HomeHL-9Καταγγελία αναγνώστη για την εξυπηρέτηση εταιρείας ταχυμεταφοράς

Καταγγελία αναγνώστη για την εξυπηρέτηση εταιρείας ταχυμεταφοράς

Έγινε καταγγελία στην Γενική γραμματεία καταναλωτή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Το γεγονός ότι τα καταστήματα παραμένουν κλειστά λόγω κορωνοϊού, οι αγορές μέσω διαδικτύου έχουν αυξηθεί και αυτό έχει ως αποτέλεσμα διπλάσιο φόρτο εργασίας για τις εταιρείες ταχυμεταφοράς- courier σε όλη την Κρήτη.

Την εμπειρία που είχε από την εξυπηρέτηση μίας τέτοιας εταιρίας περιέγραψε στο cretapost αναγνώστης.

Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλει δεν κατάφερε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρία που συνεργάστηκε και αναγκάστηκε να πάει στα γραφεία της προκειμένου να παραλάβει ο ίδιος το δέμα που περίμενε. Αυτό που αντίκρισε έξω από τα γραφεία της εν λόγω εταιρίας ήταν ουρά από 30 περίπου συμπολίτες μας που δεν τηρούσαν τις αποστάσεις ασφαλείας και αποχώρησε χωρίς να περιμένει δευτερόλεπτο στην ουρά.

Μάλιστα ο ίδιος έκανε καταγγελία στην Γενική γραμματεία καταναλωτή.

Αναλυτικά το κείμενο της καταγγελίας

«Μου στάλθηκε ένα δέμα από Αθήνα, στις 30/3/20. Έφτασε στην περιοχή μου στις 1/4/20. Από την αναζήτησή της αποστολής στην σελίδα της εταιρίας είδα ότι η αποστολή έχει φτάσει 8.30πμ στο κατάστημα της περιοχής μου στις 1/4/20. Καλούσα στο τηλέφωνο τους για να συνεννοηθώ να μου φέρουν το δέμα στην διεύθυνση μου.

Δυστυχώς μετά από παρά πολλές προσπάθειες με τεράστια αναμονή, περίπου από 4 μισαωρα, δεν έγινε εφικτό να έρθω σε επαφή. Στη συνέχεια την ίδια ημέρα στις 16.30 η κατάσταση της αποστολής άλλαξε σε « Αδυναμία παράδοσης – Παραμονή με συνεννόηση». Αλλά η συνεννόηση δυστυχώς δεν ήταν εφικτή.

Αποφάσισα την ίδια ημέρα να κατευθυνθώ στο κατάστημα να παραλάβω ο ίδιος το δέμα παίρνοντας το ρίσκο να εκτεθώ σε ένα κατάστημα που είναι αμφίβολο αν τηρεί τους κανόνες υγιεινής λόγω κορονοϊού.

Φτάνοντας αντίκρισα μια τεράστια ουρά αναμονής. Τουλάχιστον 2 ωρών. Περίπου 30 άτομα να περιμένουν χωρίς να κρατούν επαρκή απόσταση ασφαλείας. Όλοι γκρίνιαζαν ότι τους έβαλαν να πάνε να παραλάβουν την παραγγελία από το κατάστημα αντί να τα παραδώσουν σπίτι τους. Δεν πλησίασα καν. Επέστρεψα στο σπίτι μου. Συνέχισα να τους καλώ χωρίς βέβαια να απαντήσει κανένας για το τι θα κάνω.

Το δέμα ήταν κάτι επείγον που έπρεπε να το παραλάβω άμεσα. Αποφάσισα να πάω ξανά ο ίδιος σήμερα στις 2/4/20 στις 8.30 που ανοίγουν, καθώς θεωρητικά θα είχε λιγότερη αναμονή στο κατάστημα. Φτάνοντας είδα 4 άτομα να περιμένουν ήδη. Μετά από τεράστια αργοπορία λόγω έλλειψης προσωπικού κατάφερα να παραλάβω το δέμα μου. Τα παράπονα μου ζήτησα να μεταφερθούν στους ανώτερους.

Φυσικά οι υπάλληλοι δικαιολογήθηκαν λέγοντας μου ότι έχουν τεράστιο φόρτο εργασίας κτλ. Είναι απαράδεκτο εταιρία ταχυμεταφορών να βάζει σε κίνδυνο πολίτες διότι δεν έχει το απαραίτητο προσωπικό ώστε να καλύψει τον απαραίτητο φόρτο εργασίας. Δεν γίνεται να είμαστε κλεισμένοι μέσα, να μην δουλεύουμε, να μην βλέπουμε τους αγαπημένους μας, να προσέχουμε να πάμε να ψωνίσουμε τα απαραίτητα και να βρίσκεται αυτή η εταιρεία ταχυμεταφορών να μας αναγκάζει να βρισκόμαστε σε ένα χώρο με ουρά αναμονής με δεκάδες άλλα άτομα, ενώ κανονικά θα έπρεπε να παραδίδει στο σπίτι με ασφάλεια όπως έχουν πληρωθεί.

Ας αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους όλοι.

Έχει γίνει ήδη καταγγελία στην Γενική γραμματεία καταναλωτή».

Διαφήμιση
Διαφήμιση