ΔΕΗ: Γιατί δεν εξυπηρετείσθε στο Ηράκλειο χωρίς τυπωμένο λογαριασμό;
Για να μη γίνει λάθος στην πληκτρολόγηση του κωδικού!
Για να μην πληκτρολογήσουν λάθος κωδικό, οι ταμίες της ΔΕΗ αρνήθηκαν να εξυπηρετήσουν συμπολίτη μας που πήγε στα γραφεία της επιχείρησης για να πληρώσει το ρεύμα του χωρίς όμως να έχει μαζί του τυπωμένο τον λογαριασμό.
Αυτή είναι η επίσημη απάντηση που έλαβε ο πολίτης μετά την καταγγελία που έκανε στην υπηρεσία.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο επιχειρηματίας πήγε να πληρώσει το λογαριασμό του ρεύματος στο μοναδικό κατάστημα της Επιχείρησης στο κέντρο του Ηρακλείου όμως οι υπάλληλοι δεν τον εξυπηρέτησαν καθώς δεν ήταν τυπωμένος.
Οι ταμίες δεν μπορούσαν να πληκτρολογήσουν τον κωδικό πληρωμής με αποτέλεσμα να φύγει άπραγος. Ωστόσο όμως πριν αποχωρήσει από το κατάστημα υπέβαλλε και γραπτώς την αγανάκτησή του.
Η απάντηση από την ΔΕΗ ήρθε.
Ο λόγος λοιπόν για τον οποίο οι υπάλληλοι δεν μπορούσαν να τον εξυπηρετήσουν ήταν… για να μη πληκτρολογήσουν λάθος τον κωδικό πληρωμής.
Ο επιχειρηματίας είχε πάει στο κατάστημα με τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού του στο κινητό του τηλέφωνο προκειμένου να πληρώσει, όμως το μηχάνημα αυτόματης εξυπηρέτησης ήταν εκτός λειτουργίας.