HomeHL-9Ερχονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Ερχονται τα ηλεκτρονικά ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ

Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών για να κλείσουν ραντεβού σε κάποιο νοσοκομείο του ΕΣΥ αναμένεται να βάλει το έργο των ηλεκτρονικών ραντεβού με την λειτουργία κεντρικού συστήματος στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ένα έργο «σταθμός»  για την δημόσια υγεία θα υλοποιηθεί από την ΗΔΙΚΑ στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του κράτους.

Πρόκειται για το έργο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός  Υγειονομικής  Περίθαλψης – Κεντρικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού στα Νοσοκομεία»

Το έργο βασίζεται σε ένα διαλειτουργικό σύστημα, που θα διευκολύνει τους πολίτες και θα ενημερώνει κεντρικά για τις αναμονές και το Υπουργείο Υγείας θα έχει κεντρική και όχι αποσπασματική εικόνα.

Όπως λειτουργεί το ενιαίο σύστημα ραντεβού για την πρωτοβάθμια, θα ολοκληρωθεί το αντίστοιχο σύστημα για τα νοσοκομεία και θα υπάρχει μια διαλειτουργικότητα μεταξύ των νοσοκομείων, όπου και θα ελέγχονται οι διαθεσιμότητες των ραντεβού.

Μέχρι σήμερα, ενιαίο σύστημα ραντεβού υπάρχει μόνο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και κυρίως σε ιδιώτες γιατρούς που είναι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ, αλλά και για Κέντρα Υγείας.

Μέσω της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, θα καταγράφονται όλα τα ραντεβού των δημοσίων νοσοκομείων, προκειμένου να είναι γνωστό σε πραγματικό χρόνο ποια τμήματα έχουν αναμονή και ποια είναι διαθέσιμα.

Το σύστημα των ενιαίων ραντεβού σε νοσοκομεία είναι αρκετά σύνθετο, καθώς θα πρέπει να συνδυαστεί με τον ατομικό ψηφιακό φάκελο Υγείας που θα διατηρεί και τα ιατρικά αρχεία των ασθενών. Το έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2025.

Αντικείμενο πρόσκλησης

Αντικείμενο της πράξης είναι η υλοποίηση κεντρικού συστήματος ηλεκτρονικών ραντεβού σε όλα τα Νοσοκομεία της χώρας.

Σήμερα υπάρχουν ασύνδετα πληροφοριακά υποσυστήματα Νοσοκομείων με τα ραντεβού και τις προσελεύσεις, τηλεφωνικά ραντεβού στα Νοσοκομεία με εταιρείες τηλεφωνικών ραντεβού ταυτόχρονα με ραντεβού από κοντά με φυσική επαφή, αδυναμία ελέγχου προσέλευσης, δυσχέρεια του πολίτη στην επιλογή της ώρας που τον βολεύει και αδυναμία εύρεσης ροής του πολίτη μέσα στο Νοσοκομείο.

Μέσα από την πράξη θα δοθεί η δυνατότητα:

  • Ορθότερης διαχείρισης των διαθέσιμων πόρων του συστήματος υγείας
  • Μείωσης των χρόνων αναμονής των πολιτών
  • Εξοικονόμησης από τον περιορισμό διακίνησης χαρτιού,
  • Άυλης και αμεσότερης επικοινωνία με τον πολίτη-ασθενή αλλά και με τρίτους φορείς/οργανισμούς ή μεταξύ των τμημάτων του ίδιου του Νοσοκομείου
  • Κατάργησης των υπέρογκων χρεώσεων των πολιτών για τηλεφωνικές κλήσεις
  • Διαχείρισης των προβλημάτων που ανέδειξε η πανδημία και τα οποία πρέπει να επιλυθούν με στόχο την ετοιμότητα του συστήματος υγείας για την αντιμετώπιση παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον.

Μαρία Μόσχου

Διαφήμιση
Διαφήμιση