HomeHL-9Φραγκάκης: «Η κατασκευή μέσου σταθερής τροχιάς αποτελεί μια εξαιρετική συγκυρία για το νησί και τον τόπο μας»

Φραγκάκης: «Η κατασκευή μέσου σταθερής τροχιάς αποτελεί μια εξαιρετική συγκυρία για το νησί και τον τόπο μας»

Υπέρ του σιδηρόδρομου στην Κρήτη και ο Δήμαρχος Μινώα Πεδιάδας

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στην Ημερίδα με θέμα «Μέσα σταθερής τροχιάς στην Κρήτη. Θέσεις – Αντιθέσεις – Συγκλίσεις» που συνδιοργάνωσαν ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής (Π.Σ.Ε.Ο.), η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας, ο Δήμος Ηρακλείου και η Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του Ε.Μ.Π., παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Μινώα Πεδιάδας Μανώλης Φραγκάκης.

Έγκριτοι επιστήμονες και φορείς του νησιού που συμμετείχαν στη σημαντική αυτή ημερίδα, έδωσαν έμφαση στην ανάγκη κατασκευής μέσων σταθερής τροχιάς στην Κρήτη  για ασφαλείς, σύγχρονες οικονομικές, αξιόπιστες μετακινήσεις που παράλληλα εγγυώνται τη  προστασία του περιβάλλοντος.

Ο Δήμαρχος Μινώα Πεδιάδας επικεντρώθηκε στην κατασκευή ενός μέσου σταθερής τροχιάς για τη σύνδεση του αεροδρομίου Καστελλίου με τα αστικά κέντρα του νησιού και το Λιμάνι Ηρακλείου, τονίζοντας ότι αποτελεί έργο ιδιαίτερης αναπτυξιακής σημασίας, τόσο σε εθνικό όσο και περιφερειακό επίπεδο. Όπως επισήμανε αποτελεί έργο που θα συμβάλει στη βελτίωση των επιπέδων ασφάλειας και προσαρμογής της χώρας σε διεθνείς κανονισμούς και στην ολοκλήρωση των αυτοτελών συστημάτων μεταφορών που είναι ημιτελή και που σήμερα δεν ενσωματώνουν την πολυτροπική μετακίνηση επιβατών του νέου Διεθνούς αεροδρομίου Καστελλίου.

Όπως υπογράμμισε: «Η προώθηση των συνδυασμένων μεταφορών, που περιλαμβάνει σιδηροδρομικές και οδικές συνδέσεις με λιμάνια, αεροδρόμια και ΒΙΠΕ είναι επιβεβλημένη τόσο από την ΕΕ και τους Κανονισμούς για τη διαχείριση των κονδυλίων της νέας Προγραμματικής περιόδου 2021-2027, όσο και από άλλους ευρωπαϊκούς κανονισμούς που αφορούν ειδικά στην ανάπτυξη του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών.

Η ανάγκη να δημιουργηθεί ένα δίκτυο μεταφορών υψηλής ποιότητας, αφενός, με υπηρεσίες σιδηροδρομικών γραμμών υψηλών ταχυτήτων σε μετακινήσεις μικρών αποστάσεων, αφετέρου, με καθαρές αεροπορικές υπηρεσίες βελτιώνοντας την κάλυψη γραμμών μεγάλων αποστάσεων διατυπώνεται σαφώς στη Στρατηγική της ΕΕ για βιώσιμη και έξυπνη κινητικότητα για την περίοδο 2020 -2030.  Ευελπιστούμε λοιπόν ότι εν μέσω της ενεργειακής κρίσης που βιώνει η Ελλάδα και ολόκληρη η Ευρώπη, θα αξιοποιηθεί αυτή η ευκαιρία για τη δημιουργία ενός περιβαλλοντικά φιλικού και βιώσιμου μέσου μεταφοράς από και προς το νέο αεροδρόμιο Καστελλίου».

Διαφήμιση
Διαφήμιση