HomeΚΟΣΜΟΣΙταλία: Νίκη της κεντροαριστεράς στην Εμίλια Ρομάνια

Ιταλία: Νίκη της κεντροαριστεράς στην Εμίλια Ρομάνια

Αναγνώρισε την ήττα του ο Σαλβίνι

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ο κεντροαριστερός υποψήφιος περιφερειάρχης Στέφανο Μπονατσίνι κατάφερε να υπερισχύσει στις χθεσινές τοπικές εκλογές της περιοχής Εμίλια Ρομάνια της Ιταλίας.

Ο Μπονατσίνι επανεξελέγη με ποσοστό 51,4%, όπως είχαν προβλέψει και τα exit poll από χθες το βράδυ. Η υποψήφια της Λέγκα, η Λουτσία Μποργκοντζόνι, έλαβε το 43,6%.

Ο γραμματέας της Λέγκα Ματέο Σαλβίνι δεν μπόρεσε να κερδίσει το προσωπικό αυτό στοίχημα, για το οποίο είχε ξεκινήσει την προεκλογική του εκστρατεία τον περασμένο Νοέμβριο. Ο Νικόλα Τζινγκαρέτι, γραμματέας του Δημοκρατικού Κόμματος, μεταξύ άλλων τόνισε ότι «για το αποτέλεσμα αυτό θα πρέπει να πουν όλοι ένα μεγάλο ευχαριστώ και στο κίνημα της Σαρδέλας».

Ο Σαλβίνι αναγνώρισε την ήττα, αλλά σχολίασε ότι «δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς ότι για πρώτη φορά στην Εμίλια Ρομάνια είχαμε ένα ανοικτό ματς και όχι προδιαγεγραμμένο αποτέλεσμα». Παράλληλα υπογράμμισε ότι το κύριο πολιτικό στοιχείο «είναι η ουσιαστική εξαφάνιση του Κινήματος Πέντε Αστέρων». Ο υποψήφιός του, ο Σιμόνε Μπενίνι, «έπεισε» μόλις το 3,4% των εκλογέων.

Ιταλικά ΜΜΕ: Πού οφείλεται η νίκη της κεντροαριστεράς
Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η νίκη της κεντροαριστεράς στην ευρύτερη περιοχή της Μπολόνια οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στην αποδοχή της οποίας χαίρει ο περιφερειάρχης Μπονατσίνι. Ο ίδιος είχε ζητήσει από τα κόμματα που τον στήριξαν να κάνουν «ένα βήμα πίσω» και να τον αφήσουν να διαχειριστεί όπως εκείνος νόμιζε όλη την προεκλογική περίοδο.

Στην Καλαβρία, παράλληλα, η υποψήφια περιφερειάρχης της κεντροδεξιάς Γιόλε Σαντέλι κερδίζει με τεράστια διαφορά: εξασφάλισε το 55,4% των ψήφων, ενώ ο κεντροαριστερός αντίπαλός της, ο Φιλίπο Κάλιπο, «σταμάτησε» στο 30,1%. Η περιφερειάρχης θα πρέπει να προσπαθήσει να αντιμετωπίσει σειρά χρόνιων προβλημάτων του ιταλικού Νότου, αρχίζοντας από την ανάγκη καταπολέμησης του οργανωμένου εγκλήματος και μείωσης της ανεργίας.

iefimerida.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση