HomeΚΡΗΤΗΗ κυβέρνηση επιτίθεται στα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών

Η κυβέρνηση επιτίθεται στα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών

Δυναμική αντίδραση προαναγγέλλει η «Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών»

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στις αλλαγές που επιχειρεί να εφαρμόσει στο Λύκειο η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αναφέρεται σε ανακοίνωσή της η παράταξη «Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών» προαναγγέλλοντας δυναμική αντίδραση από τη σχολική κοινότητα.

Στην σχετική ανακοίνωση των καθηγητών της παράταξης αποκωδικοποιούνται οι προθέσεις του Υπουργείου ως εξής:

«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δομεί το λύκειο  για τους ΄΄λίγους και εκλεκτούς΄΄, συνδέοντας τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις με την αποδόμηση και των θεμελιωδών κατακτήσεων στην Τριτοβάθμια, υλοποιώντας τις επιταγές του κεφαλαίου για  σύνδεση της εκπαίδευσης με τους νόμους της αγοράς».

Πιο συγκεκριμένα, όπως τονίζεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση, το «Νέο Λύκειο Γαβρόγλου»:

Επιβάλλει ακόμη πιο ταξικά κριτήρια κατηγοριοποίησης των μαθητών του Λυκείου.

  • Διαμορφώνει κλίμακα τριών σταδίων διαφοροποίησης των μαθητών διακρίνοντάς τους στους «κατέχοντες και άριστους» που έχουν τη δυνατότητα ζήτησης των «καλών τμημάτων» των ΑΕΙ
  • Εμφανίζει την εξώθηση των μαθητών από το Λύκειο ως δική τους επιλογή επαναλαμβάνοντας το «δικαίωμά» τους τάχα να επιλέγουν τη διεκδίκηση των σχολών της Τριτοβάθμιας, εμπαίζοντας μαθητές και γονείς
  • Καταργεί μαθήματα γενικής παιδείας στην Γ΄ Τάξη (π.χ. ιστορία) και επιλογής στην ίδια τάξη (π.χ βιολογία) που εξοπλίζουν με θεμελιώδεις γνώσεις τη νέα γενιά για την κατανόηση του κοινωνικού και φυσικού κόσμου και εξαφανίζει, με παραπλανητικά  επιχειρήματα, τη διδασκαλία των λατινικών, που για ένα μεγάλο φάσμα των θεωρητικών επιστημών είναι αναγκαία, επιδιώκοντας συντεχνιακή αντίθεση των ειδικοτήτων (φιλολόγων-κοινωνιολόγων)
  • Εντατικοποιεί τις γραπτές εξετάσεις των δυο τετραμήνων  στη Γ Λυκείου  και αποσυνδέει την τελική εξέταση για τις απολυτήριες εξετάσεις από το διδάσκοντα, με το δημοκρατικοφανή μανδύα της επιλογής των θεμάτων με κλήρωση από τις προτάσεις των «ομάδων των διδασκόντων» των όμορων σχολείων
  • Μετατρέπει τον εκπαιδευτικό σε… έναν απλό διεκπεραιωτή της εξεταστικής διαδικασίας, που πρέπει να υποτάσσεται στις απαιτήσεις μιας εξεταστικής λαιμητόμου, με το φόβο της αρνητικής «αξιολόγησης» ή της απόλυσής  του.

Διαβάστε αναλυτικά ολόκληρη την ανακοίνωση

Διαφήμιση
Διαφήμιση