερωτήματα:

«1. Σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβείτε άμεσα ώστε να δοθεί λύση στο πρόβλημα και να ξεκινήσει η υλοποίηση του οδικού άξονα Πάνορμος – Εξάντη του ΒΟΑΚ;

  1. Ποιος ο σχεδιασμός σας για να μην απενταχθεί το έργο από το ΕΣΠΑ;».
Διαφήμιση