HomeΚΟΣΜΟΣΟι Γερμανοί δαπανούν 600 εκατ. ευρώ σε σοκολατένια ημερολόγια και Αγιους Βασίληδες

Οι Γερμανοί δαπανούν 600 εκατ. ευρώ σε σοκολατένια ημερολόγια και Αγιους Βασίληδες

Πρώτα σε πωλήσεις

Διαφήμιση

Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς είναι αναμφίβολα μια περίοδος κατά την οποία οι καταναλωτές παγκοσμίως δαπανούν όλο και περισσότερα χρήματα για γλυκίσματα.

Στη Γερμανία, μόνο πέρυσι οι πωλήσεις σοκολατένιων Αη Βασίληδων και άλλων χριστουγεννιάτικων σπεσιαλιτέ αυξήθηκαν κατά 6,7% φθάνοντας τα 600 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την εταιρία μελέτης της αγοράς Nielsen.

Τα Χριστούγεννα είναι σαφέστατα «η σημαντικότερη περίοδος για τη ζαχαροπλαστική», ο υπογραμμίζει ο Μίχαελ Γκρίες, διευθυντής της Nielsen.

Την πρωτιά στις πωλήσεις κατέχουν οι σοκολατένιοι Αη Βασίληδες, ξεπερνώντας τα 159 εκατομμύρια ευρώ, αν και τα τελευταία χρόνια αυτές διατηρούνται στα ίδια επίπεδα.

Οι ειδικοί του εμπορίου παρατηρούν μια σταδιακή αλλαγή των προτεραιοτήτων στο αγοραστικό κοινό, με τις πωλήσεις των χριστουγεννιάτικων ημερολογίων από σοκολάτα να αυξάνονται σημαντικά και να καταγράφουν έναν κύκλο εργασιών σχεδόν 83 εκατομμυρίων ευρώ.

«Η αρχή των καταναλωτών γίνεται πλέον το ‘ουκ εν τω πολλώ το ευ’», αναφέρει ο Γκρίες, λέγοντας ότι σήμερα οι πολίτες ξοδεύουν ένα ευρώ περισσότερο σε σχέση με πριν από τέσσερα χρόνια για ένα χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο, ένδειξη ότι επιλέγουν λιγότερα αλλά καλύτερα σε ποιότητα είδη.

Τα χριστουγεννιάτικα είδη δεν πωλούνται μόνο την περίοδο των εορτών, αλλά σχεδόν κατά τη διάρκεια της μισής χρονιάς, εξηγούν οι ειδικοί στη μελέτη της αγοράς.

Η πώλησή τους αρχίζει από τα τέλη του καλοκαιριού και κορυφώνεται τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια η πώληση των αποθεμάτων διαρκεί έως τον Φεβρουάριο.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Διαφήμιση