HomeHL-EconomyΗ ΑΑΔΕ απάντησε σε 7.000 ερωτήματα φορολογουμένων τον Σεπτέμβριο

Η ΑΑΔΕ απάντησε σε 7.000 ερωτήματα φορολογουμένων τον Σεπτέμβριο

Πλησιάζουν τα 2.000.000 τα αιτήματα εξυπηρέτησης προς το ΚΕΦ την τριετία 2016-2019

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Σε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης ανταποκρίθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από το Μάιο έως τις 6/10/2019.

Μόνο το Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.

aade2

Από το σύνολο των αιτημάτων εξυπηρέτησης, που έχει δεχθεί το ΚΕΦ από την αρχή της χρονιάς στη θεματική κατηγορία των Ρυθμίσεων (25.529 αιτήματα), το 80,47% προέρχονται από το Τηλεφωνικό Κέντρο.

Από αυτά, μόλις το 2,50% χρειάστηκε να προωθηθεί στο 3ο επίπεδο, δηλαδή στην ειδική ομάδα προγραμματιστών και εφοριακών, για περαιτέρω διευκρινίσεις.

aade3

Δείτε εδώ τα στατιστικά στοιχεία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων

Protothema.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση