HomeHL-WorldΑστεροειδής θα περάσει σήμερα «ξυστά» από τη Γη

Αστεροειδής θα περάσει σήμερα «ξυστά» από τη Γη

Eίναι ο 52ος φέτος που περνά ανάμεσα στη Γη και τη Σελήνη

«Ξυστά» από τον πλανήτη μας θα περάσει σήμερα ένας αστεροειδής μόλις τρεις μέρες μετά την ανακάλυψή του.

Ο διαστημικός βράχος διαμέτρου έως και 15 μέτρων, όπως πιστεύεται, κινείται με ιλιγγιώδη ταχύτητα περίπου 34.000 χλμ/ώρα και αναμένεται να περάσει σε απόσταση 224.395 χιλιομέτρων από τη Γη -«παρά τρίχα», όπως θεωρούν οι αστρονόμοι.

Ο αστεροειδής 2017 YZ4 είναι ο 52ος φέτος που περνά ανάμεσα στη Γη και τη Σελήνη και εντοπίστηκε από το ερευνητές του Mount Lemmon Survey Observatory στην Αριζόνα των ΗΠΑ.

«Είναι ο πρώτος γνωστός αστεροειδής που θα περάσει ανάμεσα στη Γη και τη Σελήνη από τις 21 Νοεμβρίου που δύο τέτοιοι αστεροειδείς πέρασαν κοντά μας με διαφορά 35 λεπτών ο ένας από τον άλλο», δήλωσε εκπρόσωπος της NASA. Και πρόσθεσε: «Μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου γνωρίζαμε ότι υπάρχουν 17.495 διαστημικά αντικείμενα γύρω από τον πλανήτη μας, εκ των οποίων τα 17.389 είναι αστεροειδείς. Μόνον φέτος ανακαλύψαμε 1.985, άλλους 1.888 τον περασμένο χρόνο και 1.571 το 2015.»

Αν και ο 2017 YZ4 θεωρείται σχετικά μικρός, σε περίπτωση που έπεφτε στη Γη θα μπορούσε να προκαλέσει θύματα.

protothema.gr