HomeHL-9Κλειστή η «ηλεκτρονική τάξη» για χιλιάδες μαθητές – Δυσκολεύονται και οι εκπαιδευτικοί

Κλειστή η «ηλεκτρονική τάξη» για χιλιάδες μαθητές – Δυσκολεύονται και οι εκπαιδευτικοί

Ανεπαρκής και η τηλεκπαίδευση στην Ελλάδα

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Τεράστια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί και μαθητές με το e-class, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καθώς όπως φαίνεται δυσκολεύονται ακόμα και να κάνουν… είσοδο στο σύστημα.

Από τη πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκε το Σχολικό Δίκτυο κυβερνητικά στελέχη έκαναν λόγο για μία εξαιρετική πλατφόρμα κι ένα μοναδικό εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών οι οποίοι θα μπορούσαν πλέον να έχουν επαφή με τους μαθητές τους βάζοντας ασκήσεις και κάνοντας επαναλήψεις στην μέχρι στιγμής διδακτέα ύλη.

Ωστόσο, η πραγματικότητα ήταν εντελώς διαφορετική. Ως ιδέα το εγχείρημα ήταν κορυφαίο όμως η υλοποίησή της ήταν αρκετά προβληματική.

Από την πρώτη στιγμή που βγήκε στον… αέρα η πλατφόρμα μέχρι και τώρα υπάρχει μεγάλη δυσκολία στην είσοδο του συστήματος καθώς υπήρξε υπερφόρτωση.

«Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα. Είναι μία πλατφόρμα απαρχαιωμένη που δεν έχει εκσυγχρονιστεί. Τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί ξενυχτάνε πρωί – βράδυ για να πετύχουν την είσοδο στο σύστημα ώστε να κάνουν αρχικά τις εγγραφές των μαθητών και στη συνέχεια να ανεβάσουν το υλικό», ανέφερε μιλώντας στο cretapost, ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου, Ζαχαρίας Ρηγάκης.

Την ίδια ώρα, ο δάσκαλος και πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών «Δ. Θεοτοκόπουλος», Γιώργος Μακράκης τονίζει: «Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο δεν μπορεί ν’ ανταποκριθεί σε αυτή τη μαζική προσέλευση εκπαιδευτικών και μαθητών. Το αποτέλεσμα είναι οι εκπαιδευτικοί να βρίσκονται πάρα πολλές ώρες – ακόμα και απίθανες ώρες – πάνω στον υπολογιστή. Κάποιοι μάλιστα κάθονται στις 4 το πρωί για να μπορούν να τους αποδεχθεί το σύστημα και ν’ ανεβάσουν κάποιο υλικό για τους μαθητές».

Δουλεύουν με άλλους τρόπους οι εκπαιδευτικοί

Οι εκπαιδευτικοί έχουν απογοητευτεί πλήρως γι’ αυτό και αναζητούν άλλους τρόπους για να δώσουν υλικό στα παιδιά.

«Όλη αυτή η κατάσταση έχει δημιουργήσει μεγάλη απογοήτευση στους εκπαιδευτικούς που έχουν αρχίσει να δουλεύουν με άλλους τρόπους μαζί με τα παιδιά, είτε με μικρές ομάδες, είτε και μεμονωμένα μέσω του ίντερνετ», υπογράμμισε σχετικά ο κ. Ρηγάκης.

«Δεν είναι λίγοι οι δάσκαλοι που δεν χρησιμοποιούν πλέον τις πλατφόρμες του υπουργείου αλλά μέσω άλλων διαδικτυακών εφαρμογών – μέιλ, skype, viber κτλ – και με την έγκριση των γονέων έχουν επαφές με τα παιδιά και προχωρούν στην διδασκαλίας τους», συμπλήρωσε ο κ. Μακράκης.

«Πρέπει ειδικοί από το υπουργείο Παιδείας να φτιάξουν το πρόγραμμα»

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι και πριν λίγο καιρό το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου, δεν έβλεπε τα προβλήματα.

«Μέχρι πρότινος το υπουργείο έλεγε ότι όλα δουλεύουν στην εντέλεια. Τώρα τελευταία, επειδή έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις το θέμα από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς λένε πως βλέπουν τα προβλήματα και προσπαθούν να τα λύσουν. Αυτό που πρέπει να κάνουν ουσιαστικά είναι να βάλουν ανθρώπους, ειδικούς, να φτιάξουν το πρόγραμμα», τόνισε ο κ. Ρηγάκης.

Την ίδια ώρα, ο κ. Μακράκης επισημαίνει πως «δύσκολα θα λυθούν τα προβλήματα αυτά. Ίσως ανά στιγμές να επιτευχθεί κάποια αποσυμφόρηση αλλά οριστική λύση δεν βλέπω».

Διαφήμιση
Διαφήμιση