HomeΚΡΗΤΗΟι «Παριζιάνες» της Κνωσού περπατούν στην πασαρέλα και αποθεώνονται από την Vogue

Οι «Παριζιάνες» της Κνωσού περπατούν στην πασαρέλα και αποθεώνονται από την Vogue

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Ποτέ δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω την ελληνική τέχνη στη συλλογή μου, γιατί θα ήταν κάτι πολύ προβλεπόμενο, αλλά μετά ξανασκέφτηκα… γιατί όχι»; τόνισε η Μαίρη Κατράντζου το Σάββατο μετά την επίδειξη της ανοιξιάτικης/καλοκαιρινής συλλογής της στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου.

Η βασίλισσα των prints φαίνεται πως ξεπέρασε τον εαυτό της σε αυτό το runway, κάνοντας μία αναδρομή στα παιδικά της χρόνια και στις διακοπές της στην Κρήτη. Μετατρέποντας τα μοντέλα της σε ιέρειες και Ελληνίδες θεές, η Μαίρη Κατράντζου έπαιξε με τα μοτίβα, τις κρητικές τοιχογραφίες, τα μινωικά αγγεία, και τα σκιαγραφημένα έργα τέχνης «τοποθετώντας» τα σε παντελόνες, σακάκια, φορέματα και αξεσουάρ.

Με τα ψυχεδελικά μοτίβα να είναι το ατού της, η Μαίρη Κατράντζου αποφάσισε να δώσει μία καθαρά ελληνική ταυτότητα στις δημιουργίες της, επαναφέροντας στο προσκήνιο την αρχαία ελληνική κουλτούρα.

«Ήταν μια πραγματικά προσωπική συλλογή. Συνήθως ακολουθώ πιο αφηρημένη προσέγγιση, αλλά αυτή τη φορά ήθελα να ερευνήσω τις ρίζες μου. – Και να στρεβλώσω τις εικόνες με κάτι op-art και ψυχεδελικό», είπε η σχεδιάστρια στο WWD.

katrantzou minoikes toixografies

Με την αμερικάνικη Vogue να αποθεώνει τις δημιουργίες της, μετά από αναφορές περί κρίσης ως προς την ταυτότητα του brand της, η ανοιξιάτικη συλλογή της ήταν κάτι που ναι μεν περίμεναν μερικοί να δουν (ως προς την θεματική), αλλά δεν είχαν φανταστεί πως θα ήταν τόσο μοναδικό στην πράξη.

Στο πλευρό της Κατράντζου ήταν και διάσημα σούπερμοντελ και κοσμικοί, όπως η Έυα Χερτζίκοβα, η Ολίβια Παλέρμο, η Τζέσικα Χαρτ και η Ελένα Μπόρντον.

Bovary.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση