HomeHL-PsilaΣυνεχιζονται οι εργασίες στη Λ. Κνωσού και το…μποτιλιάρισμα

Συνεχιζονται οι εργασίες στη Λ. Κνωσού και το…μποτιλιάρισμα

"Οπλισμένοι" με υπομονή οι οδηγοί

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Συνεχίζονται οι εργασίες φρεζαρίσματος και ασφαλτόστρωσης στην Λ. Κνωσού, στο Ηράκλειο, οι οποίες ξεκίνησαν στις 4 Μαΐου και αναμένεται να διαρκέσουν συνολικά, περίπου είκοσι εργάσιμες ημέρες, από την ημέρα που ξεκίνησαν, εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες.

Η εβδομάδα για τους οδηγούς που χρειάζεται να κινηθούν στα σημεία όπου εκτελούνται εργασίες, δε ξεκίνησε πάντως με τον καλύτερο τρόπο.

Μπορεί οι εν λόγω εργασίες να ήταν προγραμματισμένες ωστόσο το γεγονός ότι αλλάζει σημαντικά η ροή της κίνησης των οχημάτων, δημιουργεί- σε πολλές περιπτώσεις- εκνευρισμό στους οδηγούς, οι οποίοι πρέπει να είναι οπλισμένοι με υπομονή καθώς το μποτιλιάρισμα και οι καθυστερήσεις είναι αναπόφευκτα.

ikona_viber_2020-05-11_10-21-56

Και σήμερα το μποτιλιάρισμα είναι εμφανές, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες του cretapost, καθώς οι εργασίες λαμβάνουν χώρα σε μία από τις πιο νευραλγικές οδικές αρτηρίες της πόλης που συγκεντρώνει μεγάλο όγκο οχημάτων καθημερινά.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Τμήματος Οδοποιίας του δήμου Ηρακλείου, οι εργασίες είναι στο πλαίσιο του έργου «Διαμορφώσεις – κατασκευές – συντηρήσεις υποδομών σε κοινόχρηστους και αθλητικούς χώρους – 2ο υποέργο : Συντήρηση Λεωφόρου Κνωσού».

knosoy-reg2

 

Φάσεις εκτέλεσης του έργου και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Τμήμα από οδό Παρασκευοπούλου έως οδό Στησιχόρου

Οι εργασίες που πραγματοποιούνται για την πλήρη αποπεράτωση του έργου γίνονται τμηματικά σε τέσσερις φάσεις με όλες τις απαιτούμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις (σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. Πρωτ. 2501/1/438-γ/23-04-2020 Απόφαση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηρακλείου). Το πλάτος του υφιστάμενου δρόμου είναι συνολικά 12.00m έως 21.0m σε όλο το μήκος των τμημάτων επέμβασης.

Αρχικά κατά την Φάση 1 θα αποκλειστεί η μια εκ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης, για ολόκληρο το τμήμα δρόμου που πρόκειται κάθε φορά να επιδιορθωθεί. Η διέλευση των διερχόμενων οχημάτων για το υπό κατασκευή ρεύμα θα γίνεται μέσω της μίας εναπομένουσας λωρίδας ελάχιστου πλάτους 2.75 m.

Κατά τη Φάση 2 θα αποκλειστεί η επόμενη λωρίδα κυκλοφορίας της ίδιας κατεύθυνσης, για ολόκληρο το τμήμα δρόμου που πρόκειται κάθε φορά να επιδιορθωθεί. Η διέλευση των διερχόμενων οχημάτων για το υπό κατασκευή ρεύμα θα γίνεται μέσω της αποκατεστημένης λωρίδας του υπ’ όψιν ρεύματος.

Κατά τις Φάσεις 3 και 4, θα πραγματοποιηθεί η παραπάνω διαδικασία για το  άλλο ρεύμα κυκλοφορίας.

Και στις τέσσερις φάσεις θα υπάρχουν κατάλληλα εξοπλισμένοι και ενδεδυμένοι σημαιοφόροι οι οποίοι, θα προειδοποιούν τα εισερχόμενα οχήματα για τις εργασίες αποκατάστασης και την ενδεχόμενη αλλαγή της πορείας τους.

Τμήμα από οδό Στησιχόρου έως γέφυρα «Θανάσης Σκορδαλός»

Σε αντιστοιχία με όσα αναφέρθηκαν για το πρώτο τμήμα εργασιών (Φάση 1 έως 4), κατά τις εργασίες στο τμήμα από το ύψος της οδού  Στησιχόρου έως το ύψος της γέφυρας «Θανάσης Σκορδαλός», θα αποκλείεται ανά Φάση εργασιών συνολικά μία λωρίδα κυκλοφορίας από το υπό κατασκευή ρεύμα. Κατά συνέπεια, κατά τη διάρκεια των Φάσεων 5 έως 8, θα αποκλειστεί η μια εκ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας της μίας κατεύθυνσης, για ολόκληρο το τμήμα δρόμου που πρόκειται κάθε φορά να επιδιορθωθεί. Η διέλευση των διερχόμενων οχημάτων για το υπό κατασκευή ρεύμα θα γίνεται μέσω της μίας εναπομένουσας λωρίδας ελάχιστου πλάτους 2.75 m.

Και στις τέσσερις φάσεις θα υπάρχουν κατάλληλα εξοπλισμένοι και ενδεδυμένοι σημαιοφόροι οι οποίοι, θα προειδοποιούν τα εισερχόμενα οχήματα για τις εργασίες αποκατάστασης και την ενδεχόμενη αλλαγή της πορείας τους.

 

knosoy-erga

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση