HomeHL-9Βουλή: «Άναψαν τα αίματα» στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για το δυστύχημα στα Τέμπη

Βουλή: «Άναψαν τα αίματα» στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για το δυστύχημα στα Τέμπη

Αντιπαράθεση στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Αντιπαράθεση στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής σχετικά με την σύμβαση 717 για την ανάταξη και αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου και τα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη. Ένταση προκλήθηκε και κατά την δευτερολογία του Κώστα Καραμανλή, όταν η συζήτηση στράφηκε στην πρόσληψη του 59χρονου σταθμάρχη, ο οποίος έχει ήδη προφυλακιστεί για την υπόθεση.

Ο εισηγητής της ΝΔ Δημήτρης Καιρίδης ανέφερε ότι «έχει έρθει η στιγμή για μια ψύχραιμη και νηφάλια και σε βάθος αποτίμηση του τι συνέβη, χωρίς κραυγές αλλά με στοιχεία και αποδείξεις τεκμηριωμένα». Εστίασε στην τοποθέτηση του πρώην υπουργού Χρήστου Σπίρτζη λέγοντας ότι «με την πρωτολογία του δημιουργήθηκαν περισσότερα ερωτηματικά από όσες απαντήσεις είχε». Παρατήρησε ότι «το αφήγημά του δεν ήταν συνεκτικό και δεν έβγαζε ένα νόημα» καθώς «μας είπε ότι ήταν μια κακή σύμβαση η 717 αλλά έδωσε έξι παρατάσεις εγγράφοντας ως αιτιολογία ότι υπαιτιότητα έχει και το δημόσιο». Ποια ήταν, ρώτησε ο κ. Καιρίδης, ποια είναι η υπαιτιότητα του Δημοσίου και η μη ευθύνη του εργολάβου; Και δεν τις διορθώσατε με μια συμπληρωματική σύμβαση που έπρεπε να την είχατε φέρει στην Βουλή αλλά δεν την φέρατε;». Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε «έδωσε για την συντήρηση του δικτύου περίπου 9 εκατ. ευρώ στα τεσσεράμισι χρόνια! Η ΝΔ σχεδόν τα διπλάσια». Η πρώτη καταστροφή του συστήματος τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας σημειώθηκε το 2015. Τι έγινε μέχρι το 2019 που σημειώθηκε η δεύτερη πυρκαγιά στον ίδιο σταθμό για την αναδιάταξη του συστήματος;». Το περίφημο Κέντρο της οδού Καρόλου, λειτουργούσε μέσω τηλεφώνου ή ενός καταγραφικού συστήματος σε ένα καντράν; Πόσους διαγωνισμούς μέσω ΑΣΕΠ κάνατε για προσλήψεις στον ΟΣΕ; Γιατί τα στοιχεία δείχνουν επί των ημερών σας μόνο συμβάσεις και μετατάξεις. Η ευθύνη της ΡΑΣ που εσείς στελεχώσατε το 2017 δεν υπάρχει για την σιδηροδρομική ασφάλεια; Η ηγεσία της ΡΑΣ που επιλέξατε δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τους σιδηροδρόμους. Καταλόγισε όμως ευθύνες και στην κυβέρνηση της ΝΔ που διατήρησε αυτή την διοίκηση της ΡΑΣ που ήταν ελλειμματική.

