HomeΕΛΛΑΔΑΣπίρτζης: Δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη ο ΣΥΡΙΖΑ για τα Τέμπη

Σπίρτζης: Δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη ο ΣΥΡΙΖΑ για τα Τέμπη

Δεν υιοθετώ το ανθρώπινο λάθος

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης μίλησε σήμερα στο ΣΚΑΙ και την εκπομπή «Αταίριαστοι».

Ο κ.Σπίρτζης αφού εξέφρασε τη λύπη του για το τραγικό δυστύχημα με τα τρένα υποστήριξε πως δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη ο ΣΥΡΙΖΑ για τα Τέμπη, ενώ πρόσθεσε πως το «όλοι φταίνε» δεν ισχύει.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ απαντώντας στο ερώτημα «πού είναι τόσες ημέρες ο Σπίρτζης», είπε πως επέλεξε να μην βγαίνει στα κανάλια για να κάνει καβγά με τον Αδωνι Γεωργιάδη σεβόμενους τους γονείς που έχασαν τα παιδιά τους. «Εχω κρυφτεί ποτέ; Δεν έχω λόγο να κρυφτώ».

Δεν υιοθετώ το ανθρώπινο λάθος

«Εμείς όταν έχουμε μερίδιο ευθύνης, δεν έχουμε πρόβλημα να βγούμε να τα πούμε. Το «όλοι φταίνε» δεν ισχύει. Εγώ πιστεύω πως η κυβέρνηση Τσίπρα και εγώ δεν έχουμε κάποια ευθύνη. Το δυστύχημα στα Τέμπη δεν θα γινόταν αν ίσχυε στον ΟΣΕ ότι ίσχυε το 2019 και το 2020. Κατέρρευσε όλο το σύστημα του ΟΣΕ μέσα στα 4 χρόνια», είπε ο κ.Σπίρτζης. Μάλιστα είπε ότι «δεν υιοθετώ το ανθρώπινο λάθος».

«Είναι τραγικό να λέμε ότι σε διπλή σιδηροδρομική γραμμή έγινε μετωπική σύγκρουση. Μέχρι το 2018 είχαμε μονή γραμμή και δεν είχαμε τέτοια σύγκρουση. Είχαμε άλλα ατυχήματα αλλά όχι τέτοιο» πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης λέγοντας «μην με τρελαίνετε».

Έπρεπε να υπάρξει συντήρηση που δεν υπήρχε

«Υπήρχε το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης. Αποσαθρώθηκε το σύστημα. Επρεπε να υπάρξει συντήρηση που δεν υπήρχε. Επί ΣΥΡΙΖΑ οι μετατάγησαν 100 άτομα και ο οργανισμός είχε περίπου 1.200 άτομα μόνιμο προσωπικό. Στη Λάρισα ήταν 25 σταθμάρχες επί ΣΥΡΙΖΑ και σήμερα είναι 10 και ο ένας από αυτούς είναι ο σταθμάρχης του δυστυχήματος».

«Οι ευθύνες είναι προσωποποιημένες, θα το βρει η δικαιοσύνη. Να στείλει επιστολή ο κ.Μητσοτάκης στον κ.Ντογιάκο και να ερευνήσει όλες τις συμβάσεις επί ΣΥΡΙΖΑ».

«Επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν έτοιμο το GSMR. Τελείωσε το 2018, έγιναν εκπαιδεύσει σε όλο το προσωπικό. Δεν λειτούργησε 4 χρόνια γιατί έπρεπε να γίνει μόνο η πιστοποίηση στο Ικόνιο-Θριάσιο».

iefimerida.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση