HomeHL1-EconomyΚορωνοϊός: Η ανησυχία εκτόξευσε τις πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ – Αύξηση τζίρου μέχρι 42%

Κορωνοϊός: Η ανησυχία εκτόξευσε τις πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ – Αύξηση τζίρου μέχρι 42%

Έχει αυξηθεί η κατανάλωση σε βασικά είδη

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Εκτόξευση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ προκαλεί η εξάπλωση του κορωνοϊού στη χώρα μας και όσο το κλίμα της ανησυχίας που επικρατεί εντείνεται, τόσο αναμένεται να αυξηθεί η κατανάλωση σε βασικά είδη.

Αντίθετα, όπως αναφέρει το naftemporiki.gr, πτώση του τζίρου καταγράφεται στα εμπορικά καταστήματα ειδών ένδυσης υπόδησης και οικιακού εξοπλισμού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας IRI, την εβδομάδα 24/2 με 1/3 (εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα) καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων σε αξία στα προϊόντα σταθερού barcode (ταχυκίνητα και είδη bazaar και όχι τα επί ζυγίω) κατά 35,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή την εβδομάδα πριν από την Κ. Δευτέρα (4/3/2019- 10/3/2019).

Ωστόσο, σε αμιγώς συγκρίσιμη βάση την εν λόγω εβδομάδα οι τζίροι στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα εμφανίζονται ενισχυμένοι κατά 41,8%.

Διαφήμιση
Διαφήμιση