HomeHL-9Χωρίς συντήρηση αφήνουν τα αυτοκίνητα τους οι Κρητικοί – Κίνδυνος θάνατος στους δρόμους

Χωρίς συντήρηση αφήνουν τα αυτοκίνητα τους οι Κρητικοί – Κίνδυνος θάνατος στους δρόμους

Η τριπλή κρίση (πανδημία, πόλεμος και ένεργεια) έχει «χτυπήσει τους Κρητικούς

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Σε δεινή οικονομική κατάσταση βρίσκονται πολλοί Κρητικοί με αποτέλεσμα να μην πηγαίνουν για το καθιερωμένο service τα αυτοκίνητά τους στα συνεργεία.

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Αυτοκινήτων Ηρακλείου κ. Μανώλης Στεφανάκης αναφέρει στο cretapost ότι «αφήνουν τα αυτοκίνητα χωρίς συντήρηση παραπάνω από τις δυνατότητες τους. Το φέρνουν για να το ελέγξουμε εμείς όταν πλέον το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί, όταν έχει φθάσει στο μη περαιτέρω. Με αποτέλεσμα όταν τελικά το φέρουν στο συνεργείο να διαπιστώνουμε στον έλεγχο πολύ περισσότερα προβλήματα από αυτά για τα οποία αρχικά το έφεραν».

Παράλληλα ο κ. Στεφανάκης τονίζει ιδιαίτερα το πρόβλημα οδικής ασφάλειας και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σε σημείο συναγερμού αναφορικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα αυτοκίνητα των Κρητικών τονίζοντας ιδιαίτερα το ζήτημα οδικής ασφάλεις που προκύπτει από τον μη έλεγχο των αυτοκινήτων και την αναβολή των service.

«Όταν δεν μπορεί να κινηθεί το αυτοκίνητο τίθενται σοβαρά ζητήματα στην ασφάλεια των επιβατών και σκεφθείτε ότι αυτό το φαινόμενο (σ.σ. του αργοπορημένου service και ελέγχου) διαρκεί τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας ενώ τους τελευταίους τρεις μήνες ο πόλεμος στην Ουκρανία επιδείνωσε ραγδαία το πρόβλημα εξαιτίας των ενεργειακών αυξήσεων και όχι μόνο», επισημαίνει ο κ. Στεφανάκης.

Μεγάλες αυξήσεις στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων

Την ίδια στιγμή, σημαντικές είναι και αυξήσεις στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων αφού 34 εργοστάσια κατασκευής ανταλλακτικών βρίσκονται μόνο στην Ουκρανία. Αυτό έχει ως συνέπεια τους τελευταίους μήνες να καταγράφεται αξιοσημείωτη αύξηση στις τιμές εξαιτίας των καθυστερήσεων στην παράδοση και της συνεπαγόμενης έλλειψης ή καθυστέρησης στις παραδόσεις.

Αναφορικά με το γεγονός ο πρόεδρος του ΣΙΣΕΑΗ αναφέρει «34 εργοστάσια στην Ουκρανία κατασκευάζουν ανταλλακτικά αυτοκινήτων προμηθεύοντας με αυτά σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες με καινούρια ανταλλακτικά. Αυτό έχει ως συνέπεια να παρατηρείται αύξηση στα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούμε στα συνεργεία κατά 30-40% του κόστους ενώ την παράλληλα η κίνηση στα συνεργεία έχει μειωθεί σε ποσοστό πάνω από 15%».

Συμβουλές από τους ειδικούς

Τέλος, ο κ. Μανώλης Στεφανάκης παρέχει στους αναγνώστες του cretapost τις δικές του συμβουλές αναφορικά με την καλή συντήρηση ενός οχήματος και την οδική ασφάλεια που πρέπει να έχει για την ασφαλή κίνηση στους δρόμους της Κρήτης.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

Ο πελάτης θα πρέπει να ελέγχει το αυτοκίνητο ασχέτως αν μπορεί να το επισκευάσει ή όχι,

Να απευθύνεται στα συνέργεια

Να γνωρίζει τα προβλήματα ώστε να γνωρίζει τι θα ζητήσει από τον μηχανικό ή το φανοποιό

Να κάνει έλεγχο στα ελαστικά του αυτοκινητου άσχετα αν μπορεί να τα επιδιορθώσει ή όχι.

«Πολλοί συνάδελφοι κάνουν έλεγχο χωρίς να πληρωθούν τον έλεγχο. Είναι σημαντικό οι ιδιοκτήτες και οι οδηγοί να γνωρίζουν τα προβλήματα των αυτοκινήτων για την δική τους ασφαλεια , της οικογένειας τους καθώς και της κοινωνίας ευρύτερα. Διοτι, σε ένα ατύχημα, μπορεί ο άλλος οδηγός να μην φταίει σε τίποτα αν το όχημα δεν πληροί τα standard για να κινηθεί σωστά» αναφέρει εν κατακλείδι ο κ. Στεφανάκης.

Διαφήμιση
Διαφήμιση