HomeHL-MarketΗ Vodafone Ελλάδας και το Discovery Inc. ανανεώνουν την συνεργασία τους

Η Vodafone Ελλάδας και το Discovery Inc. ανανεώνουν την συνεργασία τους

Για αναμετάδοση περιεχομένου από το Vodafone TV

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η Vodafone Ελλάδας και το Discovery Inc. ανακοινώνουν την επέκταση της μακροχρόνιας συνεργασίας τους, εξασφαλίζοντας τη διανομή των δημοφιλών τηλεοπτικών δικτύων Discovery Channel, Eurosport, TLC, Animal Planet, ID, Food Network, Travel Channel και Discovery Science, προς όλους τους  συνδρομητές του Vodafone TV στην Ελλάδα.

Το 24ωρο πρόγραμμα συνεχούς ροής των δικτύων περιλαμβάνει:

  • Συναρπαστικές εκπομπές (MythBusters, Naked and Afraid, Cake Boss, A Crime to Remember, κ.α.)
  • Ριάλιτι σόου (90 Day Fiancé, Say Yes to the Dress, κ.α.)
  • Ντοκιμαντέρ (Wheelers Dealers, River Monsters, Deadliest Catch, κ.α.)
  • Διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις (Ολυμπιακοί Αγώνες, Grand Slam Tennis tournaments, Australian Open, US Open , 24h Le Mans, Formula E, κ.α.)

 Οι συνδρομητές του Vodafone TV μπορούν να απολαύσουν το περιεχόμενο των δικτύων του Discovery με ελληνικούς υπότιτλους, από οποιαδήποτε συσκευή (TV Everywhere – και από κινητό-tablet), να προγραμματίσουν την εγγραφή του τηλεοπτικού προγράμματος (Record) που δεν θέλουν να χάσουν με σκοπό να το απολαύσουν αργότερα, ή να ξεκινήσουν από την αρχή (Restart), απλά, κάθε φορά, την αγαπημένη τους εκπομπή!

Εκ μέρους του Discovery, της κορυφαίας παγκοσμίως εταιρίας παραγωγής ψυχαγωγικού προγράμματος, ο κος Andrey Stoychev, VP, Head of Commercial Development, Distribution, Sports & Commercial Operations, Discovery CEEMCA, δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι για την επέκταση και την ενδυνάμωση της στρατηγικής μας συνεργασίας, μακροπρόθεσμα, με την Vodafone Ελλάδας.

Τα ισχυρά brands της ομπρέλας του Discovery, όπως είναι το Discovery Channel και τα κανάλια Eurosport, ανάμεσα σε άλλα, συμβάλλουν αρμονικά στη φιλοδοξία του Vodafone TV να παρέχει κορυφαία προγράμματα ψυχαγωγίας σε όλο και μεγαλύτερα κοινά, μέσα από τη νέα, πρωτοποριακή του πλατφόρμα. Ανυπομονούμε για τη νέα εποχή στη συνεργασία μας και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε στρατηγικό ρόλο στην ανάπτυξη του Vodafone TV.”

Η επέκταση της συνεργασίας μας με το Discovery ενισχύει την στρατηγική μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας πλούσιο περιεχόμενο, αλλά και μία νέα εμπειρία θέασης.

Έχουμε δημιουργήσει μία μοναδική συλλογή  θεματικών καναλιών στο Vodafone TV – αυτό που μας αρέσει να αποκαλούμε ένα “παράθυρο στον κόσμο” –  η οποία πλέον εμπλουτίζεται με τα κανάλια Discovery και δίνει στους συνδρομητές μας  ακόμη περισσότερες επιλογές ποιοτικού περιεχομένου για ατελείωτες ώρες ψυχαγωγίας» δήλωσε o Ανδρέας Γεωργιάδης, Pay TV Manager της Vodafone Ελλάδας.

Λίγα λόγια για την Vodafone:

Το νέο Vodafone TV  αλλάζει τα δεδομένα της τηλεόρασης στην Ελλάδα με συναρπαστικό περιεχόμενο, μοναδική εμπειρία και απεριόριστες δυνατότητες που καλύπτουν κάθε ανάγκη. Τώρα πια όλοι μπορούν να το αποκτήσουν σε όποιο δίκτυο κι αν ανήκουν, ώστε να απολαμβάνουν το καλύτερο live και On Demand περιεχόμενο σε όποια συσκευή θέλουν μέσα ή έξω από το σπίτι. Περισσότερες λεπτομέρειες για την τεράστια ποικιλία περιεχομένου του Vodafone TV στο www.vodafone.gr/tv

Λίγα λόγια για το Discovery:

Το Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) κατέχει ηγετική θέση στον τομέα της καθημερινής ψυχαγωγίας, διανέμοντας εμπνευσμένο και συναρπαστικό περιεχόμενο σε παθιασμένους θεατές απ’ όλο τον κόσμο. Το περιεχόμενό του περιλαμβάνει περισσότερα από 8,000 επεισόδια πρωτογενούς υλικού ετησίως και has category leadership across deeply loved content genres around the world.

Διαθέσιμο σε 220 χώρες και 50 γλώσσες, ο νεωτεριστής που ακούει στο όνομα Discovery προσεγγίζει θεατές μέσα από διαφορετικές οθόνες, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών TV Everywhere και προγραμμάτων GO μέσα από φορητές συσκευές, καθώς επίσης και παιδικές υπηρεσίες όπως το Discovery Kids Play.

Επίσης, διαθέτει το περιεχόμενο μέσα από direct υπηρεσίες παροχής ψυχαγωγίας όπως το Eurosport Player και το Motor Trend OnDemand, αλλά και από το Group Nine Media. Το portfolio του Discovery περιλαμβάνει premium brands όπως τα Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, Turbo/Velocity, Animal Planet, και Science Channel, αλλά και τα OWN: Oprah Winfrey Network στις ΗΠΑ, το Discovery Kids στη Λατινική Αμερική, τα Eurosport, κορυφαίο πάροχο συναρπαστικού περιεχομένου ανά περιοχή, premium sports, αλλά και βάση των Ολυμπιακών Αγώνων σε όλη την Ευρώπη.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επισκεφθείτε το www.corporate.discovery.com και ακολουθήστε: @DiscoveryInc σε όλες τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση