HomeΕΛΛΑΔΑΑνοίγει ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας αλλά και για τις μαρίνες

Ανοίγει ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας αλλά και για τις μαρίνες

Με τροπολογία που κατατέθηκε χθες στη Βουλή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Με τροπολογία που κατατέθηκε χθες, Τετάρτη, στη Βουλή στο νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος για τα αυθαίρετα, η κυβέρνηση εξαιρεί από το πλαίσιο που θέτει ο νόμος για την ανάθεση και εκτέλεση των συμβάσεων παραχώρησης, τα αντίστοιχα έργα του ΤΑΙΠΕΔ.

Πρόκειται για τροπολογία που κατατέθηκε από τους συναρμόδιους υπουργούς Οικονομίας κ. Δημήτρη Παπαδημητρίου και Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, με την οποία απαλλάσσονται από τις επίμαχες ρυθμίσεις που έβαζαν εμπόδια στις διαγωνιστικές διαδικασίες έργα όπως η Εγνατία και οι μαρίνες.

Στις εξαιρέσεις αυτές προβλέπονται η υποχρέωση προηγούμενης σύμφωνης γνώμης του τεχνικού συμβουλίου δημοσίων έργων της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, το ερωτηματολόγιο ποιοτικής επιλογής, τα συμβατικά τεύχη, η χρηματοδότηση, η εκχώρηση απαιτήσεων, η εταιρεία ειδικού σκοπού, το καταβλητέο αντάλλαγμα από τους χρήστες των έργων, η τεκμηρίωση της διαδικασίας ανάθεσης και εκτέλεσης της σύμβασης παραχώρησης και τα όργανα σύναψης συμβάσεων παραχώρησης.

Ο επίμαχος νόμος (4413/2016) που αποτελεί εναρμόνιση με ευρωπαϊκή οδηγία, αποτελούσε βαρίδι για το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων και δυναμίτιζε την πορεία των συμβάσεων παραχώρησης.

Μη ξεχνάμε ότι η ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας εξακολουθεί να σέρνεται. Τις προηγούμενες μέρες ο Σύλλογος Εργαζομένων, εξέφρασε την αντίθεσή του στη δημοπράτηση 4 νέων μετωπικών σταθμών διοδίων (σε Καβάλα, Στρυμονικό, Αρδάνιο και Σιάτιστα) και 42 πλευρικών και των Κάθετων Αξόνων, «διότι ο μοναδικός σκοπός του συγκεκριμένου σχεδιασμού είναι να καταστήσει πιο ελκυστική την παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου».

Protothema.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση