HomeΚΡΗΤΗΗ απάντηση της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Ηρακλείου

Η απάντηση της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Ηρακλείου

Τι αναφέρον στην ανακοίνωση τους

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στην συνάντηση που είχε η Διοίκηση της 7ης ΥΠΕ με την διοίκηση του ΠαΓΝΗ, την διευθύντρια της αναισθησιολογικής κλινικής, τον διευθυντή της ιατρικής υπηρεσίας και τον πρόεδρο του ιατρικού συλλόγου Ηρακλείου αναφέρθηκαν τα μέλη της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Ηρακλείου τονίζοντας ότι ακόμα και σήμερα η διοίκηση του νοσοκομείου δεν έχει ζητήσει συγνώμη.

Η ανακοίνωση της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Ηρακλείου

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον διαβάσαμε το Δ.Τ. που εξέδωσε η Διοίκηση της 7ης ΥΠΕ μετά από «ιδιωτική συνάντηση» -όπως η ίδια χαρακτήρισε – που είχε με την διοίκηση του ΠαΓΝΗ, την διευθύντρια της αναισθησιολογικής κλινικής, τον διευθυντή της ιατρικής υπηρεσίας και τον πρόεδρο του ιατρικού συλλόγου Ηρακλείου.

Το ότι χαρακτηρίστηκε ιδιωτική μια συνάντηση μιας δημόσιας υπηρεσίας, που γίνεται για να λυθεί ένα πρόβλημα που έχει προκύψει σε ένα δημόσιο νοσοκομείο, δεν μας κάνει εντύπωση αφού όλα ιδιωτικά τα ονειρεύονται. Ιδιωτική θέλουν την υγεία, ιδιωτικά τα νοσοκομεία, ιδιωτική είναι η αντίληψη τους για την διοίκηση οπότε και ιδιωτικές θα είναι οι συναντήσεις τους.
Ξεπερνάμε τις κοινοτυπίες περί εποικοδομητικού διαλόγου και καλού κλίματος και μπαίνουμε στην ουσία.

Συμπέρασμα 1ο: «σε καμία περίπτωση η ενέργεια του Διοικητή δεν αποσκοπούσε στην προσβολή και αμφισβήτηση της προσωπικότητας των Αναισθησιολόγων»

Ακόμα και σε ανάλογες «παρεξηγήσεις» παιδιών του δημοτικού σχολείου το ξεκαθάρισμα της πρόθεσης καθίσταται ειλικρινές, όταν συνοδεύεται και από μια συγνώμη.

Προφανώς το «εγώ» όλων των διοικούντων (Υπουργού Υγείας, Διοίκηση ΥΠΕ, Διοίκηση ΠαΓΝΗ) είναι πολύ υψηλό για να ξεστομίσουν μια συγνώμη και σίγουρα πιο σημαντικό από την αναστάτωση, την ταλαιπωρία και τον κίνδυνο που προκαλούν στην τοπική κοινωνία με την δυσλειτουργία του νοσοκομείου που οι ίδιοι προκάλεσαν.

Συμπέρασμα 2ο:
«Η αντιμετώπιση μελλοντικών στο εξής ζητημάτων θα επιλύονται από την ιατρική υπηρεσία.»

Προφανώς η παραπάνω δήλωση δεν είναι τίποτε άλλο από μια ομολογία ότι μέχρι σήμερα η ιατρική υπηρεσία δεν είχε τον ρόλο που εκ του νόμου οφείλει και πρέπει να έχει για την εύρυθμη λειτουργία του νοσοκομείου.

Προτείνουμε μάλιστα να κάνουν και άλλες «ιδιωτικές συναντήσεις» μήπως και ανακαλύψουν ότι θεσμικά υπάρχουν και άλλες σημαντικές υπηρεσίες στο νοσοκομείο (νοσηλευτική, διοικητική, οικονομική, τεχνική κτλ) με συγκεκριμένο έργο και καθήκοντα διοίκησης και όχι απλά διακοσμητικό ρόλο.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να κάνουμε σαφές ότι, αφού δεν ήμασταν παρόντες, δεν μπορούμε να ξέρουμε εάν η στάση των διοικούντων αποκατέστησε το ατόπημα της Διοίκησης ούτε και είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε εάν η διευθύντρια της αναισθησιολογικής κλινικής πήρε τις εγγυήσεις ότι στο εξής θα κάνει την δουλειά της χωρίς παρεμβάσεις και εντάσεις ούτε ότι θα ενισχυθεί το τμήμα της, ώστε να μην προκύπτουν ανάλογα προβλήματα στο μέλλον. Θα θέλαμε ωστόσο να διαβεβαιώσουμε τους συναδέλφους μας αναισθησιολόγους αλλά και όλους τους γιατρούς που εργάζονται σε δημόσια νοσηλευτικά ιδρύματα πως οι νοσοκομειακοί γιατροί όλης της Κρήτης θα είμαστε δίπλα τους απέναντι σε όποια αυθαίρετη και αυταρχική συμπεριφορά.