HomePost ItΟ Β. Κεγκέρογλου για την εκδήλωση παρουσίσης των μελετών για τον ΒΟΑΚ

Ο Β. Κεγκέρογλου για την εκδήλωση παρουσίσης των μελετών για τον ΒΟΑΚ

Επιστολή στον πρόεδρο του ΤΕΕ/ΤΑΚ

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Η ανάγκη κατασκευής και αναβάθμισης του Βόρειου Οδικού Άξονα  και όλου του οδικού συστήματος Κρήτης  είναι αδήριτη. Άλλωστε, η Κρήτη δικαιούται και αξίζει έναν σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο. Ας περάσουμε επιτέλους από το στάδιο των σχεδιασμών, στο στάδιο της υλοποίησης του», αναφέρει μεταξύ άλλων ο γραμματέας της ΚΟ Κινήματος Αλλαγής και βουλευτής Ηρακλείου Β. Κεγκέρογλου στην επιστολή του προς τον πρόεδρο του ΤΕΕ-ΤΑΚ με αφορμή τη σημερινή εκδήλωση παρουσίασης μελετών του ΒΟΑΚ στην Ανατολική Κρήτη.

Αναλυτικά αναφέρει:

«Κύριε Πρόεδρε,

Σας ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση σας να παραστώ στο συνέδριο σας για την παρουσίαση των μελετών του ΒΟΑΚ στην Ανατολική Κρήτη. Δυστυχώς παρά την επιθυμία μου, να βρίσκομαι μαζί σας, ανειλημμένες και ανελαστικές κοινοβουλευτικές υποχρεώσεις μου στην  Αθήνα δεν το επιτρέπουν.

Σας συγχαίρω για την πρωτοβουλία να πραγματοποιηθεί η ενημέρωση για τον Κυβερνητικό σχεδιασμό που αφορά στον ΒΟΑΚ προκειμένου να απαντηθούν τα ερωτήματα που ήδη έχουν τεθεί.

Με την ευκαιρία θέλω να τονίσω την διαφωνία μου με την επιλογή της Κυβέρνησης της Ν.Δ  να ακολουθήσει την πεπατημένη του ΣΥΡΙΖΑ που τριχοτόμησε το έργο του ΒΟΑΚ, δεν προέβλεψε πόρους και θέσπισε διόδια για την χρηματοδότηση του έργου και όχι μόνο για την συντήρηση, παρ’ ότι στη  Κρήτη που είναι νησί  τα διόδια δεν θα είναι απλά τέλη, αλλά μια μορφή μόνιμης φορολόγησης των κατοίκων.

Η καθυστέρηση των 2 ετών από την ανάληψη της Κυβέρνησης, θα ήταν δικαιολογημένη αν παρουσιαζόταν ένας ολοκληρωμένος σχεδιασμός για το οδικό σύστημα της Κρήτης που θα περιλάμβανε όλες τις αναγκαίες νέες οδεύσεις, τις παρακάμψεις, τους κόμβους και τις συνδέσεις με τα τμήματα  του νότιου οδικού άξονα που περιλαμβάνονται στο διευρωπαϊκό δίκτυο.

Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να έχει μελετηθεί συνολικά και επιπλέον το έργο δεν έχει ξεκάθαρο συνολικό προϋπολογισμό, σαφές χρονοδιάγραμμα και διασφαλισμένη χρηματοδότηση,  αφού ούτε τα 427 εκ. από το ταμείο ανάκαμψης δεν ανακοινώθηκαν στα 12 πρώτα έργα, σε αντίθεση με τα 480 εκ που διατίθενται στον Ε65 της Θεσσαλίας.

Ιδιαίτερα για τα τμήματα από Άγιο Νικόλαο έως Σητεία και Άγιο Νικόλαο έως Ιεράπετρα, αλλά και τη σύνδεση του Αεροδρομίου Καστελίου με το διευρωπαϊκό δίκτυο και την Ιεράπετρα, αλλά και την Μεσσαρά δεν υπάρχει καμία αναφορά.

Το ΤΕΕ/ΤΑΚ ως ο θεσμοθετημένος Τεχνικός Σύμβουλος της Πολιτείας έχει επανειλημμένως, έγκαιρα και ορθά εκφράσει τους προβληματισμούς του για τον ΒΟΑΚ ενώ είναι γεγονός ότι η ανάπτυξη της Κρήτης, δημιουργεί συνεχώς αυξανόμενους κυκλοφοριακούς φόρτους και οι υφιστάμενες οδικές συνδέσεις έχουν ήδη ξεπεράσει προ πολλού την λειτουργική τους δυνατότητα.

Η ανάγκη κατασκευής και αναβάθμισης του Βόρειου Οδικού Άξονα  και όλου του οδικού συστήματος Κρήτης  είναι αδήριτη. Άλλωστε, η Κρήτη δικαιούται και αξίζει έναν σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο.

Ας περάσουμε επιτέλους από το στάδιο των σχεδιασμών, στο στάδιο της υλοποίησης του.

Με τις σκέψεις αυτές,  χαιρετίζω το συνέδριο σας, αναμένοντας τα συμπεράσματα του.

Ευελπιστώ ότι κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης  θα δοθούν κάποιες απαντήσεις για την ενημέρωση των πολιτών».

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση