HomeΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ7 τεχνολογικά προϊόντα που πέθαναν το 2022

7 τεχνολογικά προϊόντα που πέθαναν το 2022

Και στην τεχνολογία όλα κάνουν τον κύκλο τους

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Όπως συμβαίνει με καθετί στη ζωή, έτσι και στον τομέα της τεχνολογίας, όλα κάνουν τον κύκλο τους. Προϊόντα και υπηρεσίες γεννιούνται, πεθαίνουν και ορισμένες φορές αναγεννιούνται από τις στάχτες τους, σαν ορισμένα gadgets που ενώ όλα έδειχναν ότι έχουν χαθεί για πάντα, επανήλθαν στη ζωή μας δυναμικά.

Το 2022, ήταν μια χρονιά που τεχνολογικοί κολοσσοί όπως η Apple και η Google μας παρουσίασαν αρκετά νέα τους προϊόντα. Παράλληλα, όμως, το έτος που μας πέρασε σήμανε και το τέλος αρκετών προϊόντων και υπηρεσιών τους. Ας ρίξουμε μια ματιά, λοιπόν, στα προϊόντα τεχνολογίας που πέθαναν το 2022.

Apple iPod Touch

Τον Μάιο του περασμένου έτους, η Apple διέκοψε την κυκλοφορία του iPod Touch, μιας συσκευής με σχεδιασμό παρόμοιο του iPhone 4. Η εταιρεία δήλωσε ότι αυτή η υβριδική συσκευή iPhone-iPod δεν θα είναι πλέον διαθέσιμη για αγορά, αφού εξαντληθεί το τρέχον απόθεμα.

Microsoft Internet Explorer (IE)

Μετά από 27 σχεδόν χρόνια ζωής, ο Microsoft Internet Explorer (IE) μας αποχαιρέτησε τον περασμένο Ιούνιο. «To Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί, το ίδιο και τα προγράμματα περιήγησης. Οι σταδιακές βελτιώσεις στον Internet Explorer δεν μπορούσαν να συμβαδίσουν με τις γενικές βελτιώσεις στο Διαδίκτυο, οπότε αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε κάτι καινούριο. Το Microsoft Edge είναι πιο γρήγορο, ασφαλές και σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησης—το καλύτερο πρόγραμμα περιήγησης για Windows—σχεδιασμένο για το Διαδίκτυο του σήμερα», δήλωσε η εταιρεία.

Facebook Gaming

Το Facebook έκλεισε την εφαρμογή Gaming, μόλις δυο χρόνια μετά την κυκλοφορία της. Η εφαρμογή δεν είναι πλέον διαθέσιμη στο Google Play Store και το Apple App Store για λήψη.

Google Hangout

Η Google «σκότωσε» την εφαρμογή συνομιλίας Hangouts και την αντικατέστησε με το Google Chat. Από την 1η Νοεμβρίου 2022, το συγκεκριμένο app έπαψε να είναι διαθέσιμο.

Facebook Live Shopping

Εκτός από το Gaming, το Facebook αποφάσισε να αποχωριστεί και το Live Shopping. Η εταιρεία είπε ότι πλέον θα επικεντρωθεί στα Reels.

Instagram IGTV

Το Instagram ανέφερε πως το τέλος του IGTV αποτελεί μέρος των προσπαθειών του να κάνει το βίντεο όσο το δυνατόν πιο απλό, τόσο για ανακάλυψη όσο και δημιουργία.

Instagram Hyperlapse και Boomerang apps

Το Instagram έκλεισε, επίσης, τις δύο εφαρμογές του, Instagram Hyperlapse και Boomerang.

novasports.gr