HomeΚΡΗΤΗΡάλι… αναμνήσεων με μοτοσυκλέτες από το 1928 έως το 1984

Ράλι… αναμνήσεων με μοτοσυκλέτες από το 1928 έως το 1984

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Τριάντα δύο κλασικές μοτοσυκλέτες χρονολογίας 1928 έως 1984 συμμετείχαν για πρώτη φορά σε αγώνα μέσα σε πίστα.

Το 1ο MotoGP κλασικών μοτοσυκλετών, που διοργάνωσε η Λέσχη Κλασικής Μοτοσυκλέτας Χανίων, την Κυριακή στο Βαρύπετρο στέφθηκε από επιτυχία, ενώ τα σχόλια αυτών που έτρεξαν, αλλά και αυτών που δεν μπόρεσαν έγκαιρα να ενημερωθούν, ώστε να δηλώσουν συμμετοχή, ήταν ότι τρεις ή τέσσερις ακόμα αγώνες μέσα σε μία χρονιά, μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για ένα Επαθλο Κλασικών Μοτοσυκλετών Κρήτης.

Στα  χαρακτηριστικά του αγώνα να σημειωθεί ότι όλα κύλησαν χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ αρκετοί ήταν και οι θεατές που βρέθηκαν στην πίστα και χειροκρότησαν τις προσπάθειες των αγωνιζομένων. Επίσης, ότι το πρώτο αυτό εγχείρημα της Λέσχης, να διοργανώσει αγώνα κλασικών μοτοσυκλετών κατηγορίας “Regularity” μέσα σε πίστα, αποτελεί πανελλαδική πρώτη, ενώ τα νέα ήδη έχουν κάνει τον γύρο της Ελλαδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες αρκετοί ιδιοκτήτες κλασικών μοτοσυκλετών από την υπόλοιπη Ελλάδα ήδη έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να βρεθούν όποτε και όταν πραγματοποιηθεί ξανά ανάλογος αγώνας.

 

Ο ΑΓΩΝΑΣ

Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα οι μοτοσυκλέτες χωρίστηκαν σε τρεις κατηγορίες ανάλογα με τη χρονολογία κατασκευής τους.

Ετσι στην πρώτη θέση της κατηγορίας F-G 1961-1984  είχαμε τον Μανώλη Ζαχαρίου με μοτοσυκλέτα MotoGuzzi 850 T3 του 1970, ο οποίος συγκέντρωσε 554 βαθμούς ποινής ενώ πέτυχε μέση ωριαία ταχύτητα 38,835, στη δεύτερη θέση ακολούθησε ο Αργύρης Καραμπινάκης με BultacoMercurio 125 κ.εκ. του ’70 με 613 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία ταχύτητα 39,549. Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Τάσος Λεωνιδάκης με SuzukiGSX 1100, του ’81 με 674 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία 52,886. Την πρώτη εξάδα στην κατάταξη συμπλήρωσαν, για την τέταρτη θέση ο Γιώργος Κάτσικας με HondaC50 του ’79 με 760 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία ταχύτητα 47.580. Πέμπτος τερμάτισε ο πρόεδρος της Λέσχης Ανδρέας Ξυνίδης με MotoGuzzi 850 V7 SportSpecial 750 κ.εκ. του ’72 με 767 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία 46,469, ενώ έκτος ήταν ο Γιώργος Παπαδάκης με NortonCommando 750, του ’72 με 1.108 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία 50,704. Εβδομος τερμάτισε ο Γιώργος Παπαδοκοκολάκης με HondaCB750 Four του ’74 με 1.1182 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία 49,211. Στην όγδοη θέση βρέθηκε ο Γιώργος Ματρατζάκης με KawasakiKZ1000 του ’77 με 1.419 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία 50,694, ενώ ένατος ήταν ο Μανώλης Μαρκαντωνάκης με SuzukiGS 850 του ’79 με 1,575 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία 47,698. Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Στέλιος Γεωργουσάκης με Gilera 124 4VST, 125 κ.εκ, του ’67 με 1,621 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία 41,694. Ακολούθησαν οι Μανώλης Κοζωνάκης με HarleyDavidsonElectra-Glide, 1.200 κ.εκ, του ’70 με 2,023 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία 39,449, Νίκος Μπολινάκης με PiaggioVSB17, 160 κ.εκ. του ΄63 με 2.149 βαθμούς και 45.157 μέση ωριαία, Στέλιος Λεωνιδάκης με YamahaXS 650 Special του ’80 με 2.462 βαθμούς και 44,746 μέση ωριαία.Την κατηγορία έκλεισε ο Κώστας Μπολάνης με DKW 115, 50 κ.εκ, του ’62 με 4.310 βαθμούς ποινής και μέση ωριαία 32,263.

