HomeΚΡΗΤΗΣτη Σουηδία εκπαιδευτικοί του 17ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου

Στη Σουηδία εκπαιδευτικοί του 17ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ «The wonderland of languages», στο οποίο συμμετέχει το 17ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου την τριετία 2016 – 2019 πραγματοποιήθηκε στο Gothenburg της Σουηδίας από 30 Σεπτεμβρίου έως 6 Οκτωβρίου συνάντηση συντονιστών και εκπροσώπων των παιδαγωγικών ομάδων των επτά συμβαλλόμενων χωρών  (Σουηδία, Αγγλία, Τσεχία, Τουρκία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ελλάδα).

Η συνάντηση αυτή ήταν εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί επισκέφθηκαν το εταιρικό σχολείο Taubeskolan και παρακολούθησαν το σεμινάριο με τίτλο “A reading class” , ένα project στρατηγικών ανάγνωσης και κατανόησης κειμένου, από την πανεπιστημιακό –συγγραφέα κ.Ulrika Wendeus. Οι συμμετέχοντες, ξεναγήθηκαν στις αίθουσες, παρακολούθησαν διδασκαλίες και συνομίλησαν με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου φιλοξενίας.

17-dhmotiko-erasmus2

Την Ελλάδα και το 17ο Δημοτικό Σχολείο εκπροσώπησαν ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας κ. Μπελαδάκης Εμμανουήλ και οι εκπαιδευτικοί Ιωάννα Βραχνάκη και Κλεοπάτρα Μπόμπορη.

Οι εκπαιδευτικοί αφού παρακολούθησαν το  project, είχαν την ευκαιρία  οι ίδιοι να συμμετέχουν στη βιωματική εφαρμογή του προγράμματος. Την επόμενη ημέρα πραγματοποιήθηκε βιωματική εφαρμογή του προγράμματος μέσα από ταινία με θέμα τη μετανάστευση μικρού παιδιού και της οικογένειάς του.

17-dhmotiko-erasmus

Ακολούθησε μετάβαση στις τάξεις όπου οι μαθητές προσέγγιζαν το λογοτεχνικό τους κείμενο μέσα από τις στρατηγικές του project. Στη συνέχεια έγινε γνωριμία με τον αύλειο  και περιβάλλοντα χώρο του σχολείου.

Πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη επίσκεψη σε σχολείο της υπαίθρου το Balltrorpsskolan, ένα από τα παλαιότερα σχολεία της Σουηδίας.

Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο περίφημο κέντρο επιστημών Universeum στο κέντρο του Gothenburg  και στο Μουσείο Παγκόσμιου Πολιτισμού.

Παράλληλα με τα παραπάνω έλαβαν χώρα συναντήσεις των συντονιστών, όπου συζητήθηκε η εξέλιξη του προγράμματος σε κάθε σχολική μονάδα, αξιολογήθηκαν τα παραγόμενα του προγράμματος, έγιναν βελτιώσεις και αποφασίστηκαν τα επόμενα βήματα για την επίτευξη των αρχικών στόχων.

Διαφήμιση
Διαφήμιση