Ο κ. Καιρίδης, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στο ύψος πώλησης του ΟΣΕ που έγινε επί των ημερών της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και η διαγραφή χρεών που έκανε προκειμένου αυτή να επιτευχθεί. Τέλος, σημείωσε ότι η αναφορά στο ανθρώπινο λάθος δεν γίνεται για να υπάρξει συσκότιση ή απόκρυψη ευθυνών αλλά θα πρέπει όλα να αποτιμηθούν, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Από την πλευρά του, ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς ανέφερε ότι «ήρθε η στιγμή να βάλουμε το δάκτυλο στην πληγή» και να μιλήσουμε επί της ουσίας. Το θέμα της σημερινής συνεδρίασης «να είναι η σύμβαση 717…, δεν δείχνει ότι το μέλημα είναι η αναζήτηση της αλήθειας». Να είμαστε «ειλικρινείς, ευθείς αλλά να μην πιέζουμε την αλήθεια». Τηλεδιοίκηση στην Λάρισα «δεν υπάρχει, καμία διοίκηση από απόσταση δεν υπάρχει στην Λάρισα, Ουδεμία». Ζήτησε από τον κ. Γεραπετρίτη να ανακαλέσει ότι υπάρχει τηλεδιοίκηση (διοίκηση από απόσταση) αλλά ένα τοπικό σύστημα ελέγχου, ενός πίνακα, μιας κονσόλας των εισερχόμενων και εξερχόμενων του σταθμού τρένων». Ο σταθμάρχης είπε «δεν είχε την δυνατότητα να βλέπει για 12 λεπτά μετά την πορεία των τρένων καθώς υπήρχε ένα τοπικό κέντρο», «δεν μπορεί να διαψεύδουμε τα μάτια μας». Το Κέντρο τηλεδιοικήσης της Λάρισας «είναι ένα γιαπί και στο οποίο βρέθηκε το πρωί ο κ. Τσίπρας, αλλά εσείς σερβίρετε ότι υπάρχει τηλεδιοίκηση για να επιρριφθούν οι ευθύνες στον σταθμάρχη».

Σχετικά με την υλοποίηση της σύμβασης 717, ο κ. Παππάς είπε ότι «ο διευθυντής του έργου παραιτήθηκε τον Απρίλιο του 2022 μιλώντας για στασιμότητα και καθυστερήσεις. Αποκαλύπτεται σήμερα ότι την στιγμή που το δημόσιο ήταν στα διοικητικά δικαστήρια με τους αναδόχους αυτοί ζητούσαν αποζημιώσεις και εσείς αποφασίσατε να τους πληρώσετε ενώ καθυστερούσαν το έργο. Γιατί; Ποιος και πότε αποφάσισε αυτές τις αποζημιώσεις».

Αναφορικά με το πρωτόκολλο διοικητικής παραλαβής που έχει καταθέσει ο κ. Γεραπετρίτης με ημερομηνία Νουεμβρίου του 2022, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ παρατήρησε ότι ήταν η πρώτη μόνο σελίδα, ενώ στις υπόλοιπες αναφερόταν ότι δεν αφορά την τηλεδιοίκηση αλλά την σηματοδότηση του τμήματος Ορφανά – Λάρισα, δηλαδή πριν από τον σταθμό της Λάρισας και όχι μετά, όπου σημειώθηκε το δυστύχημα. Μάλιστα στο πρωτόκολλο αυτό, επισήμανε, αναφέρεται πως οι φανοί ακόμα δεν λειτουργούν και ότι το σύστημα είναι παλαιάς τεχνολογίας και θέλει αναβάθμιση.

Επέκρινε τον τέως υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή, ότι ενώ γνώριζε από τα έγγραφα που είχε λάβει για την κατάσταση του σιδηροδρόμου «μας κουνούσατε το δάκτυλο και μας λέγατε ντροπή που αμφισβητούσαμε την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου. Ντροπή θα ήταν ως αξιωματική αντιπολίτευση να μην σας τα θέταμε. Εμείς ήμασταν μετρημένοι γιατί πονάμε το Μέσο, σεβόμαστε τους εργαζόμενους που μέχρι αυτή την στιγμή έπαιζαν την ζωή τους κορώνα – γράμματα και αναδεικνύουμε με μέτρο τα πολύ κρίσιμα ζητήματα που μας καλούσατε να παρακάμπτουμε και να σιωπούμε, να μην υποδεικνύουμε». Ρώτησε τον τέως υπουργό εάν «γνώριζε τα προβλήματα και τα εξώδικα που έστελναν οι εργαζόμενοι, ο πρωθυπουργός, εάν λειτούργησε το Επιτελικό Κράτος, γιατί αυτή είναι μια κρίσιμη ερώτηση. Επίσης, ο κ. Παππάς ρώτησε «εάν ο γιος του κ. Ντογιάκου ήταν συνεργάτης σας, χειρίστηκε κάποιο από τα εξώδικα που παραλάβατε στο Υπουργείο, σας εισηγήθηκε κάτι για τις νομικές σας ενέργειες. Σας συνέστησε να τα αγνοήσετε ή απαντήσετε με κάποιο τρόπο;». «Πόσες φορές συναντήσατε τους εκπροσώπους των εργαζομένων;», συνέχισε. Του έθεσε το θέμα των επενδύσεων που είχε αναλάβει από το 2019 με μνημόνιο συνεργασίας με την ΤΡΕΝΟΣΕ και ρώτησε ποιοι άλλοι υπουργοί είχαν γνώση αυτού του σχεδίου σύμβασης.

Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ Χάρης Καστανίδης ανέφερε ότι από την ημέρα της τραγωδίας απέφυγε να τροφοδοτήσει εντάσεις. «Προτείναμε συγκεκριμένα πράγματα όπως ο ορισμός διακομματικών διοικήσεων στον ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ για να προχωρήσει σε υποδείξεις και έργα που δεν θα αμφισβητούνταν από κανένα επόμενο. Επίσης είχαμε ζητήσει για να μην υπάρξουν αμφισβητήσεις διακομματική Επιτροπή για τα αίτια. Και αξιοποίηση της διάταξης του ΠΚ για ταχύτητες διαδικασίες διερεύνησης. Τίποτα όμως από αυτά δεν υιοθετήθηκαν» είπε και εξέφρασε την θλίψη του. Απέδωσε ανειλικρίνεια σε όσα αναφέρουν οι πρώην υπουργοί λέγοντας ότι αποκρύπτονται άλλα κρίσιμα έγγραφα. Το δραματικό γεγονός, είπε, είναι ότι από το 2002 έως το 2021 έχουμε αύξηση ατυχημάτων που δεν συνέβαιναν στο παρελθόν. Και κανείς «δεν ανησυχεί, δεν λέει κάτω τα μολύβια πάνω τα χειρόφρενα». Οι ευθύνες είπε «είναι τεράστιες», συμπλήρωσε.

Ακόμη, ανέφερε ότι στις 4 Οκτωβρίου 2021 εισέρχεται στο γραφείο του υπουργού και λαμβάνει εμπιστευτικό πρωτόκολλο έγγραφο- έκθεση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, από έλεγχο της Μονάδας Επιθεωρήσεων με θέμα την εκτέλεση της σύμβασης 717, επισημαίνοντας παραλείψεις, καταλογίζοντας ευθύνες και κάνοντας προτάσεις. Μια έκθεση στην οποία αναγράφεται ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για την ανάταξη του παλαιού συστήματος. Παρατήρησε ότι η ΕΡΓΟΣΕ στέλνει με 40 μήνες καθυστέρηση προς υπογραφή τον ανακεφαλαιοποιητικό πίνακα της σύμβασης και δεν φρόντισε για την επιδίκαση των αναγκαίων μέτρων κατά του αναδόχου. Η Αρχή, επισημαίνει παιχνίδια στρέβλωσης ανταγωνισμού από τον ανάδοχο, είπε και πρόσθεσε ότι η ΕΡΓΟΣΕ απαντά ότι θέλει να συζητήσει με τον ανάδοχο μετά από 13 μήνες για τα ανταλλακτικά και τα επανορθωτικά μέτρα. Από την έκθεση αυτή, είπε ο κ. Καστανίδης, καταλογίζονται συγκριμένες πειθαρχικές ευθύνες και στέλνει στον Εισαγγελέα την υπόθεση για καταλογισμό ποινικών ευθυνών. Στη συνέχεια, ρώτησε τον κ. Καραμανλή εάν δια εγγράφων ζήτησε πειθαρχικό έλεγχο και τι έχει γίνει σε αυτό το διάστημα από τον Οκτώβριο του 2021 μέχρι σήμερα. Ζήτησε να πληροφορηθεί και από τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου αλλά και τον Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος, εάν έχουν ασκήσει διώξεις και κατέθεσε στην Επιτροπή της Βουλής την σχετική έκθεση της Αρχής.

