HomeΚΡΗΤΗΤο Ρέθυμνο στο… Greek Panorama στην Αμερική

Το Ρέθυμνο στο… Greek Panorama στην Αμερική

Αρχές Μαΐου

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Επέστρεψε η ελληνική αποστολή από το Roadshow για την προώθηση του τουρισμού, που έλαβε χώρα την 7η 8η και 9η Μαΐου 2018 σε 3 μεγαλουπόλεις της Αμερικής.

Πρόκειται για τη 2η διοργάνωση Greek Panorama στην Αμερική από την εταιρεία North Events, η οποία, αυτή τη φορά, με επιλογή των διοργανωτών και των συμμετεχόντων, αλλά και σε συνεργασία με την Αμερικανική Ομοσπονδία Τουριστικών Πρακτόρων ASTA, πραγματοποίησε ένα σφικτό και περιεκτικό πρόγραμμα που αφορούσε οργανωμένες και εξειδικευμένες συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες, οι οποίοι επηρεάζουν μεγάλο μέρος τοπικών πρακτόρων και πολιτών, είτε συμβουλευτικά, είτε με απευθείας αγορές τουριστικών πακέτων.

Ο Robert Duglin, Αντιπρόεδρος Business Development της ASTA – American Society of Travel Agents δήλωσε: “Δηλώνουμε πολύ ευχαριστημένοι για την συνεργασία μας με την NorthEvents στο κομμάτι της εκπαίδευσης των Αμερικανικών τουριστικών γραφείων για την Ελλάδα. Οι συναντήσεις των Αμερικανών με τις ελληνικές επιχειρήσεις και προορισμούς κατάφεραν να δημιουργήσουν επιχειρηματικές σχέσεις οι οποίες πιστεύουμε θα έχουν μεγάλη απόδοση στο εγγύς μέλλον.”

Οι συμμετέχοντες στην αποστολή ήταν επαγγελματίες του τουρισμού και θεσμικοί παράγοντες της αυτοδιοίκησης. Το Ρέθυμνο εκπροσωπήθηκε από την Πρόεδρο Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Πέπη Μπιρλιράκη και τον Πρόεδρο Ξενοδόχων κ. Μανόλη Τσακαλάκη.

Κάθε συμμετέχων στο roadshow, είχε κλείσει συγκεκριμένα ραντεβού ήδη πριν την αναχώρησή του, τα οποία υπερδιπλασιάστηκαν σε κάθε μία από τις πόλεις της Βοστώνης, Νέας Υόρκης και Ουάσιγκτον. Τα ραντεβού αυτά κλείστηκαν από τους Αμερικανούς, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους και με το είδος τουρισμού που ασχολείται ο καθένας.

Ο απολογισμός του τριημέρου συζητήθηκε μεταξύ των συμμετεχόντων λίγο πριν την επιστροφή στην Ελλάδα . Η κ. Μπιρλιράκη αναφέρει :

Ήταν μοναδική ευκαιρία για το Ρέθυμνο να κάνει όσο το δυνατόν πιο αισθητή την παρουσία του στην Αμερικάνικη αγορά.

Πριν από λίγες μόλις ημέρες συμμετείχαμε σαν Ρέθυμνο στην υποδοχή 450 πρακτόρων στην Αθήνα σε διοργάνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Τουριστικών Πρακτόρων Fed Hatta και γνωριστήκαμε με αρκετούς απ’ αυτούς και μάλιστα με ανθρώπους κλειδιά, όπως το προεδρείο της ASTA. Αμέσως μετά φιλοξενήσαμε στο Ρέθυμνο τον Πρόεδρο και 21 μέλη αυτής της γιγάντιας ομοσπονδία, δίνοντας δείγματα γραφής των υπηρεσιών πολυτελείας που διαθέτει η Κρήτη μέσω της εταιρείας GRECOTEL που τους φιλοξένησε και μέσω εξαιρετικών ξεναγήσεων σε όλη την Κρήτη οργανωμένων από άριστους ξεναγούς και τοπικούς πράκτορες, μέλη του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων. Οι επαφές λοιπόν ξεκίνησαν, η επιτόπου γνωριμία με το Ρέθυμνο έγινε , έτσι, η τρίτη επικοινωνία σύντομα πια στην βάση τους, θεμελίωσε και στερέωσε την αρχή συνεργασίας.

Αρκετοί ήταν αυτοί που ξεκίνησαν τη συζήτηση λέγοντας ότι η νωπή ανάμνηση της Ελληνικής φιλοξενίας είναι μία υπέροχη αίσθηση που ζητά άμεση επανάληψη, κάποιοι μάλιστα μέσα στο διάστημα που πέρασε μετά την επιστροφή τους, ήδη έχουν κλείσει μεμονωμένους αλλά και γκρούπ για την Ελλάδα για το καλοκαίρι 2018.

