HomeΚΟΣΜΟΣΛονδίνο: Απάτη μέσω Booking – Τουρίστες «νοίκιασαν»… ιδιωτική κατοικία εν αγνοία των ιδιοκτητών

Λονδίνο: Απάτη μέσω Booking – Τουρίστες «νοίκιασαν»… ιδιωτική κατοικία εν αγνοία των ιδιοκτητών

Η απάντηση του Booking

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Μια γυναίκα στο βόρειο Λονδίνο δηλώνει ότι αισθάνεται θύμα απάτης, αφού δεκάδες τουρίστες εμφανίστηκαν στο σπίτι της, όταν η ιδιωτική της διεύθυνση αναρτήθηκε στον ιστότοπο καταλυμάτων Booking.com.

Ταξιδιώτες από το Χονγκ Κονγκ, τη Σαουδική Αραβία και το Λος Άντζελες εμφανίστηκαν στο σπίτι της Gillian, το πλήρες όνομα της οποίας δεν δίνεται, καθ’ όλη τη διάρκεια του Ιουλίου, μεταδίδει το BBC.

Διαβάστε επίσης: Σακίρα: Φυλάκιση οκτώ ετών για φορολογική απάτη ζητούν Ισπανοί εισαγγελείς

Αναγκάστηκε να τους διώξει και είπε στην Booking.com ότι επρόκειτο για απάτη.

Η εταιρεία δήλωσε ότι το σπίτι της έχει πλέον «αφαιρεθεί πλήρως» από τον ιστότοπό της.

Η Gillian δήλωσε στην εκπομπή «You and Yours» του BBC Radio 4, ότι στις 4 Ιουλίου έμεινε έκπληκτη όταν απροσδόκητοι επισκέπτες έφτασαν στο σπίτι της.

«Κάποιος χτύπησε την πόρτα μου. Την άνοιξα και ήταν αυτή η καημένη, πολύ κουρασμένη γυναίκα, πιθανότατα από το Χονγκ Κονγκ, η κόρη της στην άκρη της πύλης, με εκατοντάδες βαλίτσες, όπως μου φάνηκε – προφανώς, είχαν μόλις έρθει από το αεροδρόμιο».

«Κοίταξαν εμβρόντητοι»

Να πώς περιγράφει την περιπέτειά της, που διήρκεσε σχεδόν ένα μήνα:

«Είπαν ότι είχαν κλείσει το σπίτι μου από την Booking.com.

»Είπα, ‘όχι, δεν το έχετε κάνει, γιατί δεν είναι στην Booking.com. Δεν έχω νοικιάσει ποτέ αυτό το σπίτι’.

»Κοίταξε εμβρόντητη και της είπα, ‘θα πρέπει να επιστρέψετε σε αυτούς. Λυπάμαι, υπάρχει κάποια παρεξήγηση’.

»Λίγες ώρες αργότερα, με επισκέφθηκαν περίπου τρία ή τέσσερα άτομα, που χτυπούσαν την πόρτα μου λέγοντας ότι είχαν κάνει κράτηση για το σπίτι μου από την Booking.com.

»Ήρθαν από όλο τον κόσμο: Αυστραλοί που μόλις είχαν φτάσει, υπήρχαν κάποιοι άνθρωποι από τη Σαουδική Αραβία, κάποιοι άνθρωποι από τη βόρεια Αγγλία, και δεν μπορούσα να το πιστέψω».

Το ζευγάρι από το Χονγκ Κονγκ ήταν το πρώτο από τα περίπου 100 άτομα που νόμιζαν ότι είχαν κάνει κράτηση στο ακίνητο της Gillian μέσω της ιστοσελίδας κρατήσεων, μεταξύ 4 και 29 Ιουλίου.

Στις 5 Ιουλίου, η Gillian ανέφερε στην Booking.com ότι πλήθος κόσμου ερχόταν στο σπίτι της και η καταχώριση τελικά αποσύρθηκε έξι ημέρες αργότερα.

Όμως, η Gillian δήλωσε ότι 23 ομάδες ανθρώπων εμφανίστηκαν στο σπίτι της καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα.

«Αισθάνομαι πολύ ευάλωτη»

«Ήταν προφανώς απάτη και κάποιος είχε χρησιμοποιήσει τη διεύθυνσή μου. Λυπήθηκα τόσο πολύ τους τουρίστες που χτυπούσαν την πόρτα μου. Το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να τους διώξω.

»Ανησυχώ πολύ γι’ αυτό. Είναι πολύ καλοί άνθρωποι, αλλά ίσως μια μέρα να μας χτυπήσουν την πόρτα κάποιοι άνθρωποι, οι οποίοι, στην πραγματικότητα, μπορεί να είναι αρκετά επιθετικοί. Αισθάνομαι πολύ ευάλωτη», λέει η Gillian και όχι αδίκως.

Η γυναίκα βρήκε τελικά την καταχώριση της διεύθυνσής της στον ιστότοπο, αλλά οι φωτογραφίες ήταν από ένα… εντελώς διαφορετικό ακίνητο στο Τσέλσι και είχαν αντιγραφεί παράνομα από ένα νόμιμο ιστότοπο καταλυμάτων.

Η Jo Duckenfield και η κόρη της, Olivia, ήταν δύο από τους τουρίστες που εμφανίστηκαν στο σπίτι της Gillian για να μείνουν ένα Σαββατοκύριακο μακριά από το σπίτι τους στο Πόρτσμουθ.

Είχαν κάνει κράτηση στις 13 Ιουλίου και σχεδίαζαν να παρακολουθήσουν την συναυλία της Lady Gaga στο στάδιο Tottenham Hotspur.

«Άρχισα να ψάχνω για να μείνω κάπου και βρήκα αυτό το διαμέρισμα στην Booking.com», δήλωσε η κ. Duckenfield.

Η απάντηση του Booking

Εκπρόσωπος της Booking.com δήλωσε: «Παίρνουμε πολύ σοβαρά υπόψιν την ασφάλεια και την προστασία και κάθε εβδομάδα διευκολύνουμε εκατομμύρια διαμονές, με τη συντριπτική πλειονότητα να πραγματοποιείται χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

»Οι απάτες είναι δυστυχώς μια μάχη που πολλοί κλάδοι αντιμετωπίζουν απέναντι σε αδίστακτους απατεώνες, που θέλουν να επωφεληθούν, και είναι κάτι που αντιμετωπίζουμε κατά μέτωπο.

»Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτό το ακίνητο έχει αφαιρεθεί πλήρως από τον ιστότοπό μας και με όλους τους πελάτες μας έρχεται σε επαφή ένα μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών μας, για να ζητήσει συγγνώμη και να προσφέρει οποιαδήποτε απαιτούμενη υποστήριξη σε σχέση με επιστροφές χρημάτων, μετεγκαταστάσεις και πρόσθετες χρεώσεις, καθώς και φυσικά να εκφράσουμε τη συγγνώμη μας προς τον ιδιοκτήτη του σπιτιού».

in.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση