HomeΚΡΗΤΗΛ. Αυγενάκης: “Σχολεία “φάντασμα” δημιουργεί η εκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης”

Λ. Αυγενάκης: “Σχολεία “φάντασμα” δημιουργεί η εκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης”

Λόγω των τραγικών ελλείψεων εκπαιδευτικών στο Γυμνάσιο Βαγιωνιάς

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Στα σοβαρά κτηριακά προβλήματα και τις τραγικές ελλείψεις εκπαιδευτικών στο Γυμνάσιο Βαγιωνιάς, αναφέρεται ο Γραμματέας ΠΕ ΝΔ-Βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης, με κοινοβουλευτική του παρέμβαση προς τους Υπουργούς Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κων/νο Γαβρόγλου και τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Πάνο Σκουρλέτη.

Στην Ερώτηση επισημαίνεται ότι: «Σε σχολείο “φάντασμα” έχει μετατραπεί το Γυμνάσιο Βαγιωνιάς εξαιτίας των τραγικών ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό, αλλά και την γενικότερη εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζουν οι εγκαταστάσεις του σχολείου, απειλώντας ακόμα και την σωματική ακεραιότητα των μαθητών.

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς οι μαθητές του Γυμνασίου Βαγιωνιάς δαπανούν περισσότερη ώρα για να μεταβούν στο σχολείο από την ώρα που περνούν μέσα σε αυτό. Πιο αναλυτικά, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, στις 11 Σεπτεμβρίου, το καθημερινό πρόγραμμα των μαθητών περιλαμβάνει δύο με τρεις ώρες μόνο διδασκαλίας, λόγω της τραγικής έλλειψης καθηγητών, κι έπειτα επιστρέφουν στα σπίτια τους.

Στο σχολείο δεν υπηρετεί, αυτή τη στιγμή, ούτε ένας φιλόλογος, αλλά ούτε και καθηγητές αγγλικών, θεολογίας και άλλων μαθημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, μέχρι σήμερα, οι μαθητές και των τριών τάξεων να κάνουν μάθημα με συνολικά πέντε καθηγητές, ενώ κάθε εβδομάδα που περνάει χάνονται περί τις 43 ώρες μαθημάτων.

Στην κατάσταση αυτή έρχονται να προστεθούν και οι απαρχαιωμένες κτηριακές εγκαταστάσεις με σοβάδες να πέφτουν από το ταβάνι, εμφανείς ρωγμές σε τοίχους και κολόνες που στηρίζουν το κτήριο, σπασμένα παράθυρα, σκουριασμένες μπασκέτες, απαγορευτικές και δυνητικά επικίνδυνες εγκαταστάσεις για τους μαθητές.

Η πρωτοφανής ολιγωρία της Κυβέρνησης και του Υπουργείου οδηγεί τους μαθητές σε αγανάκτηση και καταληψιακές κινητοποιήσεις. Η αγωνία για τις χαμένες διδακτικές ώρες και τα εκπαιδευτικά κενά που δημιουργούνται, σε συνδυασμό με τις προβληματικές κτηριακές υποδομές δημιουργούν ένα ακατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γυμνασίου Βαγιωνιάς».

Με την κοινοβουλευτική παρέμβαση, τίθενται τα ακόλουθα ερωτήματα:

«1. Ποιος ο σχεδιασμός του Υπουργείου για άμεση πλήρωση των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό και αναπλήρωση των εκατοντάδων χαμένων διδακτικών ωρών στο Γυμνάσιο Βαγιωνιάς

2. Πως εξασφαλίζεται η καταλληλόλητα των κτηριακών εγκαταστάσεων και η σωματική ακεραιότητα των μαθητών; Υπάρχει πρόσφατη μελέτη στατικότητας και λειτουργικότητας του κτηρίου;

3. Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβείτε για την άμεση αποκατάσταση των επικίνδυνων κτηριακών εγκαταστάσεων;»

Διαφήμιση
Διαφήμιση