Την ικανοποίησή τους για την επιτυχία των συναντήσεων και παρουσιάσεων από ελληνικής πλευράς σχολίασε και η Karen Kelly Morris, CMP Director, Meetings & Events της ASTA, η οποία συμπλήρωσε ότι το έκδηλο ενδιαφέρον των Αμερικανών ήταν για αυτούς μία μεγάλη έκπληξη όσο και επιβεβαίωση για την συνέχιση της συνεργασίας τους με την North Events σε επόμενα B2B Roadshows.

Οι περισσότεροι συνομιλητές μας δήλωσαν ότι :

-ενδιαφέρονται για νέο προορισμό στη Μεσόγειο και στην Ελλάδα

-η Κρήτη είναι ανερχόμενος προορισμός στην Αμερική

-η πρόσβαση στο νησί μας είναι πια εφικτή με πολλούς τρόπους, με χαμηλότερο κόστος και πιο άνετα με απευθείας πτήσεις από Αμερική για Αθήνα ή μέσω Ευρώπης στην Κρήτη

– η εμπειρία- περιπέτεια είναι μία από τις πρώτες λέξεις που αναφέρονται

-η οικογένεια και ιδιαίτερα τα παιδιά είναι οι τομείς που ασχολούνται και ειδικεύονται αρκετοί πράκτορες. Άκουσαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το συνδυασμό υπηρεσιών που προσφέρονται για κάθε άτομο μιας πολυμελούς οικογένειας με όλη την γκάμα των ηλικιών καθώς και τις δραστηριότητες για παιδιά με προγράμματα μέσα στα ξενοδοχεία αλλά και από το Δήμο.

– Η κρουαζιέρα αλλά και η συνέχειά της , δηλαδή η επόμενη επίσκεψη του πελάτη να είναι σε ξενοδοχείο της Κρήτης, συζητήθηκε και ενημερώθηκαν για τις υπηρεσίες της μαρίνας και του λιμανιού Ρεθύμνης από το ειδικό φυλλάδιο του Λιμενικού Ταμείου που παρείχαμε .

-Υπήρξε ζωηρό ενδιαφέρον για πληροφορίες της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας με σύνδεση με τα νησιά του Αιγαίου και τον Πειραιά. Ζητήθηκαν συγκεκριμένες πληροφορίες για τη δυνατότητα συνδυασμού της Κρήτης με μονοήμερη ή διήμερη εκδρομή στην Αθήνα ή τη Σαντορίνη .

-Οι αμερικανοί το θέμα του γαμήλιου τουρισμού το επικεντρώνουν περισσότερο σε γαμήλιο ταξίδι και όχι στην ίδια την γαμήλια τελετή. Θέλουν να εμπλουτίσουν τους ρομαντικούς προορισμούς στα προγράμματά τους, όπως είπαν ,και να προτείνουν πρωτότυπες εμπειρίες και εικόνες εκτός από τη Χαβάη και τις κρουαζιέρες.

-Η Αρχαία Ελεύθερνα και το Υστερομινωικό Νεκροταφείο Αρμένων μετά από ενημέρωση που έγινε , θεωρήθηκαν άξια ειδικής διαφημιστικής καμπάνιας , καθώς όπως τόνισαν « τέτοιου είδους πολύ σημαντικά ιστορικά μνημεία» κερδίζουν το έδαφος για τον τόπο μας σε σχέση με το Παρίσι , το Λονδίνο και όλα τα μεγάλα κέντρα .

Εν κατακλείδι η ενημέρωση που έγινε από τους Ρεθεμνιώτες και από τους υπόλοιπους εκπροσώπους περιοχών της Ελλάδας, ξεκαθάρισε πολλές ασάφειες στην πληροφόρηση των πρακτόρων και ολοκλήρωσε, όπως είπαν οι ίδιοι , την εικόνα του προορισμού Ελλάδα σε επαγγελματικό επίπεδο, στα σημεία που τους ενδιέφεραν.

Ζητούμενο είναι να γίνουμε οικείος προορισμός για τους Αμερικανούς και να υπάρχει μία προσωπική επαφή με τους τουριστικούς τους πράκτορες.

Ήταν μία καλή συνέχεια μετά το περυσινό Greek Panorama στη Ν. Υόρκη, ή οποία θα πρέπει να συνεχιστεί με αμείωτες προσπάθειες, εάν θέλουμε να έχουμε καρποφόρα αποτελέσματα σύντομα, καταλήγει η κ. Μπιρλιράκη.

Στο roadshow συμμετείχαν οι :

Περιφέρεια Πελοποννήσου, Δήμος Ηρακλείου, Δήμος Ρεθύμνου, Aqua Vista Hotels, Electra Hotels & Resorts, YADES Greek Historic Hotels, Helios Hotels & Resorts – Elounda Beach, Argo Travel Group, Afea Travel & Congress Services, Excite Holidays, ενώ αντίστοιχα υπήρχε συμμετοχή από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού σε όλες τις πόλεις της περιοδείας.

Το 1ο GREEK PANORAMA B2B Roadshow διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ουάσιγκτον, του Υπουργείου Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων Ελλάδος (FedHATTA), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ).

Διαφήμιση
Διαφήμιση