Για μια «μεθοδική προσπάθεια από ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ να θαφτούν οι αιτίες που οδήγησαν στον θάνατο 57 ανθρώπους στα Τέμπη» έκανε λόγο ο εισηγητής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης. Τόνισε ότι το κόμμα δεν θα σταματήσει να προβάλει τις κύριες αιτίες, για τις οποίες έχουν ευθύνη όλες οι κυβερνήσεις, ευθύνες που δεν μπορούν να τεμαχιστούν, να συσκοτιστούν και να διαχυθούν. Οι ευθύνες, είπε, βαραίνουν τις κυβερνήσεις που υλοποίησαν την πολιτική της ΕΕ για την απελευθέρωση, την υποχρηματοδότηση του ΟΣΕ, την ιδιωτικοποίηση του κερδοφόρου τμήματος, τον διαχωρισμό δηλαδή της ράγας από το τρένο.

Ο βουλευτής του ΚΚΕ κατηγόρησε τις κυβερνήσεις ότι λειτούργησαν ως τροχονόμος των επιχειρηματικών συμφερόντων, επιτρέποντας για παράδειγμα στην «Hellenic Train» να λειτουργεί χωρίς να έχει διασφαλιστεί η ασφάλεια των μεταφορών και με τεράστιες ελλείψεις προσωπικού. Επιπλέον, έθεσε συγκεκριμένα ερωτήματα όπως ποιες ήταν οι ενέργειες για τα συστήματα ασφαλείας και τι ενέργειες έγιναν για την εξασφάλιση της ποιότητας παραδοτέων έργων από τις κυβερνήσεις. Χαρακτηριστικό είναι ότι ακόμα τα συστήματα της σύμβασης 717 δεν έχουν παραδοθεί. «Τι έκαναν οι κυβερνήσεις γι’ αυτό;» ρώτησε ο Χρ. Κατσώτης, ενώ έθεσε επίσης ερωτήματα σχετικά με το πώς ενέργησαν οι κυβερνήσεις απέναντι στις καταγγελίες για προβλήματα στην ασφάλεια των μεταφορών από το 2016. Παράλληλα, ο . Κατσώτης ανέδειξε τα τεράστια κενά στα προσωπικό που προέκυψαν από απομακρύνσεις έμπειρων εργαζομένων και συνταξιοδοτήσεων που δεν αναπληρώθηκαν. Κατήγγειλε ότι υπάρχουν 1.348 κενές θέσεις, ενώ καλύπτονται βάρδιες με υπερεργασία. Επιπλέον, επισήμανε την ανάγκη να ανατραπεί η πολιτική αυτή από τους εργαζόμενους και τον λαό.

Η εισηγήτρια του ΜέΡΑ25 Σοφία Σακοράφα διαφώνησε με την επιλογή της πλειοψηφίας» να θέσει ως στέμμα της σημερινής συζήτησης την σύμβαση 717 για την σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση του ΟΣΕ. Θα πρέπει είπε «να μιλήσουμε για την υποχρηματοδότηση, την υποστελέχωση που έφεραν την κατάρρευση του συστήματος και των υποδομών, των χυδαίων κομματικών προσλήψεων ούτε της μεθοδευμένης και σκόπιμης υποβάθμισης του δημόσιου τομέα που επιχειρούν οι κυβερνήσεις σας τα τελευταία 13 χρόνια;». Μίλησε για «ιδιοτέλεια και αυτοπροστασία» που επιλέγεται για τις κυβερνητικές επιλογές. Στο έγκλημα των Τεμπών δεν υπάρχουν μόνο οι ευθύνες του σταθμάρχη αλλά και των διοικήσεων, των υπουργών και του πρωθυπουργού, είπε και πρόσθεσε ότι εάν οι πρώτοι έχουν ευθύνες αμέλειας ή βαριάς αμέλειας όλοι οι υπόλοιποι έχουν βαρύτατες ευθύνες και ενδεχόμενο δόλο γιατί είχαν τα στοιχεία για να προβλέψουν τα τραγικά αποτελέσματα αλλά συνέχιζαν αυτά που έκαναν στις θητείες τους.

Σας απουσιάζει, είπε η βουλευτής «μια στοιχειώδης ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και τώρα και πάντα». Αναρωτήθηκε γιατί σήμερα στην Επιτροπή δεν κλήθηκαν οι υφυπουργοί Μεταφορών και Υποδομών, η ΕΡΓΟΣΕ και ο ΟΣΕ, η ΡΑΣ και οι εκπρόσωποι εργαζομένων. Υπογράμμισε ότι «δεν θα ανεχθούμε ούτε την διάχυση ούτε την συσκότιση των ευθυνών» και ρώτησε: «Ποιοι παράγοντες και διαδικασίες διασφαλίζουν την ασφάλεια. Η σύμβαση 717 από μόνη της διασφαλίζει την ασφάλεια και σε ποιες μελέτες βασίζεται η κρίση σας αυτή; Πέρα από το σύστημα τηλεδιοίκησης τι ποσοστό διαδραματίζει η εκπαίδευση του προσωπικού; Οι ελλείψεις των σταθμαρχών που από 400 οργανικές θέσεις υπηρετούν μόνο 25 εκ των οποίων άλλοι 70 με ΔΠΥ; Πως εκπαιδεύονται, υπάρχει δοκιμαστική εργασία τους και για πόσο διάστημα θα πρέπει να εργάζονται μαζί με έναν έμπειρο σταθμάρχη; Υπάρχει αριθμός προσωπικού στα τρένα για να εφαρμόζονται τα αναγκαία; Ποιος έχει την ευθύνη ανάλυσης ατυχημάτων. Γιατί δεν υπάρχουν συστήματα επικοινωνίας που να καλύπτει όλο το δίκτυο ενώ υπάρχει η σχετική υποχρέωση. Έθεσε και το θέμα των πολλών ισόπεδων διαβάσεων που κάθε χρόνοι κοστίζει ζωές 20 ανθρώπων; Ποιοι είναι οι κανόνες αξιοκρατίας σε κρίσιμες θέσεις ευθύνης ασφάλειας; Η κακοδαιμονία δεν είναι μόνο στις κλοπές υλικού αλλά γιατί δεν έχουμε περιφράξεις». Καταλήγοντας, η κυρία Σακοράφα ανέφερε ότι ζητάμε να υπάρχει η ανάληψη ευθύνης για τις πολιτικές που υιοθετήθηκαν που επέφερε αυτό το προδιαγραμμένο τραγικό δυστύχημα.
Γεραπετρίτης: Ο κ. Τσίπρας σήμερα δεν πήγε στον σταθμό της τοπικής τηλεδιοίκησης της Λάρισας, αλλά στην οικοδομή που θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2023

Απαντώντας στα ερωτήματα που έθεσαν οι εισηγητές των κομμάτων της αντιπολίτευσης, ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης τόνισε ότι ο κ. Τσίπρας κάνει πολιτικές κινήσεις και δεν τον ενδιαφέρει η πραγματικότητα.

Τόνισε πως «η κυβέρνηση έδωσε απαντήσεις σε όλα στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου την προηγούμενη εβδομάδα. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση διάχυσης ευθυνών». «Η Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων που έχει ψηφιστεί, θα συγκροτηθεί και προβλέπεται από την ΕΕ. Για την υποστελέχωση του ΟΣΕ έδωσα αναλυτικά τα νούμερα των 420 προσλήψεων αυτά τα τριάμισι χρόνια έναντι 24 προσλήψεων που έγιναν τα τεσσεράμισι χρόνια της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Η ΡΑΣ είναι ανεξάρτητη αρχή και δεν είναι σωστό, εάν δεν υπάρχουν εξόφθαλμα πράγματα, να προχωράμε σε αντικαταστάσεις των μελών διοίκησής της. Δεν θέλαμε παραμονές εκλογών να προχωρήσουμε σε αλλαγές ΔΣ ανεξαρτήτων αρχών, όπως έγινε και σε άλλες που οι θητείες τους έχουν λήξη. Αυτό είναι μια υπεύθυνη πολιτικά στάση», πρόσθεσε.