Στην κατηγορία Ε με μοτοσυκλέτες κατασκευής 1951 έως και 1960 την πρώτη θέση κατέλαβε ο Γιάννης Βιολάκης με Rabeneick 50 κ.εκ. του 1950 με 438 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ 33,229. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Αντώνης Καγιαυτάκης με ΒΜWR51/3 500, κ.εκ.,του ’54 με 499 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ 37,746, ενώ στην τρίτη θέση είχαμε τη μοναδική γυναίκα αναβάτη, την Ελένη Σαραβελάκη με BMWR51/ 3 500, κ.εκ., του ’52 που συγκέντρωσε 514 βαθμούς ποινής, ενώ πέτυχε μ.ω.τ 40,511. Για την τέταρτη θέση είχαμε τον Στέλιο Μακρατζάκη με BMWR25/3, 250 κ.εκ., του ’54 με 651 βαθμούς και μ.ω.τ. 43,328,στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Θόδωρος Χναράς με HorexRegina 3, 350 κ.εκ.,του ’53 με 1,373 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ. 45,436. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε της ο Παύλος Σουβλάκης με AJS 18S, 500 κ.εκ., του ’52 με 1,422 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ. 40,429. Ακολούθησαν οι Ανδρέας Σφακιανάκης με BMWR25/3,250 κ.εκ, του ’53 με 1,439 βαθμούς και μ.ω.τ. 43,225, Στέλιος Σηφοστρατουδάκης με BSAM21, 600 κ.εκ., του ΄56 με 1,543 βαθμούς και μ.ω.τ. 42,684.Στην ένατη και δέκατη θέση αντίστοιχα τερμάτισαν οι Κώστας Παπαδεράκης με  ΒΜWR25/2, 250 κ.εκ., του ’51 με 1,567 βαθμούς και μ.ω.τ. 37,843 και Νίκος Κατσουλάκης με BMWR67, 500 κ.εκ., του ’51 με 1,609 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ. 41,991. Από τις θέσεις 11 μέχρι και 15 είχαμε τους Μανώλη Σαραβελάκη με BMWR51/3, 500 κ.εκ., του ΄54 με 2,094 βαθμούς και 45,369 μ.ω.τ., τον Στέλιο Πετακάκη με HerculesPrior 98 κ.εκ.,του ΄55 με 2,213 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ. 38,768,τον Βαγγέλη Κακούρη με VespaPiaggioVB1AT, 150 κ.εκ., του ’60 με 2, 688 βαθμούς και μ.ω.τ. 45,095, τον Ευτύχη Βακάκη με BMWR51/3, 500 κ.εκ., του ΄54 με 2,914 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ. 30,421. Την κατηγορία έκλεισε ο Κώστας Μπικουβαράκης με BMWR60/7, 600 κ.εκ., του ’77 με 4,213 βαθμούς και μ.ω.τ. 41,957.

Στην κατηγορία με τις πιο παλιές μοτοσυκλέτες κατηγορίας C-D, κατασκευής 1921 έως 1945 ,την πρώτη θέση κέρδισε ο Κώστας Ανωμεριανάκης με BSAWM20,500 κ.εκ., του 1937 με 912 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ. 35,273, στη δεύτερη θέση είχαμε τον Παναγιώτη Τσουρουνάκη με BSA Η28, 500 κ.εκ., του 1928 με 1,955 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ. 36,102. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Νίκος Δευτεραίος με την τρίκυκλη BSAWM 20, 496 κ.εκ. του 1940 με 4,196 βαθμούς ποινής και μ.ω.τ. 38,336. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Δευτεραίος ήρθε από τον Πύργο Ηλείας για να λάβει μέρος στον αγώνα.

haniotika-nea.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση