HomeΚΡΗΤΗΔρομολόγια ζωής στα… σχολεία του Ηρακλείου

Δρομολόγια ζωής στα… σχολεία του Ηρακλείου

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Την Παρασκευή 11 Μαΐου ξεκινάει το εκπαιδευτικό έργο με τίτλο «Δρομολόγια Ζωής» στα σχολεία της Κρήτης.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα προαγωγής κουλτούρας οδικής ασφάλειας που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και στους γονείς των μαθητών του Ηρακλείου.

Θα συγκροτηθούν συνολικά δύο τμήματα εκπαίδευσης και καθένα τους θα λάβει 30 ώρες εκπαίδευσης κατανεμημένες σε εβδομαδιαία μαθήματα δύο περιόδων.

Α’ ομάδα εκπαίδευσης: 11-12 Μαΐου, 18-19 Μαΐου & 25-26 Μαΐου

Β’ ομάδα εκπαίδευσης: 01-02 Ιουνίου, 08-09 Ιουνίου & 15-16 Ιουνίου

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από τον Δήμο Ηρακλείου.

Σκοπο΄ς

Σκοπός της εκπαίδευσης είναι οι συμμετέχοντες:

  • να αντιληφθούν εμφανείς καθώς και αφανείς παράγοντες που αφορούν στην διακινδύνευση κατά την οδήγηση,
  • να εξοικειωθούν με την έννοια της διακινδύνευσης και να εξασκηθούν στη διαχείριση του κινδύνου και στη λήψη απόφασης σε καταστάσεις κρίσης,
  • να εξοικειωθούν με τις σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές αλλαγής της οδηγικής συμπεριφοράς, και
  • να ενημερωθούν για τις μεθόδους σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης προγραμμάτων προαγωγής κουλτούρας οδικής ασφάλειας

Ενότητες

Κύριες Ενότητες του εκπαιδευτικού προγράμματος:

– Α’ Ενότητα –

“Οδήγηση και παράγοντες που την επηρεάζουν”.

  • Κίνδυνος, αντίληψη κινδύνου και κουλτούρα ασφαλούς οδήγησης
  • Οι γνωστικές λειτουργίες κατά την οδήγηση.
  • Χαρακτηριστικά προσωπικότητας και διακινδυνευμένη οδήγηση.
  • Τρόπος ζωής και διακινδύνευση.

– Β’ Ενότητα –

“Αλλαγή της οδηγικής συμπεριφοράς”.

  • Μοντέλα προαγωγής της υγείας και της οδικής ασφάλειας.
  • Θεωρίες και μοντέλα αλλαγής οδηγικής συμπεριφοράς.
  • Γονεϊκά πρότυπα και προαγωγή της οδικής ασφάλειας.

– Γ’ Ενότητα –

“Μεθοδολογία ανάπτυξης προγραμμάτων προαγωγής της οδικής ασφάλειας”.

  • Προϋποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης.
  • Αρχές σχεδιασμού προγραμμάτων.
  • Μεθοδολογία αξιολόγησης προγραμμάτων (μοντέλα, τύποι, τεχνικές).

– Δ’ Ενότητα –

“Πρακτική άσκηση στο σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση”.

  • Πρακτική άσκηση στις σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας με αξιοποίηση της προσομοίωσης οδήγησης.
  • Εργαστήριο Σχεδιασμού εικοσάλεπτης μικρό-διδασκαλίας από τους εκπαιδευόμενους.
  • Παρουσίαση εικοσάλεπτων μικρό-διδασκαλιών από τους εκπαιδευόμενους με σχολιασμό, βελτίωση υποψηφίων και υποστήριξη.
Διαφήμιση
Διαφήμιση