HomeΚΡΗΤΗΑπάντηση στο e-mail του Ahmet Uzumcu

Απάντηση στο e-mail του Ahmet Uzumcu

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η Παγκρήτια Επιτροπή κατά της εξουδετέρωσης των χημμικών όπλων της Συρίας στη Μεσόγειο απάντα στο στο e-mail του Ahmet Uzumcu αναφέροντας ότι με την επιστολή που έστειλε ο κ. Uzumcu επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις και τις ανησυχίες για την υδρόλυση των χημικών της Συρίας.

Η απάντηση έχει ως εξής:

H από 29/7/2014 απάντηση σας στην ανοικτή επιστολή μας, επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις και τις ανησυχίες μας αφού παραδέχεστε ότι :

1.- η υδρόλυση μέρους του χημικού οπλοστασίου της Συρίας στο Cape Ray γίνεται για πρώτη φορά στην ιστορία καταστροφής των χημικών όπλων.

2.- Με την παραδοχή αυτή αναγνωρίζετε ότι παραβιάζετε την υπάρχουσα πολύχρονη εμπειρία του Οργανισμού και δέχεστε εκ των πραγμάτων και αφού αρνήθηκαν άλλες χώρες να καταστρέψουν τα χημικά όπλα της Συρίας, ότι η υδρόλυση χημικών στη θάλασσα δεν είναι η βέλτιστη μέθοδος για την ασφάλεια, την υγεία των πολιτών και τη προστασία του περιβάλλοντος.

3.- Στην απάντηση σας δεν αναφέρεστε σε καμία συνεργασία σας με διεθνή φορέα ή οργανισμό αρμόδιο για υγεία ή περιβάλλον, που να έκανε για τον Οργανισμό ή τον ΟΗΕ αξιολόγηση, γνωμοδότηση ή μελέτη για πιθανές επιπτώσεις στην υγεία ανθρώπων ή στο περιβάλλον σε περίπτωση ατυχήματος.

4.- Είναι πολύ πρόσφατες οι από 23/6/2014 δηλώσεις σας στη Χάγη και οι απαντήσεις σας στην εφημερίδα Νέα Κρήτη, ότι την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος την έχει ο Αμερικάνικος Σρατός.

Κ. Γενικέ,

Σύμφωνα με την εφαρμοζόμενη μέθοδο ανάλυσης και εκτίμησης του κινδύνου από την επιτροπή της ACWA, προκύπτει ότι ο ποσοτικός προσδιορισμός του κινδύνου (QRAs) μπορεί να γίνει μόνο σε συνθήκες σταθερής βάσης δεδομένων, όπως σε εργοστάσιο καταστροφής χημικών όπλων με σταθερές και γνωστές προδιαγραφές. Σε ασταθείς συνθήκες, όπως στο θαλάσσιο περιβάλλον και σε πλοίο με αλλαγή χρήσης του από φορτηγό σε χώρο υδρόλυσης χημικών όπλων, είναι αστείο να συζητάμε για προσδιορισμό κινδύνου, άσχετα με την εφαρμοζόμενη τεχνική μέθοδο. Και αφού είναι αδύνατος ο ποσοτικός προσδιορισμός κινδύνου, σας μένει μόνο ο ποιοτικός προσδιορισμός, με τα καλά λόγια για την από χρόνια εφαρμοζόμενη υδρόλυση. Φυσικά και δεν αναφέρεστε στα ανεπιθύμητα παραγόμενα προϊόντα της υδρόλυσης και όπως υποστηρίζει η επιτροπή της ACWA, δεν αρκεί για τη τελική ασφαλή έκβαση. Οι όποιες εκτιμήσεις και ευχές στηρίζονται μόνο σε ποιοτικό προσδιορισμό και έχουν θεωρητική σημασία.

Μας ζητάτε να εμπιστευτούμε τον αμερικάνικο στρατό στη πειραματική υδρόλυση στη Μεσόγειο, όπως κάνετε και εσείς.

Λυπούμαστε που δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο γιατί:

1.- Είναι ο ίδιος στρατός που σε συνεργασία με τα βιολογικά και χημικά εργαστήρια του Edgewood Arsenal έκαναν εν κρυπτώ και για 10ετίες πειράματα σε στρατιώτες για τα χημικά όπλα.

2.- Είναι ο στρατός που ενώ γνώριζε τις συνέπειες της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος και τη πρόκληση νέων ασθενειών σε ανθρώπους και για να μειώσει τις δαπάνες καταστροφής του χημικού οπλοστασίου του, φόρτωσε πλοία και τα βύθισε στη θάλασσα με χιλιάδες τόνους χημικών όπλων το 1967-1970 ( επιχείρηση CHASE)

3.- Είναι ο στρατός που μετά από παρεμβάσεις νομοθετικές του Κογκρέσου : PL 91-121/441 (50 USC 1521) το 1970,   PL) 92-532 (33 USC 1401) το 1972,   PL) 92-532 (33 USC 1401) το 1986, αλλά και φορέων υγείας και περιβάλλοντος όπως του Υπουργείου Υγείας, του Γραφείου Γενικού Χειρουργού ( ΟGS), του Εθνικού Κέντρου Περιβαλλοντικής Υγείας ((NCEH) και του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), υποχρεώθηκε από το 1983 να συνεργάζεται με τους παραπάνω φορείς στα προγράμματα αποστρατικοποίησης του.

4.- Είναι ο στρατός που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την αγαπημένη του μέθοδο της αποτέφρωσης, μετά από παρεμβάσεις φορέων και πολιτών και να εφαρμόσει τη μέθοδο της υδρόλυσης.

Όμως, K. Γενικέ,

η υδρόλυση που γίνεται σήμερα στο Cape Ray δεν έχει καμία σχέση με την υδρόλυση που μας απαντάτε ότι είναι από παλαιά μια ασφαλής μέθοδος. Η σημερινή μέθοδος της FDHS, με τις τροποποιήσεις και τις εναλλακτικές τεχνικές επεξεργασίας των υποπροϊόντων της υδρόλυσης, όπως βιολογική επεξεργασία ή υπερκρίσιμη υδρόλυση ή άλλα πειραματικά προγράμματα του Edgewood, υπάγονται στο πρόγραμμα Εναλλακτικής Διαχείρισης Χημικών όπλων του Αμερικάνικου Στρατού ( ACWA)

5.- Eίναι ο στρατός που θα ανταλλάξει την εργασία εκατομμυρίων δολαρiωv στις πολυεθνικές εταιρείες όπως Veolia – Ekokem, με την εξασφάλιση, μετά από τα εν πλω και εν κρυπτώ πειράματα του, της πιστοποίησης λειτουργίας των δύο νέων εργοστασίων του στο Kentucky και Colorado και επιπλέον θα κατευνάσει τις αντιδράσεις των φιλειρηνικών και περιβαλλοντικών κινημάτων της χώρας του.

6.- Είναι ο στρατός που από 29/4/ 2012 έχει παραβιάσει την συμφωνία του με τον Οργανισμό σας για τερματισμό της καταστροφής των χημικών όπλων του, μεταφέροντας αυθαίρετα τη νέα καταληκτική ημερομηνία για το 2025.

7.- Είναι ο στρατός που κατάφερε να κάνει το Οργανισμό που διευθύνετε όργανο στην εξυπηρέτηση δικών του επιδιώξεων στο χώρο της Αν. Μεσογείου, με χρήματα Ευρωπαίων φορολογούμενων.

8.- Είναι ο στρατός που μας ενημερώνει για τη πορεία της Υδρόλυσης στη θάλασσα μόνο από το Πεντάγωνο, χαρακτηριστικό στρατοκρατούμενης χώρας, ενώ γνωρίζουμε ότι η Αμερική είναι χώρα με προεδρεύουσα κοινοβουλευτική δημοκρατία και την ενημέρωση θα έπρεπε να τη κάνει πολιτική ή κυβερνητική πηγή.

Κ. Γενικέ,

Θεωρούμε υποκρισία να γίνεται η υδρόλυση των 600 τόνων χημικών όπλων της Συρίας στη Θάλασσα με τέτοια αυξημένη πιθανότητα ατυχήματος και την ίδια ώρα να μη μας λέτε:

1.- τι θα κάνετε με τους 10.000 τόνους χημικών όπλων της Ρωσίας και τις 3.000 τόνους της Αμερικής; Τι ποινές υπάρχουν για όσους δεν τηρούν καταληκτικές ημερομηνίες;

2.- τι πρόγραμμα έχετε στο μέλλον για τη χρήση της θάλασσας σαν χώρο υδρόλυση χημικών όπλων?

3.- Ποιό είναι το 10ετές πλάνο για τη καταστροφή των υπαρχόντων χημικών οπλοστασίων; Με ποιούς προϋπολογισμούς θα γίνουν οι μελλοντικές καταστροφές τους;. Θα παραμείνει η νέα μέθοδος σας, εκτός των τακτικών συνδρομών των κρατών μελών του Οργανισμού σας, να πληρώνουν χαράτσια οι πολίτες για τις αποφάσεις στρατών και πολυεθνικών και με τη χρήση Οργανισμών όπως του OPCW;

4.- Θα μπορέσει ο Οργανισμός σας να σταθεί στο ρόλο –κλειδί για την αποστρατικοποίηση και την ειρήνη ή θα εξυπηρετεί στρατιωτικά, πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα;

Διαφήμιση
Διαφήμιση