HomeΕΛΛΑΔΑΟλοκληρώθηκε το ερευνητικό έργο «PLAY: Play, Learn, fight back AnxietY»

Ολοκληρώθηκε το ερευνητικό έργο «PLAY: Play, Learn, fight back AnxietY»

Mε τη δημιουργία τρισδιάστατου εικονικού κόσμου για την αντιμετώπιση του φοιτητικού άγχους

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Το ερευνητικό έργο «PLAY: Play, Learn, fight back AnxietY» έθεσε στο επίκεντρό του την αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών (εικονική πραγματικότητα, παιγνιοποίηση) για την αντιμετώπιση του άγχους που αντιμετωπίζει η πλειοψηφία των φοιτητών στην ανώτατη εκπαίδευση. Ύστερα από δύο δημιουργικά έτη (1/10/2019 – 30/9/2021), το έργο, στο οποίο συμμετείχε το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ) με ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και επικεφαλής ερευνητή τον Δρα Θανάση Χατζηλάκο, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Κύριος στόχος του έργου PLAY ήταν η ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου εικονικού κόσμου, στον οποίο οι φοιτητές μπορούν να συμμετέχουν ανώνυμα σε δραστηριότητες που θα τους βοηθήσουν να προετοιμαστούν καλύτερα για την ακαδημαϊκή πλευρά της πανεπιστημιακής ζωής, όπως για παράδειγμα να συνεργαστούν με τους καθηγητές και τους συμφοιτητές τους, να μελετήσουν, να δώσουν εξετάσεις και να ολοκληρώσουν με επιτυχία τις σπουδές τους. Κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του έργου, οι ερευνητές δημιούργησαν δέκα (10) εικονικά σενάρια για να βοηθήσουν τους φοιτητές να παίξουν (Play), να μάθουν (Learn) και να καταπολεμήσουν το άγχος (AnxietY) που οφείλεται στις ακαδημαϊκές τους υποχρεώσεις και άμεσα επηρεάζει και την ψυχολογία τους, στα οποία οι παίκτες μπορούν είτε να παίξουν είτε να λάβουν μέρος σε ανώνυμη συμβουλευτική συνάντηση μέσω avatar.

Το έργο PLAY χρηματοδοτήθηκε από το Πρόγραμμα Erasmus+ (δράση: Στρατηγικές Συμπράξεις) και είχε συντονιστή το Πανεπιστήμιο Πατρών. Στην κοινοπραξία υλοποίησής του συμμετείχαν ως εταίροι, πέραν του ΑΠΚΥ, η εταιρεία OptionsNet στην Πάτρα, το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Παιδικής Εκπαίδευσης και Ψυχολογίας (ICEP Europe) στην Ιρλανδία και το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο ISMAI στην Πορτογαλία. Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, με φοιτητές διαφορετικούς από τους συνήθεις (εργαζόμενους, οικογενειάρχες, με μέση ηλικία τα 35+ έτη, συχνά σε κρίσιμη προσπάθεια ανέλιξης ή στροφής στην καριέρα τους) αξιοποιεί τα ερευνητικά αποτελέσματα για την υποστήριξη και προς ωφέλεια των φοιτητών του. Περισσότερες πληροφορίες για το έργο είναι διαθέσιμες στον ιστοχώρο του: https://play2fightanxiety.eu/.

The research project “PLAY: Play, Learn, fight back Anxiety”

created a 3D virtual world to face student anxiety

After two years of fruitful and creative work, the research project «PLAY: Play, Learn, fight back AnxietY«, in which the Open University of Cyprus (OUC) participated with a research team of the Educational Technology Lab led by Dr. Thanasis Hadzilacos, came to an end. PLAY’s objective was to develop a 3D virtual world using the potential of a gamification-based approach to simulate real-life scenarios that familiarize students with various stressful situations, help them be better prepared for University curricular activities, and ultimately assist them to reduce the anxiety they may face during their academic lives.

The project was funded in the framework of the Erasmus+ KA2 – Strategic Partnerships programme. Project coordinator was the University of Patras (Greece), while the Open University of Cyprus, the Maiêutica Cooperativa de Ensino Superior Crl (Portugal), The Institute of Child Education & Psychology Europe (Ireland) and OptionsNet (Greece) were the consortium partners. More information about the project is available on its website https://play2fightanxiety.eu/.

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση