HomeΚΡΗΤΗΡαντεβού με τον πολίτη, δίνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών

Ραντεβού με τον πολίτη, δίνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών

Μία φορά την εβδομάδα

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Πρωτοβουλία για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με ζητήματα που αφορούν στα δικαιώματα των καταναλωτών, αναλαμβάνει η Ένωση προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής:

«Σημαντική είναι η Πρωτοβουλία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, να ορίσει την τελευταία ημέρα της εβδομάδας, ως ημέρα ενημέρωσης του πολίτη (Ραντεβού με τον πολίτη) για κάθε θέμα που τον απασχολεί καταναλωτικού περιεχομένου και όχι μόνο. Η εν λόγω ενημέρωση θα προσφέρεται δωρεάν ,όχι μόνο για τα μέλη της , αλλά και για κάθε πολίτη.

Επειδή η Πολιτεία νομοθετεί ,αλλά ο πολίτης πολύ σπάνια ενημερώνεται επί της ισχύουσας νομοθεσίας και επειδή πολλές φορές ο πολίτης ψάχνεται από Υπηρεσία σε Υπηρεσία , με αποτέλεσμα να χάνει  πολύτιμο χρόνο ,αλλά και τα δικαιώματα του, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, ανοίγει το γραφείο της ,σε απαντήσεις από  ερωτήσεις και προβληματισμό του πολίτη με θέματα που τον απασχολούν και  οι οικονομικές  του δυνατότητες δεν του επιτρέπουν να αποτανθεί σε ένα δικηγορικό ή οικονομοτεχνικό γραφείο. Ένεκα τούτου ο κάθε πολίτης  μπορεί να επικοινωνεί με την Ένωση  καθημερινά  ΄ημέρες και ώρες γραφείου, κλείνοντας σχετικό ραντεβού, με την γραμματεία της ΄Ένωσης. Επίσης , ο κάθε πολίτης, μπορεί να υποβάλει τις ερωτήσεις του, με οποιοδήποτε τρόπο και επικοινωνιακό μέσο που διαθέτει».

Διαφήμιση
Διαφήμιση