HomeΚΡΗΤΗΑνάδειξη βέλτιστων πρακτικών για τον Τουρισμό

Ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών για τον Τουρισμό

Από την Περιφέρεια Κρήτης και το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα BRANDTOUR

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε στη 2η Διαπεριφερειακή Συνάντηση των Εταίρων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Interreg EU «BRANDTOUR» Building Regional Actions for New Developments in Tourism – Οικοδομώντας Περιφερειακές Δράσεις για νέα ανάπτυξη του Τουρισμού, στο Valkenburg της Ολλανδίας.

Το Πρόγραμμα BRANDTOUR, στοχεύει στην στήριξη του τουρισμού μέσω της προώθησης και της καινοτομίας στην προσφορά εξατομικευμένων τουριστικών προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, οι εταίροι του Προγράμματος διοργανώνουν συναντήσεις ανταλλαγής βέλτιστων πρακτικών προκειμένου για την προώθησή τους στις άλλες Περιφέρειες και χώρες, και την αξιοποίησή τους για: την προσέλκυνση  των τουριστών και την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων για την παροχή τουριστικών πακέτων-προϊόντων.

tourismos-veltistes-praktikes2

Κατά τη συνάντηση στο Valkenburg στην Ολλανδία, η Περιφέρεια Κρήτης παρουσίασε την επιτυχή δράση της Α.Κ.Ο.Μ.Μ. – ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. Ο.Τ.Α. για την ενίσχυση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην περιοχή του Ψηλορείτη,  περιοχή χαρακτηρισμένη ως Παγκόσμιο Γεωπάρκο UNESCO, Η πρακτική αυτή στοχεύει στις ΜΜΕ, ώστε να:

-εφαρμόσουν αποτελεσματικότερες πολιτικές marketing στην τοπική αλλά και στην ευρύτερη τουριστική αγορά και

-να μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν εκτός των άλλων την προστιθέμενη αξία από την αναγνώριση της περιοχής ως UNESCO.

Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, η Α.Κ.Ο.Μ.Μ. – ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε. Ο.Τ.Α.  έχει δημιουργήσει α)  ένα τοπικό σύμφωνο ποιότητας με συγκεκριμένες προδιαγραφές στην κατεύθυνση της ανάδειξης της τοπικής ταυτότητας (προώθηση ποιοτικών τοπικών προϊόντων από τις επιχειρήσεις εστίασης και διαμονής), β) εργαλεία marketing σε σχέση με τους επισκέπτες που προέρχονται από τα πλησιέστερα αστικά κέντρα της Κρήτης, και πρόγραμμα επιβράβευσης επισκεπτών «ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΨΗΛΟΡΕΙΤΗ» για την αγορά τοπικών υπηρεσιών και προϊόντων.

Η πρακτική αυτή χρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο του τοπικού προγράμματος LEADER, Μέτρο 421 Διακρατικές Συνεργασίες με το ποσό των 103.723,75 €, τίτλο: Γεωπροϊόντα, και με εταίρους : την ΑΚΟΜΜ-ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ ΑΑΕ ΟΤΑ στην Κρήτη και την Αναπτυξιακή Εταιρεία Τρόοδος στην Κύπρο.

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου BRANDTOUR γενικότερα, ενισχύεται η διαπεριφερειακή συνεργασία,  για: την ενίσχυση των τοπικών ΜΜΕ να αντιμετωπίσουν την εποχικότητα και τις προκλήσεις της τοπικής αγοράς την ανάδειξη και προβολή λιγότερο γνωστών προορισμών, την αξιοποίηση στα τοπικά αξιοθέατα μέσω καλύτερου marketing, branding και επικοινωνίας, την ανάπτυξη θεματικών και βιωματικών μορφών τουρισμού κ.α.

Τις επιτυχείς  δράσεις της  Α.Κ.Ο.Μ.Μ. – ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ παρουσίασε στην Ολλανδία η  Ε. Χατζηγιάννη, Προϊσταμένη της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού και Συντονίστρια του  BRANDTOUR στην Κρήτη. Από την  Περιφέρεια Κρήτης, συμμετείχαν ακόμα ως μέλη της Ομάδας Εργασίας : η Ρ. Παπαδοπούλου Προϊσταμένη Τμ. Εμπορίου της Δνσης Ανάπτυξης ΠΕ Λασιθίου και η Σ. Γιαλαμά, που παρουσίασε την επικοινωνιακή στρατηγική του Ευρωπαϊκού Προγράμματος BRANDTOUR, για την οποία αρμόδιος εταίρος είναι η Περιφέρεια Κρήτης.

Διαφήμιση
Διαφήμιση