HomeΕΛΛΑΔΑΕΟΤ: Η στρατηγική προβολής στις τουριστικές αγορές

ΕΟΤ: Η στρατηγική προβολής στις τουριστικές αγορές

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Με μια εκτεταμένη στρατηγική προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, ο ΕΟΤ επιχειρεί να αυξήσει την απήχηση της χώρας σε μια ευρύτερη βάση ταξιδιωτών. Οι εκστρατείες τουριστικού μάρκετινγκ και η επέκταση των δικτύων απευθείας πτήσεων οδηγούν στην αύξηση των αφίξεων τουριστών.

Τη φετινή χρονιά ο ελληνικός τουρισμός εμφανίζει σημάδια περαιτέρω ανάπτυξης, με τις αφίξεις να προβλέπεται ότι θα αγγίξουν τα 34,5 εκατομμύρια. Οι ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας και της Ιταλίας, θα είναι οι βασικές αγορές τουριστών και για τη φετινή χρονιά.

Αυτή δεξαμενή αγορών εκτιμάται ότι θα διαφοροποιείται ολοένα και περισσότερο ως μέρος της στρατηγικής της Ελλάδας να τοποθετηθεί ως ελκυστικός τουριστικός προορισμός για την ενίσχυση των αφίξεων μεσοπρόθεσμα.

Η στρατηγική marketing του ΕΟΤ για το πρώτο εξάμηνο του 2024 περιλαμβάνει την προσέλκυση αφίξεων από αγορές με ισχυρές μεσοπρόθεσμες προοπτικές, όπως η ηπειρωτική Κίνα και η Ινδία, σύμφωνα με τη FitchSolutions.

Ινδία ( 8-10 Φεβρουαρίου 2024): Ο ΕΟΤ πραγματοποίησε επαφές, εκθέσεις και παρουσιάσεις στην εμπορική έκθεση OTM 2024 στη Βομβάη της Ινδίας με στόχο τους Ινδούς ταξιδιώτες.

Οι στοχευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ περιλάμβαναν την προβολή της Ελλάδας ως βασικό προορισμό για μήνα του μέλιτος, καθώς και την προώθηση της συνεργασίας στον κινηματογραφικό τουρισμό, αναδεικνύοντας την Ελλάδα ως ελκυστικό προορισμό για τις κινηματογραφικές παραγωγές του Bollywood.

Γερμανία (5-7 Μαρτίου 2024): Η Ελλάδα συμμετείχε στην τουριστική έκθεση ITB του Βερολίνου με 85 Έλληνες εκθέτες. Ο ΕΟΤ είχε συζητήσεις με διεθνείς αεροπορικές εταιρείες και παράγοντες της γερμανικής τουριστικής αγοράς.

Ο ΕΟΤ φιλοξένησε επίσης παρουσιάσεις για την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας GR-eco Islands. Προωθήθηκε επίσης ο τουρισμός σε αναδυόμενους βασικούς προορισμούς στην Ελλάδα όπως η Αττική και σε ήδη δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όπως οι Δελφοί, η Ολυμπία και τα Μετέωρα.

Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο (26 Μαρτίου 2024): Ο ΕΟΤ συμμετείχε στο TravDay 2024 στην Ολλανδία. Το TravDay υποστηρίζει τους δεσμούς μεταξύ των παικτών του ταξιδιωτικού τομέα που εστιάζουν στις επιχειρήσεις, τον ελεύθερο χρόνο και το MICE. Ο ΕΟΤ φιλοξένησε δύο εργαστήρια στην Ολλανδία και το Βέλγιο, αναδεικνύοντας τον Ελληνικό τουρισμό.

Ηπειρωτική Κίνα (1η Απριλίου 2024): Ο εθνικός αερομεταφορέας Air China ανακοίνωσε τα σχέδιά του να αυξήσει τον αριθμό των απευθείας πτήσεων από την Κίνα προς την Ελλάδα από τρεις σε πέντε πτήσεις την εβδομάδα μεταξύ Ιουνίου-Αυγούστου 2024.

Ηπειρωτική Κίνα (2 Απριλίου 2024): Η αεροπορική εταιρεία Juneyao με έδρα την Κίνα εγκαινίασε τις πρώτες απευθείας πτήσεις της από τη Σαγκάη προς την Αθήνα.

ΗΠΑ (23 Μαΐου 2024): Στις 25 Ιανουαρίου, η αεροπορική εταιρεία United Airlines με έδρα τις ΗΠΑ ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εισάγει καθημερινές πτήσεις μεταξύ Σικάγο και Αθήνας. Οι πτήσεις θα ξεκινήσουν στις 23 Μαΐου 2024 και θα πραγματοποιούνται έως τις 12 Αυγούστου 2024 με αεροσκάφη Boeing 787-8.

Ηπειρωτική Κίνα (27-29 Μαΐου 2024): Ο ΕΟΤ σχεδιάζει να συμμετάσχει στην ITB China για να απευθυνθεί στους Κινέζους ταξιδιώτες στο πλαίσιο της ευρύτερης τουριστικής στρατηγικής του για την αύξηση των αφίξεων.

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση