HomeΚΡΗΤΗΕ. Π. Κ. Κρήτης :15 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή

Ε. Π. Κ. Κρήτης :15 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή

Τα δικαιώματα των καταναλωτών

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή (15η Μαρτίου), και την συνεχιζόμενη πανδημία του covid 19, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , την αφιερώνει στις Ενώσεις Καταναλωτών, στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, αλλά και Παγκοσμίως

Σε σχετική ανακοίνωση της, η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , τονίζει:

Η 15η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια ημέρα του Καταναλωτή, αλλά φέτος, η 15 Mαρτίου, θα είναι μία μέρα ξεχωριστή, φορτωμένη με περισσότερο άγχος και ανησυχία για τον ΄Ελληνα καταναλωτή ,ο οποίος εδώ και ένα χρόνο, ζει και βιώνει τις συνέπειες του Κορωνοϊου, χωρίς καμία ανάσα, φορώντας συνεχώς την μάσκα, και τηρώντας όλα εκείνα τα μέτρα και όλους τους κανόνες που οφείλει να τηρήσει για να προστατέψει από τον δολοφονικό ιό τους οικείους του, αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό.

Η φετινή 15η του Μάρτη, θα βρει τον καταναλωτή, αλλαγμένο προβληματισμένο, ανήσυχο, κουρασμένο, από τις συνέπειες του covid 19, σε όλες τις πτυχές της ζωής του.

Η μάχη που οφείλει να δώσει δεν είναι όπως τα προηγούμενα χρόνια ,με την υποστήριξη των δικαιωμάτων του απέναντι απο την αγορά και των τραπεζών. αλλά απέναντι από τον covid 19, που παρότι άρχισε η αντιμετώπιση του, με τον εμβολιασμό της κοινότητας, άγνωστος είναι ακόμα ο. Χρόνος της εξάλειψης του.
Και εδώ είναι η διαφορά, ότι ενώ η Πολιτεία εφεύρε τρόπο αντιμετώπισης του ιού, με τα διάφορα μέτρα, που εφάρμοσε, και εφαρμόζει, εδώ πρέπει να χαιρετίσουμε την έντονη παρουσία των Ενώσεων Καταναλωτών, σε πολλά επίπεδα, για την περιφρουριση και προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών, δίνοντας τους αγώνες τους, παρά τις πρωτόγνωρες υγειονομικές συνθήκες.

Γιατί οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα οπως:

  • Δικαίωμα σε τραπεζικες συμβάσεις χωρίς καταχρηστικούς όρους
  • Δικαίωμα σε πλήρη και σαφή ενημέρωση
  • Δικαίωμα σε αναιτιολόγητη υπαναχώρηση εντός 14 ημερών, στις συμβάσεις που συνάπτονται από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος
  • Δικαίωμα σε παροχή οδηγιών χρήσης και τεχνικής υποστήριξης
  • Δικαίωμα σε ασφαλή προϊόντα
  • Δικαίωμα σε αληθείς και αξιόπιστες διαφημίσεις

Τα παραπάνω είναι ορισμένα μόνο από τα δικαιώματα των καταναλωτών που έχουν άμεσο αντίκτυπο στην καθημερινή τους ζωή. Η βελτίωση της ενημέρωσης των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους σε συνδυασμό με την επιβολή των κανόνων, για την προστασία τους, ενισχύουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών κατά την διενέργεια των συναλλαγών τους.

Η προάσπιση των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών αποτελεί στρατηγικό σκοπό της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η οποία για το έτος 2021 η 15η του Μάρτη, είναι αφιερωμένη στις Ενώσεις Καταναλωτων που δίνουν καθημερινά τον αγώνα τους, με ανθρώπους εθελοντές, για την. Προστασία της υγείας του Καταναλωτή, μέσα σε ένα υγιές περιβάλλον,με ασφαλή προϊόντα και υπηρεσίες.

Οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται τηλεφωνικά για τα δικαιώματά τους από τη Γραμμή Καταναλωτή 1520 ,Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης 2821092306 και όταν διαπιστώνουν παραβάσεις των δικαιωμάτων τους να αποστέλλουν τις καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], ή μέσω της φόρμας καταγγελιών στο http://enosikatanaloton.blogspot.com/

Με αφορμή την Ημέρα Καταναλωτή, η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κ.Ιωάννα Μελάκη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η προάσπιση των δικαιωμάτων του Καταναλωτή, αποτελεί μια καθημερινή μάχη για τις Εθνικές Ενώσεις Καταναλωτών, αλλά και για την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, το θέμα υγεία είναι αυτοσκοπός σε όλους από μας , γι’ αυτό και σ’ αυτή την Παγκόσμια κρίση της υγείας, συστρατευόμαστε με τις Αρχές ως εθελοντές της σωστής ενημέρωσης, βοηθώντας στην αποφυγή πανικού . αποφυγής κερδοσκοπίας και καιροσκοπίας Πολύτιμοι συμπαραστάτες σε αυτό το έργο, το οποίο είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, στην ψηφιακή εποχή, που ζούμε ,είναι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, το Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτή και Αγοράς , η Ε.Ε.Τ.Τ, κ. α
Η ημέρα του καταναλωτή,υπενθυμίζει σε όλους μας, το χρέος που έχουμε για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς , του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης, γιατί τον καταναλωτή τον θέλουμε παρόντα στην αγορά και υγιή».

Διαφήμιση
Διαφήμιση