Σχετικά με τους χαρακτηρισμούς «ψεύτη» και ότι «παραπλανώ τον λαό» που του έχει αποδώσει αυτές τις ημέρες ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς είπε ότι «αποτελεί ηθικά εξύβριση». Για το εάν υπάρχει ή όχι τηλεδιοίκηση, τα πράγματα είναι απλά σύμφωνα και με τα έγγραφα του ΟΣΕ, είπε ο υπουργός, τονίζοντας: «Αυτό που σας είπα είναι ότι έχουμε τοπική τηλεδιοίκηση στην Λάρισα που είναι για 8,5 χιλιόμετρα. Δεν εξαπατώ κανένα. Πέντε χιλιόμετρα βορείως του σταθμού και τρία χιλιόμετρα νοτίως του σταθμού. Δεν προσπαθώ να ξεγελάσω κανένα. Τα φωτάκια ανάβουν πάνω στον πίνακα και ο σταθμάρχης μπορούσε να δει την πορεία του τρένου. Υπήρχε φωτεινή ένδειξη της πορείας και δυνατότητα αυτόματης χάραξης. Εάν αυτά τα αμφισβητείτε μπορούμε να πάμε και να το δείτε. Να πάμε την ερχόμενη Παρασκευή να τα δούμε από κοινού».

Κατήγγειλε, στη συνέχεια, ότι «ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται στην Λάρισα και αντί να πάει στον σταθμό της τοπικής τηλεδιοίκησης, στον κεντρικό σταθμό που λέτε εσείς, πήγε και είδε την οικοδομή που θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2023 και θα είναι εκεί το σύστημα της υπερτοπικής τηλεδιοίκησης». Ο υπουργός χαρακτήρισε τις κινήσεις του κ. Τσίπρα «πολιτικές».

Σημειώνεται ότι ο κ. Γεραπετρίτης έφυγε πριν από την λήξη της συνεδρίασης, καθώς θα αναχωρούσε για τις Βρυξέλλες.
Καραμανλής: Τι είπε για τον γιο Ντογιάκου και την πρόσληψη του σταθμάρχη

Στη δευτερολογία του και απαντώντας στις ερωτήσεις των βουλευτών, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι ήταν σε επαφή με τους συνδικαλιστές, οι οποίοι στις συναντήσεις τους κυρίως προέβαλαν μισθολογικά ζητήματα, όπως είπε, ενώ δεν έδειχνε να τους απασχολεί η υλοποίηση και η πορεία των έργων.

Ρωτήθηκε, επίσης, για τον γιο του κ. Ντογιάκου, ο οποίος εργαζόταν ως μετακλητός στο γραφείο του. Ο κ. Καραμανλής απάντησε πως τον γνώριζε ως δικηγόρο και εκτιμούσε τις ικανότητές του, όταν μάλιστα ανέλαβε ο κ. Ντογιάκος την υπόθεση ο ίδιος παραιτήθηκε από το γραφείο του.

Σχετικά με την δήλωσή του για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων, έκανε λόγο για μονταζιέρα, καθώς αναφερόταν στον Μουντζούρη του Πηλίου.

Ένταση υπήρξε και για την πρόσληψη του μοιραίου σταθμάρχη. «Ο σταθμάρχης ακούστηκε ότι προσλήφθηκε και πολύς κόσμος άκουσε ότι προσλήφθηκε με ρουσφέτι. Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω πώς επιχειρείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις σε αυτό το ζήτημα… Ηλικιακό όριο τέθηκε ειδικά μόνο στις νέες προσλήψεις», ανέφερε, μεταξύ άλλων ο κ. Καραμανλής.

enikos.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση