Στην κυκλοφορία δόθηκε στις 12 το μεσημέρι σήμερα ο δρόμος Χερσόνησος – Γούρνες παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος βρέθηκε ειδικά για τον σκοπό αυτό στο Ηράκλειο.

Υπενθυμίζεται πως πρόκειται για ένα έργο ύψους 50 εκατ. ευρώ, το οποίο παρέμενε στάσιμο από το 2012 και το οποίο αποδόθηκε στην κοινωνία της Κρήτης, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, όπως είχε επισημανθεί στη σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών.

Το κομμάτι μήκους 9 χλμ. του ΒΟΑΚ έχει κατασκευαστεί στα πρότυπα ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ. Η επαναφορά της κυκλοφορίας στον Βόρειο Οδικό Άξονα, του νότιου κλάδου από Ηράκλειο προς Άγιο Νικόλαο έγινε το μεσημέρι υπό βροχή.

Τα επίσημα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό

Σε δηλώσεις του ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης προανήγγειλε την κάθοδο του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στην Κρήτη για τα εγκαίνια του δρόμου που παραδόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία. Όπως διευκρίνισε ο κ. Σπίρτζης ο πρωθυπουργός θα εγκαινιάσει επίσης τον δρόμο της Μεσαράς αλλά και το φράγμα Αποσελέμη.

Παράλληλα, αναφερόμενος στο έργο του δρόμου της Μεσαράς ο κ. Σπίρτζης εμφανίστηκε αισιόδοξος υπογραμμίζονται ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί πριν από τις 25 Απριλίου.

Στη συνέχεια ο κ. Σπίρτζης θα επιθεωρήσει το οδικό έργο Ηράκλειο – Μεσαρά, το οποίο θα παραδοθεί στο τέλος Απριλίου.

Σωκράτης Βαρδάκης: «Η ολοκλήρωση σημαντικών έργων θα οδηγήσουν τις κασσάνδρες σε αφωνία»

Με αφορμή την παράδοση του οδικού έργου Χερσόνησος – Γούρνες ο βουλευτής Ηρακλείου ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Βαρδάκης δήλωσε:

«Άλλη μία δέσμευση της Κυβέρνησης υλοποιήθηκε σήμερα, δίνοντας σε χρήση προς όφελος της κοινωνίας και των εκατομμυρίων επισκεπτών του νησιού μας, τον οδικό άξονα Χερσόνησος – Γούρνες. Το έργο κόστους 51 εκατ. ευρώ, παρέμενε στάσιμο από το 2012 και μετά από πολλές προσπάθειες ιδιαίτερα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, το κομμάτι μήκους 21 χλμ. του ΒΟΑΚ παραδόθηκε σε κυκλοφορία.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, στηθαίο και ΛΕΑ.

Οι προσπάθειές μας για ολοκλήρωση και άλλων έργων υποδομής δεν σταματούν όμως σήμερα. Αναμένουμε τις επόμενες μέρες και την παράδοση του έργου Ηράκλειο – Μεσαρά, ράμπες στην περιοχή Κοκκίνη Χάνι, κόμβοι Αγίας Πελαγίας, προκειμένου οι κασσάνδρες να πάψουν οριστικά να μιλούν».

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση