HomePost ItΣωκράτης Βαρδάκης: «Τροπολογία – παράθυρο για ξεπούλημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων»

Σωκράτης Βαρδάκης: «Τροπολογία – παράθυρο για ξεπούλημα των Ελληνικών Ταχυδρομείων»

Tι αναφέρει

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Με αφορμή την ψήφιση από τη Νέα Δημοκρατία της Τροπολογίας για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ο Σωκράτης Βαρδάκης, βουλευτής Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία δήλωσε:

«Τροπολογία που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, ψηφίστηκε στη Βουλή από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας .

Υπό τον μανδύα της, πράγματι, αναγκαίας αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ, για την οποία είχε ανοίξει τον δρόμο ο ΣΥΡΙΖΑ την περίοδο της διακυβέρνησής του, η Κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη προωθείμε τις επιλογές της την παράδοσή τους σε ιδιωτικά συμφέροντα.

Με πρόσχημα τον εξορθολογισμό του εργασιακού κόστους, δημιουργεί εργαζομένους τριών ταχυτήτων, τα γνωστά goldenboys, που η διοίκηση της εταιρείας έχει πλέον τη δυνατότητα να προσλαμβάνει με κλειστά συμβόλαια και παχυλούς μισθούς, τους νεοπροσλαμβανόμενουςπου δε θα καλύπτονται από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, αλλά θα προσλαμβάνονται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου χωρίς καμία μονιμότητα και φυσικά όσους επιλέξουν να παραμείνουν στην υπηρεσία και να μην ακολουθήσουν την οδό της εθελουσίας εξόδου, οι οποίοι θα εργάζονται μεν με καθεστώς μονιμότητας και αυξημένους μισθούς, αλλά θα βρεθούν αντιμέτωποι με την προοπτική να κριθούν πλεονάζοντες και να μεταφερθούν οπουδήποτε αλλού.

Θέτοντας το εκβιαστικό δίλημμα εθελουσία έξοδος ή μετακίνηση, η Κυβέρνηση επιδιώκει να σπρώξει όσο το δυνατόν περισσότερους εργαζομένους στην εθελουσία, με σκοπό ναστελεχωθούν τα καταστήματα με υπαλλήλους χαμηλών μισθών και περιορισμένων εργασιακών δικαιωμάτων.

Την ίδια στιγμή η μαζική εθελουσία έξοδος που δρομολογείται, προετοιμάζει το έδαφοςγια διαδοχικά λουκέτα καταστημάτων, ιδιαίτερα στην επαρχία, που η παρουσία των ΕΛΤΑ είναι απολύτως αναγκαία.

Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία δε θα επιτρέψει το ξεπούλημα των ΕΛΤΑ εις βάρος των εργαζομένων και των πολιτών. Η διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων, η διατήρηση των υπαρχόντων υποκαταστημάτων, η παροχή υπηρεσιών χαμηλού κόστους για τους πολίτες και η μετατροπή των ΕΛΤΑ σε έναν βιώσιμο οργανισμό με δημόσιο έλεγχο, αποτελούν για μας κόκκινες γραμμές».

Διαφήμιση
Διαφήμιση